با وجود مشکلات مالی که این روزها بسیاری از افراد با آن دست به گریبان هستند، وجود روش های متفرقه برای کسب درآمد آنلاین کارگشای بسیاری از افراد می باشد. خوشبختانه این روزها می‌توان با استفاده از اینترنت و در خانه از طریق اپلیکیشن های مختلف، به کسب درآمد ارزی پرداخت. در این مقاله ما روش های کسب درآمد آنلاین با موبایل را به شما آموزش می دهیم، تا بتوانید از تلفن همراه و وقت آزاد خود به بهترین شکل استفاده کنید.

برنامه ها و البته سایت های مختلفی وجود دارند، که ادعای پرداخت دلار رایگان پی پال به شما را دارند، اما واقعا نمی توان مطمئن بود که آیا پرداختی صورت می گیرد یا نه! به همین دلیل بهتر است که همه آنها را امتحان نکنید و قبل از اینکه زمان زیادی را برای آنها صرف کنید، با یک سرچ در گوگل از نظر سایر کاربران در مورد آن آگاه شوید. برنامه‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم قانونی بوده و بر اساس بررسی‌های انجام شده، به قول خود یعنی پرداخت دلار رایگان عمل می کنند.

روش های کسب درآمد آنلاین با موبایل

برنامه Nielsen

از این برنامه رایگان می توانید در تلفن همراه و نسخه دسکتاپ استفاده کنید. همان طور که می دانید این روزها صاحبان کسب و کار برای ارائه خدمت بهتر به کاربرانشان باید اطلاعات مفیدی در مورد آنها داشته باشند. این برنامه دقیقا همین کار را برای آنها انجام می دهد. به عبارت دیگر شما با نصب این برنامه به افراد مختلف اجازه می دهید که عادت های شما را در رابطه با مصرف اینترنت، اینکه بیشتر دنبال چه محتوایی هستید، به کدام سایت ها سر می زنید و ... شناسایی کرده و سپس از آنها به عنوان جامعه آماری خود استفاده کنند. با استفاده از این برنامه، شما در طول 1 سال می توانید 50 الی 100 دلار بدست بیاورید!

روش های کسب درآمد آنلاین با موبایل

برنامه Vindale Research Surveys

شاید باورتان نشود، اما کمپانی های زیادی هستند که برای نظر شما ارزش قائل بوده به حدی که برای آن دلار رایگان پرداخت می کنند. این برنامه که یکی از روش های کسب درآمد آنلاین با موبایل است به صورت رایگان نصب شده و بعد از ثبت نام، 2 دلار رایگان به شما پرداخت می کند. شما می توانید با پر کردن نظرسنجی هایی که این برنامه به شما پیشنهاد می دهد، مقداری بین چند سنت الی 75 دلار دریافت نمایید. به نظر شما وسوسه برانگیز نیست!؟

برنامه InboxDollarsinbox

اگر دارای سیستم عامل های اندروید و iOS هستید، چرا از این برنامه رایگان در اوقات فراغتتان به عنوان یکی از روش های کسب درآمد آنلاین با موبایل استفاده نمی کنید؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که ویدئو های کوتاه مدت تماشا کنید و سپس در موردشان نظر دهید.

اگر روزانه چیزی بین 5 الی 10 دقیقه برای استفاده از این برنامه زمان بگذارید، می توانید بعد از 1 ماه، 50 دلار رایگان در حسابتان داشته باشید.

برنامه iBotta

این برنامه رایگان هم برای پلتفرم های اندروید و iOS در دسترس است. این برنامه را می توان به عنوان یکی از عجیب ترین روش های کسب درآمد آنلاین با موبایل دانست، چرا که به ازای هزینه ای که می کنید، مقداری از آن را به شما بر می گرداند! خرید اینترنتی یکی از نیازهای روزانه بسیاری از ما است. شما می توانید با سفارش از طریق این برنامه، بخشی از هزینه خود را پس بگیرید. به عنوان مثال اگر برای کالایی 5 دلار هزینه کردید، 1 دلار از آن به حساب شما باز خواهد گشت! استفاده از این برنامه برای افرادی که عادت به انجام خرید اینترنتی دارند، خصوصا خانوم های عزیز، توصیه می شود.

روش های کسب درآمد آنلاین با موبایل

برنامه Google Opinion Rewards

حتما می دانید که گوگل یکی از محبوب ترین و البته پر کاربردترین موتور جستجو در سطح جهان است. پس باز هم کاربران این موتور جستجو میخواهند بدانند که افراد چه چیزی را جستجو می کنند. پس به نظر می رسد باز هم کسانی برای اطلاع از نظر شما حاضر هستند دلار خرج کنند! شما می توانید با ثبت نام در این برنامه و پر کردن نظرسنجی هایی که به صورت مستقیم به تلفن همراه شما ارسال می شود، دلار رایگان دریافت کنید. برای دریافت پول در این برنامه می توانید از گوگل پلی یا پی پال استفاده کنید. استفاده از این روش می تواند یک راه ایده آل برای افرادی باشد که مدام به تلفن همراه خود سر می زنند.

شما تا کنون از روش های کسب درآمد آنلاین با موبایل استفاده کرده اید!؟ اگر به دنبال نقد کردن درآمد ارزی خود هستید، می توانید این کار را به ما بسپارید تا معادل ریالی آن را دریافت نمایید.

تاریخ انتشار 10 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر