اگر در حال ساختن یک وب سایت برای بازار سکه دیجیتالی هستید، مطمئناً به انتخاب افزونه ارز دیجیتال وردپرس نیاز دارید. شاید یکی کافی باشد، اما ممکن است شما به دو یا حتی سه افزونه نیاز داشته باشید. در حالی که برخی از تم‌های وردپرس برای ارز دیجیتال دارای بسیاری از ویژگی‌ها و برنامه‌های افزودنی هستند، برخی دیگر ممکن است نیاز به پیشرفت‌های دیگری داشته باشند. ما مجموعه‌ای از بهترین افزونه‌های ارز دیجیتال را برای وردپرس و حتی اسکریپت‌های متنوع در این مقاله تراپی برای شما آماده کرده‌ایم. در کنار ما باشید.-

و همچنین میتوانید برای خرید انواع ارزهای دیجیتال روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

 

افزونه ارز دیجیتال وردپرس

با اعتیاد کنونی به ارز دیجیتال، برای وب سایت‌های مرتبط با صنعت یک رویه همگانی شکل گرفت. نه تنها همه در مورد بیت کوین و آلت کوین صحبت می‌کنند، بلکه بسیاری از مشاغل خود را به سمت پذیرش پرداخت‌ها با ارز دیجیتالی گسترش می‌دهند. در کنار تم‌ها و افزونه‌ها، قالب‌ها و افزونه‌های ارز دیجیتالی برای وب سایت نیز وجود دارد که شمار زیادی از کاربران را پوشش می‌دهد.

به طور خلاصه، ایجاد وب سایت برای صنعت ارز مجازی آسان‌تر از آنچه فکر می‌کنید، است. با ابزارهایی که در اختیار شماست، افزونه‌ها، اسکریپت‌ها، تم‌ها و قالب‌ها، ایده کسب و کار شما در کم‌ترین زمان عملی می‌شود. در اینجا انواع افزونه ارز دیجیتال وردپرس را برای ماشین حساب‌ها، نرخ‌ها، ابزارک‌های ویژوال کامپوزر و موارد دیگر پیدا خواهید کرد.

بدون انجام کار خاصی، می‌توانید وب سایت ارز دیجیتال بی نظیری را داشته باشید که دنیای آنلاین را زیر و رو کند. از این افزونه‌های شگفت انگیز بیت کوین و ارز دیجیتالی بهره ببرید و وب سایت‌های فوق العاده وردپرس را ایجاد کنید.

افزونه ارز دیجیتال وردپرس

بیشتر بدانید:

افزونه کوین تیبل (Coin Table)

محصولی که ما در اینجا برای شما قرار داده ایم محصولی فوق العاده است. کوین تیبل یک سیستم مدیریت محتوا است که منحصراً برای اطلاعات زمان واقعی ارز دیجیتال ساخته شده است. این سیستم بیش از هزار ارز دیجیتال پشتیبانی کرده و تمام اطلاعات آن هر 24 ساعت روز و همه روزهای هفته به صورت خودکار به روز رسانی می شود. نیازی به انجام کار دستی ندارید، اجازه دهید جدول کارها را برای شما انجام دهد. این افزونه ارز دیجیتال وردپرس، در کنار ارزهای دیجیتال، همچنین از 156 ارز دیگر مانند دلار و یورو به طور کامل پشتیبانی می کند.

کوین تیبل پنل مدیریت خاص خود را دارد که در آن می‌توانید تمام تنظیمات را مدیریت کنید و حتی چندین مدیر یا کاربر ایجاد کنید. چهار صفحه قابل تنظیم در پکیج دریافت می‌کنید. خانه، جدول، ارز و مبدل.

افزونه Premium Cryptocurrency Widgets

برای تقویت وب سایت‌های وردپرس خود، این مجموعه ابزارک‌های Premium Cryptocurrency به شما کمک می‌کند تا فوق العاده باشید. این امکان را به شما می‌دهد تا برای ارز دیجیتال، طیف گسترده‌ای از ابزارک‌ها را به سایت‌های خود اضافه کنید. در این افزونه ارز دیجیتال وردپرس، از 1500 سکه پشتیبانی می‌شود، از محبوب‌ترین ارزها تا آن‌هایی که کمتر شناخته شده‌اند. تمام ارزها بدون بروزرسانی صفحه، در زمان واقعی به روز می‌شوند. علاوه بر این، تمام قیمت‌های ارز دیجیتال می‌توانند برای درک بهتر ارزش آن‌ها به ارزهای فیات تبدیل شوند. مثلا ارزش ریپل را به دلار، یورو ، ین و روبل بشناسید.

همه ابزارک‌های Premium Cryptocurrency با قالب‌های مختلف و گزینه‌های رنگی برای شما ارائه می‌‌شوند تا ایده‌آل‌ترین محیط را متناسب با برند خود پیدا کنید.

افزونه کوین پرس (Coinpress)

Coinpress یک افزونه ارز دیجیتال وردپرس است که بیش از 3500 صفحه جزئیات سکه را بصورت خودکار و در زمان واقعی ایجاد می‌کند. از طریق این افزونه ساده می‌‌توانید یک تن اطلاعات و مطالب کسب کنید و به کاربران خود پیشنهاد دهید از جستجوی خود نهایت استفاده را ببرند. تمام اطلاعات مربوط به هر سکه بدون انجام کارهای دستی ایجاد و به روز می‌شوند و بسیار راحت است.

کوین پرس همچنین دارای یک جدول پیشرفته با امکاناتی مانند جستجو، انتخاب ارز، لیست تماشا، منوی کشویی برای خرید و فروش و همچنین گزینه‌ای برای تغییر سفارش پیش فرض است. همچنین می‌توانید اطلاعات مربوط به هر سکه را به طور کامل سفارشی کنید و حتی ترتیب و سبک پیش فرض طرح را نیز تغییر دهید. به طور خلاصه، اگر شما علاقه‌مند به ساخت یک وب سایت مشابه با Coinmarketcap هستید، می‌توانید با استفاده از Coinpress سریع و کارآمد عمل کنید.

افزونه Massive Cryptocurrency Widgets

هنگام ساختن یک وب سایت ارز دیجیتال، احتمالاً برای افزودن به سایت خود به چند افزونه نیاز دارید تا سطح خود را بالاتر ببرید. جای درستی آمدید. ابزارک‌های Massive Cryptocurrency یک افزونه فوق العاده است که ظاهر وب سایت شما را به زیباتر کرده و باعث می‌شود تا چندین برابر بار حرفه‌ای‌تر شود.

در بسته نرم افزاری Massive Cryptocurrency Widgets، نمادها، جداول، لیست‌ها، نمودارها، کارت‌ها و ویجت‌های برچسب را در اختیار دارید. البته یک ویجت نیز وجود دارد که به کاربران شما اجازه می‌دهد ارزهای مختلف را به ارز مورد نظر تبدیل کنند و محاسبه قیمت آنی را مشاهده کنند.

افزونه ارز دیجیتال وردپرس

افزونه تریدکس (Tradex)

برای همه معامله گران در خارج از کشور که مایل به ایجاد بستر تجاری خود با WordPress هستند، Tradex ابزاری بعنوان یک افزونه ارز دیجیتال وردپرس است. به جای استخدام یک برنامه‌نویس و صرف هزینه‌ای سنگین برای تحقق آن، با یک کالای ساده مانند Tradex، هر کس می‌تواند یک بستر تجاری حرفه‌ای ارز دیجیتال ایجاد کند. و ببینید که نتیجه چگونه به نظر می‌رسد.

Tradex بیش از 55 altcoin با ویژگی مستقیم خرید و فروش را پشتیبانی می‌کند. کل فرایند کاملاً خودکار، ایمن است و معاملات فوراً انجام می‌شود. Tradex همچنین به طور خودکار اطلاعات آلت کوین را به روز می‌کند و از هشت روش پرداخت مختلف پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات این ابزار نمایش تجارت مستقیم، آمار کیف پول ارز، داشبورد کاربری منحصر به فرد و ورود به حساب است.

در بالا 5 مورد از بهترین افزونه‌های ارز دیجیتال وردپرس را به شما معرفی کردیم. افزونه‌های بسیار دیگری برای نمایش قیمت ارز دیجیتال در وردپرس وجود دارد. معروف‌ترین آن‌ها پس از 5 موردی که ذکر کردیم، از این قبیل‌اند:

  • Cryptocurrency Search Addon
  • Cryptoniq
  • Cryptocurrency Exchanges List Pro
  • Crypto ICO List Widgets Pro
  • Coinbase
  • Ultimate Crypto Widgets
  • Coin Market Cap & Prices
  • FAT Coincap
  • Cryptocurrency Widgets Pro
  • CoinCompare
  • Virtual Coin Widgets
  • Cryptocurrency Charts

شما در میان این لیست افزونه ارز دیجیتال وردپرس کدامیک را برای سایت وردپرس خود می‌پسندید؟

تاریخ انتشار 09 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    صالح زارع ۱۹ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    باسلام من میخوام که قیمت ارزها به تومان و دلار نمایش داده بشه باید کدومو دانلود کنم ؟

فرم ارسال نظرات کاربر