پرفکت مانی چیست؟ این سوال در ذهن بسیاری از کاربران است که به تازگی وارد دنیای تبدلات ارزی شده اند و به دنبال یک درگاه پرداخت معتبر و با شرایط مطلوب می گردند تا بتوانند با خیالی آسودگی مبالغی را ارسال یا دریافت کنند. در پاسخ به این سوال می توان گفت که، پرفکت مانی یک سیستم پرداخت مبتنی بر ارز الکترونیکی است، و در واقع یک مدل ارز دیجیتال می باشد که در ابتدا توسط یک استارت‌آپ در سال 2007 در شهر پاناما راه‌اندازی شد. تا انتهای این مقاله با تراپی همراه شوید تا بدانید ووچر پرفکت مانی چیست؟، کاربرد پرفکت مانی چیست؟ و به طور کلی با همه چیز درباره پرفکت مانی آشنا شوید.

درگاه پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک سرویس مالی بین المللی است که برای کاربران این امکان را فراهم می کند تا پرداخت های آنی و انتقال پول را به صورت ایمن در سراسر دنیا، به کمک اینترنت انجام دهند. پرفکت مانی، با شعار "سیستم پرداخت جهانی" فعالیت خود را  آغاز کرد تا یک پلتفرم بی عیب و نقص برای پرداخت های آنلاین ارائه دهد. کاربران پرفکت مانی می توانند از طریق یک حساب پرفکت مانی، انتقال پول، پذیرش پرداخت ها، ذخیره وجوه و موارد دیگر را انجام دهند.

پرفکت مانی چیست؟

حساب پرفکت مانی چیست؟

حساب پرفکت مانی در واقع یک حساب کاربری یا اکانت است که شما در وب سایت پرفکت مانی برای خود ایجاد می کنید. پس از آن شما می توانید به روش های مختلفی که در سایت پرفکت مانی ارائه شده است، حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید و سپس از خدمات انتقال مالی آن استفاده کنید.

پرفکت مانی یک درگاه پرداخت بسیار امن است و یکی از جنبه های امنیتی پرفکت مانی این است که پرداخت‌ها را در خارج از سایت پردازش می‌کند، و مجددا مشتریان را برای پایان فرایند پرداخت به درگاه ورودی هدایت می‌کند. 

مقاله مرتبط: امنیت پرفکت مانی

همچنین به محض اینکه کاربری قصد داشته باشد در سایت با IP آدرس دیگری لاگین کند، ابتدا یک کد امنیتی به ایمیل فرد ارسال می کند تا از هویت اصلی دارنده حساب اطمینان حاصل کند. همچنین یک کد تائید را به شماره تلفن همراه صاحب حساب ارسال می کند.

HostBill یکی از ویژگی های جدید حساب پرفکت مانی است که از طریق آن شما می‌توانید برای مشتریان خود شرایطی را فراهم کنید تا به‌ طور امن و کاملا محرمانه با استفاده از سیستم پرداخت پرفکت مانی، برای خرید کالاها و استفاده از انواع خدمات، آنلاین پرداخت کنند.

امکان شارژ حساب پرفکت مانی با ارزهای یورو، دلار، ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و حتی طلا وجود دارد و این یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت پرفکت مانی در میان کاربران می باشد.

حال که تا اندازه ای متوجه شدید Perfect Money چیست و چه ویژگی هایی دارد، ممکن است بپرسید پرفکت مانی برای کجاست؟، پرفکت مانی برای کدام کشور است؟ آیا کاربران ایرانی مجاز به استفاده از این درگاه پرداخت می باشند؟ پس در ادامه همراه ما باشید.

اگر دقیقا در مورد یک درگاه پرداخت ارزی اطلاعات کافی داشته باشید؛ مثلا دقیقا بدانید پرفکت مانی چیست؟ ووچر پرفکت مانی چیست؟ و از چه امکاناتی برخوردار است و همچنین با کاربرد پرفکت مانی آشنا شوید، در این صورت می توانید از میان سایر درگاه های پرداخت بین المللی، گزینه ای را انتخاب کنید که با شرایط کسب و کار و نیازهای شما مطابقت بیشتری داشته باشد.

درگاه پرفکت مانی چیست؟ و برای کدامکشور است؟

پرفکت مانی برای کدام کشور است؟

همانطور که گفتیم، پرفکت مانی یک سیستم پرداخت بین المللی است که کاربران در سراسر دنیا می توانند از خدمات آن بهره مند شوند؛ حتی کشورهایی که تحریم هستند، می توانند اقدام به ثبت نام در پرفکت مانی کنید و پرداخت های ارزی بین المللی را انجام دهند.

وب سایت پرفکت مانی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند و نه تنها کاربران ایرانی را تحریم نکرده، بلکه با انتخاب زبان فارسی کاربران می توانند بسیار آسان تر و راحت تر از این پلتفرم استفاده کنند.

شما اکنون می دانید پرفکت مانی چیست و با خدمات و ویژگی های آن تا حدودی آشنا شدید؛ اما آیا می دانید ووچر پرفکت مانی چیست؟ شاید بارها نام ووچر پرفکت مانی را شنیده باشید اما ندانید که دقیقا چیست! ما در ادامه به ذکر مطالبی در مورد ووچر پرفکت مانی پرداخته ایم. همچنان با ما همراه باشید.

همه چیز درباره ووچر پرفکت مانی

در این بخش از مقاله به شما عزیزان خواهیم گفت که ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردهایی دارد!

ووچر پرفکت مانی (PM e-Voucher) ترکیبی منحصر به فرد از کد و پین کد است که می توانید با استفاده از آن برای واریز وجه به هر حساب پرفکت مانی استفاده کنید. ووچر پرفکت مانی یک نوع کارت با کدهای ویژه است که می توان از آن برای واریز به حساب های پرفکت مانی، یا برداشت از  آن ها استفاده کرد. همچنین ووچر پرفکت مانی را می توانید بفروشید یا به سایر کاربران هدیه بدهید. کارت های شارژ پرفکت مانی راهی راحت و مطمئن برای ارسال پول به دیگر کاربران می باشد، البته امکان استفاده از ووچر پرفکت مانی برای افرادی که اکانت پرفکت مانی ندارند نیز وجود دارد. بنابراین در پاسخ به سوال ووچر پرفکت مانی چیست؟ می توان گفت ، ووچر پرفکت مانی مثل یک کارت شارژ می باشد و شما می توانید آن را برای هر شخص دیگری ارسال کنید، و آن شخص می تواند هر زمان که نیاز داشت از آن استفاده کند.

اگر می خواهید یک کارت الکترونیکی با عنوان ووچر پرفکت مانی بسازید، لازم است وارد حساب پرفکت مانی خود شوید، روی " Withdraw " کلیک نمائید و سپس گزینه ی "e-Voucher" را انتخاب کنید. سپس مبلغ ووچر را انتخاب کنید، پس از آن سایر مراحل را دنبال کنید تا ووچر پرفکت مانی برای شما ایجاد شود.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

انواع حساب پرفکت مانی

آیا می دانید انواع حساب پرفکت مانی چیست؟ پرفکت مانی دارای سه نوع حساب مختلف است که کاربران می توانند با توجه به نیاز خود یکی از این نوع اکانت را انتخاب کنند و به افتتاح حساب بپردازند. انواع حساب پرفکت مانی عبارتند از : حساب «Normal»، «Premium» و «Partner» .  هر کدام از این سه نوع حساب پرفکت مانی دارای مزایایی می باشد که در ادامه آن ها را ذکر خواهیم کرد.

حساب معمولی یا Normal

حساب معمولی پرفکت مانی، نوعی حساب کاربری است که امکان افتتاح حساب و استفاده از آن برای تمامی مشتریان جدید در این سیستم پرداخت بدون هیچ گونه محدودیتی امکان پذیر است.

حساب پریمیوم یا Premium

استفاده از حساب پریمیوم پرفکت مانی برای مشتریان خاص که بیش از 1 سال در این سیستم پرداخت تراکنش داشته اند و فعال بوده اند امکان پذیر است. همچنین افرادی که گردش حساب  آن ها به مقدار مشخصی ( مثلا 7000 دلار آمریکا یا معادل آن) برسد، می توانند از حساب پریمیوم استفاده کنند. بنابراین برای صاحبان حساب نرمال پرفکت مانی، این فرصت فراهم شده است که حساب خود را ارتقا دهند. مزیت اصلی حساب پریمیوم ، کارمزد کمتر برای استفاده از خدمات و انجام تراکنش ها، نسبت به حساب های معمولی می باشد.

حساب پارتنر یا Partne

حساب پارتنر سومین نوع از انواع حساب ها در پرفکت مانی است. این نوع حساب برای افراد عادی در دسترس نیست. در واقع تنها نماینده ی یک سیستم پرداخت یا صرافی ها می تواند چنین حسابی داشته باشد. این نوع حساب دارای کمترین نرخ کارمزد (1.5%) و نرخ سود سالانه 5% ماهانه است.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

کاربرد پرفکت مانی چیست؟

شما می توانید با استفاده از حساب پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی انواع پرداخت های ارزی را انجام دهید، برای دیگران پول ارسال کنید و دیگران نیز به حساب پرفکت مانی شما پول ارسال کنند. همچنین می توانید پرداخت هزینه خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی را با استفاده از پرفکت مانی انجام دهید و به طور خلاصه می توان گفت کاربردهای پرفکت مانی عبارتند از :

  • انتقال پول بین کاربران از طریق درگاه پرفکت مانی امکان پذیر است
  • از طریق درگاه پرفکت مانی می توانید سایر پرداخت ها را در حساب خود دریافت کنید
  • پرداخت خرید انواع کالا و پرداخت هزینه استفاده از انواع خدمات به صورت آنلاین از طریق درگاه پرفکت مانی امکان پذیر است.
  • در سیستم پرداخت اینترنتی پرفکت مانی امکان دریافت وام درون سیستمی وجود دارد
  • شما می توانید از طریق پرفکت مانی به کسب درآمد از شرکت های مختلف در یک برنامه مشارکتی بپردازید
  • امکان پرداخت هزینه خرید برنامه های اندروید و iOS از طریق درگاه پرداخت پرفکت مانی وجود دارد
  • دارندگان حساب پرفکت مانی می توانند بر اساس شرایط خود به سایر کاربران وام بدهند و یا از آن ها وام بگیرند

آیا پرفکت مانی امن است؟

پرفکت مانی یک درگاه پرداخت امن است و امنیت حساب کاربران در اولویت کار این سیستم پرداخت  است. برای مثال اگر یک آدرس IP یا مرورگر جدید سعی در ورود به یک حساب کاربری داشته باشد، ابتدا از دسترسی فرد خارج می‌شود و پیامی با یک پین کد به آدرس ایمیل کاربر کاربر ارسال می‌شود تا پرفکت مانی مطمئن شود که مالک حساب در حال ورود به سیستم است. سپس کاربر باید آن را وارد کند و این یک روش خودکار برای بررسی کاربر است که در هر حساب پرفکت مانی فعال می شود.

کلام پایانی

حالا شما به طور کامل می دانید که پرفکت مانی چیست، ووچر پرفکت مانی چیست و حتی با کاربرد پرفکت مانی نیز آشنا هستید. پرفکت مانی دارای اپلیکیشن موبایل نیز می باشد و هر دو نسخه اندروید و iOS آن نیز موجود می باشد. البته برخی از امکانات آن آن فقط به صورت وب و از طریق پلتفرم پرفکت مانی قابل استفاده است.

از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله صمیمانه ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات و خود را با ما در میان بگذارید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 21 آذر 1400
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سقف پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

آموزش پرفکت مانی به صورت مرحله به مرحله جهت آشنایی با نحوه استفاده از...

استفاده از ووچر پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی با مستر کارت
وب مانی به پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی
کسب درآمد از پرفکت مانی
دریافت پرفکت مانی رایگان
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    فاطمه ستوده ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
    سلام واقعا از تیم فوق العاده ی تراپی متشکرم که با پشتیبانی عالی شون دلگرمی برای کاربرای سایت ایجاد میکنن

فرم ارسال نظرات کاربر