همانطور که می دانید امروزه بازارهای جهانی سعی دارند خود را با ارزهای دیجیتال هماهنگ کنند و معاملات خود را حتی در سطح وسیع نیز با استفاده از ارز دیجیتال انجام دهند. البته موضوعی که در این شرایط دارای اهمیت زیادی است امنیت، ارز دیجیتال مورد استفاده است. بیت کوین با وجود نوساناتی که در ماه های اخیر داشته است، هنوز هم جایگاه نسبتا مناسبی در بین سایر ارزها دارد. در صورتی که می خواهید در مورد جایگاه کنونی این ارز در بازارهای جهانی اطلاعات بیشتری بدست آورید می توانید از مقاله های سرمایه گذاری در بیت کوین ، نوسانات ارز بیت کوین و وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین و کاردانو در جهان استفاده کنید. اما در این مقاله می خواهم به انجام معامله با بیت کوین در کشورهای مختلف اشاره کنم. همراه ما باشید ... 

پیرو  بیانیه بانک مرکزی در خصوص ممنوعیت ارز های  دیجیتال اعلام میداریم تراپی هیچگونه خدماتی در حوزه خرید و فروش ارز های دیجیتال به مشتریان گرامی نخواهد داشت .

معامله با بیت کوین جهت فروش ملک!

معامله با بیت کوین

 

یک شرکت املاک رد شهر توکیو، خانه ای به ارزش 547 بیت کوین و یا 6 میلیون دلار را با استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین معامله کرد. در حل حاضر بسیاری از تاجران برای انجام معاملات بزرگ خود از ارز دیجیتال بیت کوین استفاده می کنند چرا که در این حالت نیازی ندارند فرآیند های پیچیده ای که برای انجام معامله با پول نقد نیاز است را طی کنند. یکیاز مسائلی که با استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین می توان از دست آن راحت شد، پرداخت کارمزد خیلی زیاد بابت انتقال وجه است مخصوصا اگر قرار باشد بین 2 بانک جداگانه انجام شود و همچنین مقدار این پول قابل توجه باشد! البته به عنوان مثال بیت کوین تنها ارز رمز گذاری شده است که در توکیو برای انجام معاملات بزرگ استفاده می شود. و سایر ارزها هم چنان جایگاه مناسبی در این رابطه ندارند. یکی دیگر از ویژگی هایی که ارز دیجیتال بیت کوین داراست این است که به ازای انجام هر معامله حدود 10 دلار باید کارمزد پرداخته شود. البته ممکن است که این مقدار برای معاملات کوچک قابل توجه باشد ولی برای معاملات بزرگ در مقابل با کارمزدی که بانک دریافت می کند بسیار کم است. 

 

معامله با بیت کوین همه گیر می شود!

معامله با بیت کوین

در قسمت قبل تنها به توکیو اشاره کردیم که برای انجام معامله از بیت کوین استفاده کرده است. یکی دیگر از کشورهایی که در این عرصه قدم نهاده است ژاپن است. البته این کشور به صنعت های مختلف این اجازه را داده است که از کاربر بیت کوین دریافت کنند. این صنعت های مختلف شامل هتل ها، فرودگاه ها و ... می شود. به عنوان مثال دوربین Bic ، یکی از فروشگاه هایی است که به مخاطبان خود این اجازه را می دهد که پرداخت خود را با استفاده از بیت کوین انجام دهند. بنابراین می توان روزی را انتظار داشت که بدون استفاده از پول نقد خیلی از خرید ها را در سطح بازار جهانی انجام داد.

 

همراهان گرامی در این مقاله سعی کردم به اهمیت این موضوع بپردازم که نوسانات ارز دیجیتال بیت کوین باعث نشد که این ارز از کار خود متوقف شود و همواره در تلاش است که اولین جایگاه را در بین سایر ارزهای دیجیتال برای انجام معاملات بزرگ داشته باشد. در صورت وجود هر گونه سوال شما می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید. برای آگاهی بیشتر از اخبار روز بیت کوین همراه ما باشید ... 

تاریخ انتشار 22 بهمن 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سرمایه گذاری بیت کوین
افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار
پرداخت مستقیم با بیت کوین در مرورگر اپرا
استخراج بیت کوین در ایران
بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba)
ارزهای دیجیتالی که از بیت کوین جلو می زنند
بیت کوین و لایت کوین
انتقال پول با بیت کوین
خرید بیت کوین
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    Mehran Pourkazem ۲۴ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام کارخونه ای دارم حاضرم با بیت کوین معامله کنم
    ارزش کارشناسی شده حدود ۲۳۰ میلیارد تومان
    0913*********
    واتس اپ در خدمتم

فرم ارسال نظرات کاربر