برنامه‌های کاربردی که بر روی تلفن‌های همراه قابل استفاده هستند این روزها بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. همانطور که می‌دانید برای آموزش در زمینه‌های مختلف از این اپلیکیشن‌ها استفاده می‌شود. جهت مسیریابی از اپلیکیشن‌های مسیر یابی ، برای کسب درآمد از اپلیکیشن‌های کسب درآمد برای یادگیری زبان از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان و...استفاده می‌شود. در قسمت اول این مقاله شما را با چند نوع از بهترین اپلیکیشنهای کسب درآمد در سال 2019 آشنا کردیم. در این مقاله نیز با تراپی همراه شوید تا شما را با چند اپلیکیشن دیگر در این زمینه آشنا نمائیم.

با بهترین اپلیکیشنهای کسب درآمد در سال 2019 آشنا شوید 

در این بخش از مقاله شما را با چند اپلیکیشن کسب درآمد جدید که در سال 2019 ارائه شده است، آشنا میکنیم.

اپلیکیشنهای کسب درآمد

اپلیکشن HEALTHYWAGE

یکی از اپلیکیشنهای کسب درآمد ، برنامه کاربردی Healthywage است که توسط دولت حمایت می‌شود  و با هدف ایجاد انگیزه ‌ی کاهش وزن در کاربران ارائه شده است، به طوری که هم دارایی خود را در معرض خطر قرار دهند  و هم امکان کسب درآمد بیش از 10000 دلار برای آن ها وجود دارد. مایلید تا با نحوه‌ی عملکرد این اپلیکیشن آشنا شوید؟ در ادامه همراه ما باشید.

  1. کار خود را با ماشین حساب Prize HealthyWage آغاز کنید. حالا باید عدد مربوط به کاهش وزن خود را وارد کنید و اینکه در چه مدت زمانی قصد دارید این میزان از وزن خود را کاهش دهد به همراه مقدار پولی که شرط بندی می‌کنید و برای این مدت زمان قرار می‌دهید.
  2. ماشین حساب میزان جایزه‌ی شما را بیش از 10000دلار مشخص می‌کند. حالا شما می‌توانید با ماشین حساب بازی کنید تا به میزان جایزه‌ی مورد نظرخود برسید.
  3. ثبت نام کنید و با بازی برای به دست آوردن مقدار پولی که مد نظر دارید، به چالش بپردازید.
  4. اگر به وزن ایده آل خود برسید، به جایزه خود دست پیدا خواهید کرد.

اما چنانچه به هدف خود در کاهش وزن نرسید، آن میزان پول برای پشتیبانی HealthyWage به مصرف خواهد رسید.

اپلیکیشن INSTACART

آیا به دنبال راهی هستید تا بتوانید به سرعت کسب درآمد کنید؟ پس پیشنهاد می‌شود که instacart را انتخاب کنید و برای کارهایی هر هفته که انجام می‌دهید، پول دریافت کنید، بله برای خرید خوار و بار هفتگی.

برخی حاضرند برای سهولت کارهای خود هزینه بپردازند و یکی از کارهایی که برای بسیاری از افراد سخت است خرید موادغذایی روزانه از فروشگاه‌های خوار و بار است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید انجام کارهایی ازاین قبیل را به دیگر افراد واگذار کنید. آن‌ها خرید شما را انجام می‌دهند و پس از تحویل، شما هزینه را به آن‌ها پرداخت خواهید کرد.

به این ترتیب شما به راحتی می‌توانید 100 دلار یا بیشتر در روز ، فقط با 3 ساعت کار به دست درآورد. این برنامه یکی از بهترین برنامه‌ها برای سرعت بخشیدن به کسب درآمد است.

اپلیکیشنهای کسب درآمد

اپلیکیشن FOAP

برنامه کاربردی Foap یکی دیگر از بهترین اپلیکیشنهای کسب درآمد است که برنامه‌ای فوق العاده در این زمینه به شمار می‌رود. که بیشتر عکاسان با استفاده از تلفن‌های همراه خود از آن پول به دست می‌آورند. البته نیازی نیست که شما یک عکاس حرفه‌ای باشید، در اپلیکیشن FOAP ویژگی وجود دارد به نام Missions که در این جا شرکت‌های مختلف می‌توانند به شما بگویند که چه نوع عکسی نیاز دارند و پس از این که عکسی که شما در Missions قرار داده‌اید برگزیده شده، شما هزاران دلار به دست خواهید آورد.

عزیزان همراه در این مقاله و مقاله‌ی قبلی شما را با بهترین اپلیکیشهای کسب درآمد 2019 آشنا کردیم. امید است آنچه در قالب این دو مقاله برای شما ارائه کردیم، مورد رضایت و توجه شما واقع شده باشد و با مطالعه‌ی مطالب ارائه شده و با انتخاب اپلیکیشن مناسب بتوانید به درکسب درآمد بپردازید.

دوستان و همراهان همیشگی تراپی در صورتی که شما دوست عزیز نیز تجربه‌ی استفاده از انواع برنامه‌های کاربردی در زمینه‌های مختلف را داشته‌اید، و به نکات مهمی برخورد کرده‌اید، در صورت تمایل آن را از طریق کامنت با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید تا آن‌ها نیز از تجربیات ارزنده شما بهره‌مند شوند.

چنانچه پس از مطالعه مقالات با سوال یا مشکلی مواجه شدید حتما آن را از طریق تماس تلفنی با همکاران ما در میان بگذارید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نمائید.

از اینکه همواره با ما همراه و همگام هستید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 05 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر