با رشد شدید ارزهای دیجیتال و به طور کلی اقتصاد دیجیتال، کیف پول‌های الکترونیکی در روسیه بسیار محبوب شدند. بر اساس آمار به دست آمده، هر یک از ساکنان مسکو دارای انواع کیف پول‌های الکترونیکی را در تلفن همراه هوشمند خود هستند. ایا مایلید تا با این کیف پول های الکترونیکی محبوب در روسیه آشنا شوید؟ با تراپی همراه شوید.

بیشتر بخوانید : بهترین کیف پول های سخت افزاری

با کیف پول های الکترونیکی محبوب در روسیه آشنا شوید

کیف پول الکترونیکی یک جایگزین مناسب برای یک حساب بانکی سنتی است. برای افتتاح حساب بانکی ، باید با گذرنامه به بانک مراجعه کرده و هزینه‌های افتتاح حساب ، خدمات بانکی ، استفاده از کارت و اعلان‌های متنی و غیره را پرداخت کنید.

کیف پول های الکترونیکی محبوب در روسیه

اما کیف پول الکترونیکی را می‌توانید به راحتی بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنید و بسیاری از هزینه‌های گزاف برای استفاده از حساب‌های بانکی را نپردازید. با استفاده از کیف پولهای الکترونیکی، کاربران با ضربه زدن به یک دکمه بر روی تلفن‌های همراه خود ، خرید را انجام می‌دهند و ترجیح می‌دهند این کار را به راحتی و به سرعت و بدون کمیسیون و هزینه اضافی انجام دهند.

علت محبوبیت کیف پول های الکترونیکی در روسیه این است که این کیف پول‌ها بسیار قابل اطمینان، سریع و با امکان استفاده آسان هستند و به سادگی امکان انتقال پول به صورت آنلاین را برای کاربران فراهم کرده‌اند. در ادامه به معرفی کیف پول های الکترونیکی محبوب در روسیه خواهیم پرداخت.

Yandex Money

Yandex Moneyیکی از کیف پول های الکترونیکی محبوب در روسیه است. شرکت Yandex Money بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات پرداخت در روسیه می‌باشد و کاملا تحت کنترل و زیر نظر دولت است. این شرکت ارائه دهنده کیف پول الکترونیکی حاصل همکاری مشترک اولین موتور جستجوی روسی به نام Yandex و بزرگ‌ترین بانک روسی به نام Sberbank است. با استفاده از این کیف پول ارز دیجیتال Yandex Money شما می‌توانید برای خریدهایی با محدودیت بزرگ بیش از 600000 روبل، در هر روز پرداخت خود را انجام دهید.

Qiwi

کیف پول الکترونیکی Qiwi یکی از ارزان‌ترین کیف پول‌های روسیه است که هزینه‌های پرداخت در آن بسیار کم است و ثبت نام در آن نیز بسیار آسان است. برای ثبت نام به تنها چیزی که نیاز دارید یک شماره تلفن است. این کیف پول االکترونیکی گزینه‌های قابل استفاده بسیاری را در اپلیکیشن خود پیشنهاد داده است و محدودیتی مشابه 600000 روبل نیز دارد. کیف پول الکترونیکیQiwi در میان شروندان روسی بسیار محبوب است و آن‌ها بیشتر برای پرداخت قبوض خود از این کیف پول استفاده می‌کنند.

WebMoney

در ابتدا وب مانی به عنوان سیستم پرداخت درجه یک در روسیه شناخته می‌شد. اما پس از اینکه این شرکت از فروش دارایی خود به ایالت خودداری کرد به رتبه‌ی سوم سقوط کرد و پس از آن یکسری محدودیت بر روی گزینه‌های موجود در بر روی وب مانی برای کاربران اعمال شد از جمله ممانعت برداشت مستقیم از حساب بانکی.

کیف پول های الکترونیکی محبوب در روسیه

وب مانی اکنون خود را به عنوان یک سیستم پرداخت بین المللی و محیطی برای ارائه خدمات مالی در سراسر جهان قرار داده است. این کیف پول الکترونیکی برای چند ارز مختلف ارائه شده است و از جمله مزایای آن هزینه‌های بسیار پایین آن است. بسیاری از مبادلات ارزهای دیجیتال در روسیه نیز ترجیحا با WebMoney انجام می‌شود.

همه‌ی این کیف پول‌هایی که در این مقاله ذکر کردیم و به شما معرفی شد، دارای مزایا و معایب خاص خود می‌باشد. شما بایستی با در نظر گرفتن نیازهای خود به تحقیق در میان این کیف پول الکترونیکی بپردازید و با توجه به هدف خود از به کارگیری کیف پول الکترونیکی، هر کدام که مناسب‌تر است را انتخاب کنید.

سخن آخر

همانطور که گفته شد در کشور روسته کیف پول های الکترونیکی از محبوبیت خاصی برخوردار هستند زیرا کاربران می‌توانند با خاطری آسوده از این کیف پول‌های امن و همچنین با سرعت بالا نقل و انتقالات ارزی خود را انجام دهند.

افراد در روسیه با مقاصد مختلف از این کیف پول‌های الکترونیکی استفاده می‌کنند و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند. بسیاری از شهروندان روسی نیز به طور همزمان از چندین کیف پول الکترونیکی استفاده می‌کنند و معاملات و نقل و انتقالات ارزی خود را بدون هیچ مشکل و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافه به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

دوستان عزیز در این مقاله شما را با کیف پول‌های محبوب در روسیه آشنا کردیم. امید است مطالب ارائه شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما مطرح نمائید.

تاریخ انتشار 28 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر