سال گذشته بود که پس از جستجوی بسیار زیاد در میان فروشگاه های آنلاین، کفش هایی را که مدت ها در نظر داشتم پیدا کردم. برای خرید هر چه زودتر آن سر از پا نمی شناختم. مراحل خرید را انجام داده و پس از دو روز انتظار، با صدای زنگ در خانه از جا پریدم و چندی بعد خودم را در خیابان یافتم که با اشتیاق تمام روی سنگفرش ها با کفش های نو قدم می زدم. اما حال خوش آن روز من بسیار کوتاه بود. حتما می پرسید چرا؟....شب همان روز مجدد برای خرید به بیرون از منزل رفتم. اما متاسفانه موفق به خرید نشدم چرا که متوجه شدم که موجودی حسابم صفر است. بسیار متعجب شدم. پس از پیگیری دقیق موضوع، در عین ناباوری متوجه شدم که طی خریدی که به صورت آنلاین انجام داده بودم، اطلاعات کارتم هک شده بود و کل موجودی ام به سرقت رفته بود. بگذریم...از آن زمان تصمیم گرفتم برای انجام خریدهای اینترنتی به جای استفاده از کارت های فیزیکی،از کارت های مجازی استفاده کنم. قطعا این سوال به ذهن خیلی از شما دوستان خطور می کند که تفاوت کردیت کارت فیزیکی و مجازی چیست؟ در ادامه تصمیم دارم برای آگاهی هر چه بیشتر شما دوستان از نحوه پرداخت های اینترنتی، در مورد تفاوت کردیت کارت فیزیکی و مجازی مطالبی را در اختیارتان قرار دهم، امیدوارم مطالعه آن ها برایتان مفید واقع شود. 

تفاوت کردیت کارت فیزیکی و مجازی

شما با انجام پرداخت های مجازی، می توانید کسب و کار خود را با کارآیی بهتر و سریع تر و مطمئن تر انجام دهید. اما به استثنای این مزیت، مزایای دیگری برای پرداخت های مجازی وجود دارد. مقایسه تفاوت کردیت کارت فیزیکی و مجازی می تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید که، هنگام پرداخت های اینترنتی، ترجیحا از کدام نوع کارت اعتباری استفاده کنید..فیزیکی؟...یا مجازی؟

تفاوت کردیت کارت فیزیکی و مجازی

  • کارت های مجازی در واقع هیچ فرم فیزیکی ای ندارد، یعنی از جنس پلاستیک ساخته نمی شوند. بدین معنی که شما فقط می توانید برای پرداخت آنلاین از آن ها استفاده کنید. کردیت کارت های مجازی نیز مانند کردیت کارت های فیزیکی، دارای اطلاعاتی نظیر : شماره کارت، تاریخ انقضا و کدCVV می باشد با این تفاوت که این اطلاعات از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود.

 

  • یک کارت اعتباری مجازی به عنوان یک کارت فیزیکی در دسترس نیست. این نوع کارت، یک ابزار پرداخت دیجیتالی است که می تواند به صورت دیجیتال مورد استفاده و پذیرش قرار گیرد. اما یک کارت معمولی یک کارت اعتباری فیزیکی است که می تواند برای پرداخت در یک ترمینال پرداخت فیزیکی در فروشگاه و ...مورد استفاده قرار گیرد.

 

  •  کارت های اعتباری مجازی، دارای یک سیستم کنترل مالی داخلی هستند که، این ویژگی باعث کاهش خطا در پردازش ها شده و مدت زمان انجام تراکنش ها را نیز کاهش می دهد.

 

  • کارت های اعتباری مجازی، هیچ محدودیتی برای ذخیره تعداد کارکترهای مربوط به اطلاعات تراکنش های پرداختی، ندارند. در واقع اطلاعات مربوط به پردازش ها با جزئیات بیشتری قابل نگهداری هستند.

 

  • کارت های اعتباری مجازی تقریبا دقیق هستند؛ تراکنش ها به دقت کنترل می شوند بدان معنی که میزان اعتبار یک کارت اعتباری مجازی را می توان به مقدار خاصی محدود کرد و حداکثر میزان اعتبار برای هر پرداخت را اعمال نمود. همچنین می توان محدودیت زمانی متغیر را برای اعتبار هر کارت مجازی تعیین کرد. به این ترتیب امکان کلاهبرداری های اینترنتی به شدت کاهش می یابد.

 

دوستان همراه! اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که با مطالعه مطالب فوق، تصمیم گرفته اید که برای خودتان کارت اعتباری مجازی تهیه کنید، می توانید به کمک اعضای محبوب تیم تراپی این کار را انجام دهید. 

تیم تراپی "ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، تبدیل ارز، افتتاح حساب های بین المللی و ..." آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. 

شما می توانید با کمک همکاران ما در تیم تراپی برای خود ویزا کارت مجازی تهیه کنید.

تاریخ انتشار 28 امرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
انواع مستر کارت
مستر کارت چیست
نحوه خرید با مستر کارت
ویزا کارت چیست
ساخت ویزا کارت
ساخت مستر کارت
تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت چیست؟
پرداخت هزینه ریپورت آزمون تافل iBT
ویزا کارت هک شده چیست؟
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر