مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی یکی از بهترین روش های مهاجرت است چرا که معمولا کم هزینه بوده و خیلی راحت ویزا به متقضاضیان داده می شود. بریا این که شما بتوانید ویزای دانشجویی بگیرید باید از یک دانشگاه مقصد پذیرش گرفته باشید. این قسمت از مهاجرت را شاید بتوان سخت ترین مرحله در نظر گرفت چرا که معمولا پیدا کردن دانشگاه و استادی که شما با شرایط آن موافق باشید و آن ها نیز با شرایط شما مواق باشند کمی مشکل است. یکی از فاکتورهای مهمی که باید هنگام ارسال درخواست خود با دانشگاه ها در نظر داشته باشید، ددلاین (Deadline) است. در این مقاله هر آنچه که باید در رابطه با این مفهوم بدانید را به شما معرفی می کنیم.

مهاجرت تحصیلی به دلیل اینکه با استفاده از برخی از روش ها، می تواند برای شما رایگان باشد مورد توجه بسیاری از دانشجویان است. اگر در این مورد نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید از مقالات آموزشی که تراپی برای شما آماده کرده است استفاده کنید :

ددلاین (Deadline)

ددلاین (Deadline) چیست؟

برای این که شما درخواست خود را به دانشگاهی ارسال کنید معمولا یک زمان محدودی را فرصت دارید. در این زمان محدو شما باید مدارک لازم برای پذیرش مانند ریز نمرات و مدرک زبان خود را ترجمه شده به دانشگاه مورد نظر بفرستید. بسیاری از دانشگاه ها برای پذیرش دانشجو، شرط لازم را داشتن نمره بالا در آزمون های تافل و آیلتس می دانند. البته این مسئله باز هم به دانشگاه مورد نظر بستگی دارد چرا که بسیاری از دانشگاه های امریکا داشتن تافل را الزامی می دانند. اگر در این مورد نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید از مقالات زیر استفاده کنید :

دانشگاه های خارجی معمولا در سه ترم پذیرش دانشجو انجام می دهند. البته برخی از آن ها. پس حتما در مورد دانشگا مد نظر خود این مطلب را به طور اختصاصی چک کنید. تاریخ هایی که برای پذیرش در هر کدام از ترم های بیان شده در نظر گرفته می شوند ددلاین (Deadline) نام دارند. به عنوان مثال شما برای پذیرش در ترم زمستان تا یک زمان مشخصی وقت دارید که مدارک خود را ارسال کنید تا توسط دانشگاه بررسی شود. هرچه که شما فرآیند پذیرش خود را سریع تر شروع کنید، اطمینان خاطر شما بیشتر است چرا که در صورت ایجاد هر مشکل می توانید می توانید تا قبل از تمام شدن ددلاین (Deadline) آن را برطرف نمایید.

ددلاین (Deadline)

مهمترین ددلاین (Deadline) :

بسیاری از دانشجویان مقاطع بالا مانند کارشناسی ارشد و دکترا ترجیح می دهند ترم خود را از پاییز در دانشگاه مورد نظر خود شروع کنند. برای این که شما به ترم پاییزی دانشگاهی برسید باید 1 سال قبل، معمولا از آذر تا دی، درخواست خود را ارسال کنید. پس بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که قبل از شروه ماه آذر تمام مدارک لازم را آماده کرده باشید، تا بتوانید به پذیرش بسیاری از دانشگاه ها بدون نگرانی برسید.

پرداخت هزینه اخذ پذیرش دانشگاه :

همراهان عزیز معمولا بریا این که مدارک شما توسط دانشگاه مورد بررسی قرار بگیرد باید هزینه ای که برای بسیاری از دانشگاه ها چیزی حدود 100 دلار است پرداخت کنید. اگر خودتان قادر به لنجام این کار نیستید و به جای این که از دوستان و آشنایان خود در خارج از کشور بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند می توانید این کار را به ما بسپارید.

تماس با ما

همراهان عزیز در مورد ددلاین (Deadline) نمی توان تاریخ دقیقی ارائه داد چرا که ممکن است هر سال نظر یک دانشگاه در مورد این تاریخ تغییر کند. پس بهتر است که این تاریخ را در وب سایت رسمی خود دانشگاه چک کنید. به عنوان یک نکته جانبی از ما در نظر داشته باشید که بهتر است قبل از گرفتن پذیرش از دانشگاه مورد نظر، با اساتیدی که در راستای شما کار می کنند صحبت کنید، تا به نوعی ضمانت خود را برای پذیرش کرده باشید و از شرایط علمی دانشگاه مورد نظر اطلاعات کافی را بدست آورده باشید.

تاریخ انتشار 26 شهریور 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر