ممکن است بسیاری از شما دوستان عزیز با روزهای مهم سال میلادی آشنا باشید. مثلا روز ولنتاین، شکر گذاری، هالووین و ... را می‌شناسید. علاوه بر این‌ها، روزهای دیگری نیز در سال به مناسبت‌های دیگری نام گذاری می‌شود به نام روزهایی که برای خرید با قیمت‌های بسیار مناسب و ارزان در نظر گرفته شده‌اند، مثل روز بلک فرایدی یا جمعه ی سیاه یا روز سایبر ماندی (cyber Monday) یا دوشنبه پرتخفیف . در مقالات گذشته در مورد بلک فرایدی مطالبی را برای شما عزیزان گفتیم، در این مقاله نیز به ذکر اطلاعات کلی در مورد دوشنبه ی پر تخفیف خواهیم پرداخت. لطفا با تراپی همراه شوید.

بیشتر بخوانید : 

خرید بذر از سایت های خارجی

خرید از dx و امکان ارسال کالا به ایران

سایبر ماندی (cyber Monday) یا دوشنبه پرتخفیف سال چه روزی است؟

شاید قبلا این اسم را شنیده باشید ولی تا کنون فرصت نکرده باشید  در مورد آن مطالعه کنید. اما با مطالعه‌ی این مقاله اطلاعات جذابی در مورد سایبر ماندی به دست خواهید آورد. پس همچنان با ما همراه شوید.

همانطور که گفتیم یکی دیگر از روزهایی که به مناسبت خرید ارزان در سال نام‌گذرای شده است، بلک فرایدی است. Black Friday  یک روز خاص برای فروش سالانه است که در آخرین جمعه نوامبر و پس از روز شکرگزاری برگزار می‌شود و آغاز فصل خرید در ایام تعطیلات می‌باشد و میزان فروش فروشگاه‌ها در این روز بسیار زیاد می‌باشد.

سایبر ماندی (cyber Monday) یا دوشنبه پرتخفیف

سایبر ماندی نیز یک روز مشابه سایبر ماندی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

سایبر ماندی (cyber Monday) یا دوشنبه پرتخفیف را بیشتر بشناسید

از مهم‌ترین تفاوت‌های سایبر ماندی (cyber Monday) یا دوشنبه پرتخفیف نسبت به جمعه‌ی سیاه این که در سایبر ماندی تنها فروش به صورت آنلاین می‌باشد و همچنین تلاش می‌شود تا کالاها با میزان تخفیف بیشتری برای مشتریان در فروشگاه‌های آنلاین ارائه شود.

در حقیقت سایبر ماندی (cyber Monday) یا دوشنبه پرتخفیف یک فرصت مناسب است برای پیدا کردن کالاها و اشیا، با تخفیفات بسیار گسترده در این فروش فوق العاده که شامل کلیه‌ی لوازم مورد نیز شما می‌شود، از وسایل کوچک و مایحتاج روزانه‌ی شما گرفته تا لوازم خانگی.

سایبر ماندی (cyber Monday) یا دوشنبه پرتخفیف از چه زمانی آغاز می‌شود؟

اگر چه تاریخ آن هر ساله تغییر می‌کند اما همیشه در اولین دوشنبه بعد از روز شکرگذاری برگزار می‌شود. در واقع در این روز فروشندگان کالاهای خود را با وسوسه انگیزترین قیمت‌ها ارائه می‌دهند و این دو روز از شلوغ‌ترین روزهای خرید در سال است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های سایبر ماندی (cyber Monday) یا دوشنبه پرتخفیف که آن را برای کاربران بسیار جذاب کرده است و هر ساله کاربران بسیاری هستند که برای فرا رسیدن این روز لحظه شماری می‌کنند، این است که بسیاری از اقلام و آیتم‌هایی که در روزهای دیگر سال با قیمت‌های نسبتا گران در بازار عرضه می‌شود، از جمله محصولات آیفون و اپل، در روز دوشنبه پرتخفیف برای اینگونه محصولات قیمت‌های بسیار شگفت انگیز و باورنکردنی در نظر گرفته‌اند که بازدیدکنندگان را برای خرید به سمت فروشگاه‌های آنلاین می‌کشاند.

سایبر ماندی (cyber Monday) یا دوشنبه پرتخفیف

علاوه بر این گروه دیگری از محصولات نیز تنها برای یک بار در سال در روز سایبر ماندی با نازل ترین و باورنکردنی ترین قیمت‌های عرضه می‌شود. فکر می‌کنید این محصولات شامل چه چیزهایی می‌شود؟ شاید باورتان نشود ولی انواع اسباب بازی را در روز سایبر ماندی (cyber Monday) یا دوشنبه پرتخفیف می‌توانید با قیمت‌های بسیار ارزان تهیه کنید.

سایبر ماندی از هر روز خرید آنلاین دیگری در ایالات متحده محبوب‌تر شده است و پیش بینی می‌شود که هر ساله این میزان فروش افزایش بیشتری پیدا کند.

درآمد حاصل از فروش آنلاین در سال گذشته به 7.9 میلیارد دلار در ایالات متحده رسیده است. به گفته‌ی تحلیل گران، در واقع میزان فروش زیاد در این روز بسیار بدیهی شده است و برای پیش بینی افزایش فروش هر ساله، نیاز به هیچ پیش گویی حرفه‌ای نیست.

بیشتر بخوانید : خرید ریالی افکت های موسیقی

سخن آخر

سایبر ماندی روز بسیار فوق العاده‌ای است که می‌توانید در آن روز هر آنچه لازم دارید را با  قیمت‌های استثتایی بیابید، قیمت‌هایی که حتی در بلک فرایدی نخواهید یافت. در واقع همانطور که گفته شد وجه تمایز دوشنبه‌ی پر تخفیف با جمعه‌ی سیاه در این است که قیمت‌ها در سایبر ماندی به شدت شکسته می‌شود.

دراین مقاله سعی کردیم یکی دیگر از روزهای استثنایی خرید در سال میلادی را برای شما عزیزان معرفی کنیم. امید است مطالب ارائه شده مورد توجه و رضایت شما دوستان عزیز قرار گرفته باشد.  

تاریخ انتشار 08 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر