برای تبدیل ارزهای دیجیتال ، اطلاع از قیمت،کیف پول و بلاک تبلیغات مرتبط با ارزهای دیجیتالی، افزونه های مرورگر ارزهای دیجیتال زیادی نظیر کروم، فایر فاکس، بریو و اپرا وجود دارند. با استفاده از این افزونه‌های ارز دیجیتال کاربران قادر به دریافت و ارسال اتریوم، بیت کوین، بیت کوین‌کش و سایر دارایی‌های دیجیتالی می‌باشند که توسط این افزونه‌ها پشتیبانی می‌شوند. در ادامه با تراپی همراه باشید تا از افزونه های مرورگر ارزهای دیجیتال کروم، فایر فاکس و مرورگر بلاکچین بریو جهت تسهیل فرآیندهای مبادله آشنا شوید.

در هنگام دانلود احتیاط کنید

قبل از نصب افزونه‌های هر یک از مرورگرهای وب باید کاملا جانب احتیاط را رعایت کنید. این افزونه‌ها در ابتدا مناسب به نظر می‌رسند اما باید توجه کنید که بدون عیب و نقص نمی‌باشند. قبل از نصب آن‌ها، حتما نظرات مثبت و منفی هر یک را بخوانید و سطح کارایی آن‌ها را بررسی نمایید.

افزونه های مرورگر ارزهای دیجیتال

اطمینان حاصل کنید که با نصب افزونه‌ها مرورگر مستعد حملات مخرب قرار نگیرد، بر عملکرد و روند کار شما تاثر  گذار نباشد و از همه مهم‌تر هکرها سرمایه دیجیتالی‌تان را به سرقت نبرند.

با این حال در صورت مطالعه و دریافت بازخورد مثبت توجه کنید که حتما افزونه‌ها را از سایت‌های رسمی یا لینک‌های مرتبط به Play store دانلود نمایید. با در نظر داشتن تمامی این موارد و عمل کردن به آن‌ها استفاده از افزونه‌ ارزهای دیجیتالی در زمان مورد نیاز مفید می‌باشد.

افزونه های مرورگر ارزهای دیجیتال

در ادامه به چندین نمونه از افزونه های مرورگر ارزهای دیجیتال ایجیاد شده در کروم، فایر فاکس و اپرا اشاره شده است.

افزونه جدول قیمت ارزهای دیجیتال

یکی از بهترین‌ افزونه‌های ارزهای دیجیتال، افزونه جدول قیمت ارزهای دیجیتالی است. در صورتی که تمایل به اطلاع و دنبال کردن قیمت ارزهای دیجیتالی دارید، بدون نیاز به مشاهده‌ی وب سایت‌های مختلف و جستجو در هر یک از آن‌ها، افزونه قادر به انجام این کار می‌باشد. از جمله این افزونه‌ها می‌توان به Crypto tab، CryptoTab START و Bitcoin Tab  که قادر به نمایش قیمت لحظه‌ای بیت کوین است، اشاره کرد. 

افزونه کیف پول ارزهای دیجیتال

در صورتیکه به دنبال راهی برای ورود به معاملات، دسترسی به dapps و دریافت و ارسال ارز دیجیتالی از طریق مرورگر وب می‌گردید، می‌توانید به راحتی با استفاده‌ها از افزونه‌، مرورگر وب خود را به یک کیف پول رمزنگاری تبدیل کنید. به عنوان مثال، Tippin به منظور ارسال بیت کوین به کاربران توییتر با استفاده از شبکه‌ی لایتنینگ، افزونه کیف پول Metamask نیز برای مبادلات اتریوم و توکن ERC20و Badger  برای مبادلات بیت کوین کش مورد استفاده قرار می‌گیرند. این افزونه‌ها با مرورگرهای وب کروم، فایر فاکس و اپرا سازگار می‌باشند.

افزونه های مرورگر ارزهای دیجیتال

افزونه‌ی تبادل ارزهای دیجیتال

برای تبدیل بیت کوین به دلار، یورو، پوند و دیگر ارزهای فیات بدون استفاده از وب سایت ارزهای دیجیتالی، ماشین حساب یا حتی گوگل تنها می‌توان با استفاده از یک پلاگین مرورگرهای وب به راحتی این کار را انجام داد. این افزونه‌ها قادر به تبدیل بیت کوین به دلار و بر عکس می‌باشند. افزونه‌ی Get Used to Bitcoin ازجمله افزونه‌های تبادل ارزهای دیجیتالی است که به تازگی در بازار عرضه شده است.

افزونه بلاک تبلیغات و حفظ حریم خصوصی

جهت رهایی از تبلیغات مزاحم مرتبط با ارزهای دیجیتالی روی صفحه مرورگر خود تنها کافی است با استفاده از افزونه‌های بلاک همانند AdBlock  از مزاحمت این تبلیغات جلوگیری کنید.

مرورگر بلاکچین بریو brave

مرورگر بلاکچین بریو در آخرین نسخه‌ی خود در حال آزمایش عملکرد خود روی پلت فرم توییتر است، در این آزمایش کاربران می‌توانند با استفاده از آخرین نسخه بلاکچین بریو به کاربران مورد نظر خود ارز دیجیتالی جایزه بدهند. این مرورگر در این نسخه‌ی آزمایشی خود تبلیغات و ردیابی سایت‌ها را بلاک می‌کند.

برای استفاده از این ویژگی کافی است در زمان بازدید از توییتر با استفاده از مرورگر دستکتاپ بریو، روی دکمه‌ی tip در کنار هر توییت کلیک کنید، tip بلافاصله و در عرض چند دقیقه در حساب جایزه بریو شخص توییت کننده قرار می‌گیرد.

سخن آخر

افزونه‌ی مرتبط به مرورگرهای وب به سرعت قابل نصب و غیر فعال شدن می‌باشند، از این رو در صورت بروز مشکل در افزونه های مرورگر ارزهای دیجیتال می‌توانید در قسمت تنظیمات افزونه‌ی مورد نظر را غیر فعال نمایید. مرورگر بریو نیز قادر به پرداخت پاداش ارزهای دیجیتالی به تولید کنندگان محتوا است، در صورت نیاز تنها کافی است از طریق مرورگر دسکتاپ بریو به صفحه‌ی توییتر شخصی خود بروید و به توییت کنندگان مورد علاقه‌ی خود tip جایزه دهید.

تاریخ انتشار 06 تیر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر