درست است که کارآفرینان تازه کار با دنیایی از فرصت‌ها روبرو هستند ، اما علاوه بر آن با یکسری چالش‌های بزرگ و کوچک نیز باید دست و پنجه نرم کنند و یکی از مهم‌ترین آن‌ها رقابت شدیدی است که در بازار کار وجود دارد. ممکن است کمی تعجب کنید اما داده‌های آماری نشان می‌دهد که بیش از 50 درصد از استارت اپ ها در ایالات متحده، بیشتر از چهار سال نتوانسته‌اند دوام بیاورند و با وجودی که بسیاری از نکات که موفقیت یک استارتاپ را رقم میزند در کار آن‌ها رعایت شده است ولی نتوانسته‌اند به کار خود ادامه دهند. می‌دانید علت چیست؟ این مسئله مربوط می‌شود به تاثیر هوش تجاری بر موفقیت کارآفرینان تازه کار . در این مقاله با تراپی همراه شوید تا شما را با این مطالب بیشتر آشنا کنیم.

یکی از مهم‌ترین حوزه‌هایی که برای شرکت‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است، مربوط می‌شود به هوش تجاری (BI). کارآفرینان  استارت اپ‌های امروزی به یک رنج وسیعی از ابزارها که آن‌ها را در تصمیم گیری‌های بهتر یاری نماید مجهز هستند. ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل داده‌های پیش بینی کننده و ... .

تاثیر هوش تجاری بر موفقیت کارآفرینان تازه کار

البته مسئله این است که آیا بنیانگذاران استارتاپ ها استفاده از چنین ابزارهایی را در برنامه ی کاری خود قرار می‌دهند یا نه! اما واقعیت این است که اگر می‌خواهید در سال 2020 به موفقیت برسید، باید از هم اکنون هوش تجاری را در اولویت اصلی برنامه‌ی کاری خود قرار دهید.

با تاثیر هوش تجاری بر موفقیت کارآفرینان تازه کار آشنا شوید

در این بخش از مقاله شما را با نکانی در مورد ارتباط نقش هوش تجاری در میزان موفقیتی که کارآفرینان می توانند به دست آورند آشنا خواهیم کرد.

مدیریت زمان

بسیاری از بنیانگذاران شرکت‌های بزرگ می‌دانند که اطلاعات بسیار مهمی در میان داده‌های مربوط به کسب و کار آن‌ها وجو د دارد که این داده‌ها بایستی به درستی کنترل و مدیریت شوند. اما یک باور غلط در میان آن‌ها نیز وجود دارد که تهیه‌ی یک نرم افزار برای مدیریت و سازمان دهی داده‌ها هزینه  بر است و آن‌ها برای این منظور از استطاعت مالی کافی برخوردارد نیستند و خودشان قادر به مدیریت زمان برای انجام این کار هستند؛ در حالی که سخت در اشتباهند.

به طور مثال برای پیدا کردن اطلاعات و داده‌های خاص، آن‌ها ممکن است ساعت‌ها وقت بگذارند تا بتوانند آن را پیدا کنند. اما با کمی تفکر در این مورد متوجه خواهید شد که این کار به سادگی امکان پذیر نیست.

بنابراین با استفاده از یک ابزار هوش تجاری ، می‌توانید بسیار کارآمدتر به فعالیت خود ادامه دهید و این یکی از جنبه‌های تاثیر هوش تجاری بر موفقیت کارآفرینان تازه کار می‌باشد.

کسب دانش بیشتر برای تصمیم گیری دقیق تر

دانشی که از هوش تجاری به دست می‌آید، بسیار فراتر از گزارش ساده‌ای است که از داده‌ها به دست می‌آید. ابزارهای تجزیه و تحلیل در حوزه‌ی هوش تجاری به طور فعال به دنبال پیوند بین چندین منبع داده هستند تا به شما در کشف دلایل پنهان در پس هر روند وقایع خاص کمک کند. این ابزارها نه تنها می‌توانند یک بینش خاص ارائه دهند ، بلکه بسیاری از آن‌ها تجزیه و تحلیل‌های پیش بینی را نیز ارائه می‌دهند تا راه حل‌های عملی را که می‌توانید برای بهبود عملکردهای تجاری استفاده کنید به شما پیشنهاد دهد.

تاثیر هوش تجاری بر موفقیت کارآفرینان تازه کار

رقابت

ابزارهای هوش تجاری برای صرفه جویی در وقت و تصمیم گیری‌های هوشمندانه‌تر از زمان راه اندازی استارت اپ مطمئناً بهتر عمل می‌کنند. با این حال ، آنچه که شاید برای کارآفرینان تازه کار از اهمیت  بیشتری برخوردار باشد این است که کارآفرینان با استفاده از ابزارهای هوش تجاری در رقابت با سایر رقیبان نتایج بهتری به دست خواهند آورد.

ابزارهای هوش تجاری در حال حاضر بیشتر برای مشاغل کوچک در دسترس هستند و مطمئن باشید که این ابزارها جدا از سایر مزیت‌هایی که می‌تواند برای کسب و کار شما داشته باشد، به شما کمک شایانی خواهد کرد تا بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید و گوی سبقت را از آن‌ها بربائید.

بیشتر بخوانید : 5 ابزار قدرتمند برای بهبود کسب و کار استارت آپ

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با تاثیر هوش تجاری بر موفقیت کارآفرینان تازه کار در سال جدی آشنا کنیم. امید است آنچه گفته شد مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

اگر پس از مطالعه‌ی مقالات با سوال یا مشکلی مواجه شدید با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذراید. همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن به کلیه‌ی سوالات شما پاسخگو خواهند بود.

تاریخ انتشار 17 بهمن 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر