برای سفر به هر کجای دنیا لازم است که ابتدا مقدمات آن را فراهم کنید. برای این کار خوب است که ابتدا اطلاعات کافی در مورد جایی که برای سفر انتخاب کرده اید به دست آورید، وسایل مورد نیازتان را جمع آوری کنید، بلیط هتل رزرو کنید، نوع سفر که هوایی، دریایی یا زمینی باشد را مشخص کنید و برای رزرو بلیط هواپیما، بلیط کشتی و...اقدام نمائید. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که با وب سایت‌های رزرو بلیط کشتی آشنایی ندارید و تجربه زیادی در زمینه سفر دریایی نداشته‌اید، توصیه می‌شود که قسمت اول این مقاله را مطالعه نمائید و در این مقاله نیز با تراپی همراه شوید تا به معرفی برخی دیگر از سایت‌های رزرو کشتی کروز برای سفر دریایی بپردازیم.  

معرفی وب سایت‌های معروف برای رزرو کشتی کروز

در قسمت اول این مقاله شما را با برخی از این وب سایت‌ها آشنا کردیم در این مقاله نیز به معرفی چند وب سایت دیگر خواهیم پرداخت. لطفا همچنان با ما همراه شوید.

رزرو کشتی کروز از طریق وب سایت‌های اگریگیتور یا جمع کننده

با وجود اینکه چنین وب سایت‌هایی بسیار پیچیده به نظر می‌آیند، اما حقیقت این است که این وب‌سایت‌ها نقش یک موتور جستجو را دارند که تنها به جستجوی رزرو بلیط های سفر می پردازند.

رزرو کشتی کروز

حتی ممکن است  که در گذشته در این سایت‌ها به جستجو برای رزرو بلیط هتل مورد نظر خود پرداخته باشید اما متوجه این مسئله نبوده‌اید که شما در حال جستجو در یک سایت اگریگیتور هستید. این وب سایت‌ها بسیار مشهور هستند و ممکن است نام آن‌ها را در جاهای مختلفی شنیده باشید. در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها پرداخته‌ایم.

  • Travelocity.com
  • Expedia.com
  • Orbitz.com
  • Seahub.com

دقیقا مانند جستجوی یک اتاق در یک هتل، شما می‌توانید در این وب سایت‌ها به برای یک سفردریایی نیز به جستجو بپردازید.

 مزایای رزرو کشتی کروز از وب سایت‌های اگریگیتور

  1. برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا در هر خط کروز به جستجو بپردازید. به این ترتیب می‌توانید شانس بهتری برای پیدا کردن بلیط مورد نظر خود داشته باشید.
  2. با وجودی که در این وب سایت‌ها کشتی‌های کروز را با قیمت‌های مشابه با سایر وب سایت‌ها ارائه کرده است، اما برخی از مواقع گزینههایی را می‌توان در آن‌ها پیدا کرد که در هیج سایت دیگری وجود ندارد.

معایب رزرو کشتی کروز از وب سایت‌های اگریگیتور

تنها مشکلی که در ارتباط با این وب سایت‌ها وجود دارد این است که رزرو کشتی در این وب سایت‌ها از طریق واسطه صورت می‌گیرد. بنابراین زمانی که نیاز داشته باشید تغییری در بلیطی که رزرو نموده‌اید ایجاد کنید یا بلیطی را کنسل نمائید و هزینه‌ی آن را پس بگیرید، کار قدری پیچیده می‌شود.

با این وجود آیا خرید بلیط از سایت‌های اگریگیتور توصیه می‌شود؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، بله قطعا. وب سایت های اگریگیتور انتخاب مناسبی است برای کسانی که قصد دارند به انتخاب کروز به صورت هوشمندانه بپردازند.

رزرو کشتی کروز

رزرو کشتی کروز از طریق وب سایت‌های ویژه کوچک

علاوه بر مواردی که گفته شد و وب سایت‌هایی که معرفی شد، برخی از سایت‌های کوچک نیز وجود دارند که تنها در زمینه رزرو کشتی کروز فعالیت می‌کنند. در ادامه به معرفی این وب سایت‌ها خواهیم پرداخت.

  • CruisesOnly.com
  • LastMinuteCruises.com
  • Cruises.com
  • CruiseCompete.com

این وب سایت‌ها نیز دقیقا با وب سایت‌های اگریگیتور از لحاظ قیمت‌هایی که ارائه داده اند تفاوتی نمی‌کنند و مشابه یکدیگر هستند.

مزایای رزرو بلیط کشتی کروز از طریق وب سایت‌های ویژه کوچک

  1. دقیقا مانند سایت‌های اگریگیتور، این وب سایت‌ها نیز اجازه‌ی جستجو در میان همه‌ی خط‌های دریایی را به شما می‌دهد.
  2. در این وب سایت‌ها، یک شماره تلفن به شما داده می‌شود که از طریق آن می‌توانید در مورد کروزی که رزرو نموده‌اید باآن شماره تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمائید.

در این مقاله سعی کردیم تا برای راحتی کار شما عزیزان و سهولت در انجام رزرو بلیط کشتی کروز چند وب سایت را به شما معرفی نمائیم که از طریق آن‌ها بتوانید به راحتی به صورت آنلاین عملیات رزرو را انجام دهید و سفر دریایی به یاد ماندنی داشته باشید.

دوستان عزیز از توجه و همراهی شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم، لطفا سوالات و مشکلات خود را با ما مطرح نمائید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان هستند. پس در صورتی که به مسئله ای برخوردید حتما با ما تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح نمائید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 07 اردیبهشت 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر