آیا تا کنون به نحوه‌ی مدیریت انواع کارت‌های اعتباری و کارت‌های پیش پرداخت، فکر کرده‌اید؟ آیا می‌دانید که برای مدیریت این کارت‌های اعتباری نیاز به سامانه‌های بانکی می‌باشد. در کشور ما نیز کلیه‌ی کارت‌های بانکی شما توسط همین سامانه‌ی بانکی، مدیریت و کنترل می‌شود. تا کنون در مورد سیستم ای مانی Emoney چیزی شنیده‌اید؟ Emoney یکی از همین سیستم‌های مدیریت کارت‌های اعتباری می‌باشد. در ادامه با تراپی همراه شوید. در این مقاله ما به معرفی Emoney پرداخته‌ایم.

آشنایی با سیستم Emoney

Emoney یکی از معتبرترین پنل‌های بانکی می‌باشد که برای مدیریت کارت‌های اعتباری از آن استفاده می‌شود. این سیستم مدیریت کارت‌های اعتباری کلیه‌ی خدمات مربوط به انواع کارت‌های اعتباری اعم از مجازی و فیزیکی را برای کاربران عزیز و دارندگان انواع کارت‌های اعتباری ارائه می‌دهد.

Emoney

به طور مثال شما اگر بخواهید کارت هدیه‌ی خود را فعال کنید، یا موجودی کارت اعتباری خود را مشاهده کنید می‌توانید با استفاده از سیستم مدیریت Emoney این کار را انجام دهید.

پنل بانکی Emoney متعلق به شرکت بزرگ Prepaid Card Solutions (PCS) می‌باشد. این شرکت ارائه دهنده‌ی انواع کارت‌های اعتباری مثل مسترکارت مجازی و ... می‌باشد که در کشور ما نیز از این نوع کارت‌ها بسیار استفاده می‌شود.

پس چنانچه بخواهید از موجودی کارت‌های اعتباری خود و نیز تراکنش‌های انجام شده اطلاعات کافیبه دست آورید با استفاده از این پلتفرم Emoney می‌توانید کلیه اطلاعات مربوط به کارت خود را دریافت نمائید و به تاریخچه‌ی تراکنش‌های خود دسترسی داشته باشید.

دوستان گرامی، برای اینکه بتوانید از خدمات ارائه شده توسط این سیستم مدیریت کارت‌های اعتباری بهره ممند شوید، می‌بایست به وب سایت مربوطه مراجعه نموده و برای خود اکانت ایجاد کنید.

شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که برای چه نوع کارت‌هایی می توان از سیستم Emoney استفاده کرد؟ در ادامه به معرفی انواع کارت‌های اعتباری که با استفاده از Emoney می‌توان آن‌ها را مدیریت کرد پرداخته‌ایم. همچنان با ما همراه باشید.

دارندگان این نوع کارت های اعتباری قادرند با استفاده از Emoney کارت های خود را مدیریت نمایند :

  • تراول کارت مسترکارت
  • گیفت کارت کسترکارت
  • کارت اعتباری قابل شارژ
  • کارت اعتباری از پیش پرداخت شده
  • کارت اعتباری مسترکارت فیزیکی
  • کارت اعتباری مسترکارت مجازی

چنانچه شما از دارندگان یکی از این نوع کارت‌های اعتباری هستید، برای مدیریت کارت اعتباری خود و اطلاع از موجودی حساب و بررسی تراکنش‌های انجام شده باید در وب سایت Emoney برای خود اکانت یا حساب کاربری ایجاد کنید. حساب کاربری را با استفاده از ایمیل می‌توانید ایجاد کنید و پس از آن شما هنگامی که به پنل کاربری خود وارد می‌شوید می‌توانید کلیه‌ی کارت‌های اعتباری فعال خود را که از آن‌ها استفاه می‌کنید به همراه اطلاعات مربوط به هر کدام از جمله تاریخ انقضا و ... را مشاهده کنید.

توجه نمائید که برای ایجاد اکانت در این وب سایت با آی پی دیگری وارد شوید. برای این منظور باید از نرم افزارهای تغییردهنده‌ی ای پی استفاده کنید. همچنین آدرسی که می‌دهید باید آدرسی در خارج از کشور باشد، اما توجه داشته باشید آدرس پستی شما با آی پی محلی که از آن وارد سایت می‌شوید  باید مطابقت داشته باشد. همچنین از آنجا که شرکت PCS در دوبی مستقر می‌باشد، اکترا آدرس‌های کشور دبی را انتخاب می‌کنند.

Emoney

استفاده از Emoney برای دارندگان کارت‌های اعتباری چه مزایایی دارد؟

استفاده از سیستم کنترل کارت‌های اعتباری Emoney دارای مزایای بسیاری است که مهم‌ترین آن‌ها را در این بخش از مقاله برای شما بیان خواهیم کرد.

با استفاده از Emoney :

  • موجودی کارت های اعتباری خود را می‌توانید ببینید.
  • امکان مشاهده تراکنش‌ها و پیگیری آن‌ها وجود دارد.
  • امکان فعال‌سازی کارت‌های اعتباری مثل گیفت کارت
  • امکان فعال‌سازی تراول کارت‌ها
  • امکان بررسی و مدیریت کارت‌های مجازی وجود دارد.

شایان ذکر است که سیستم Emoney  دارای امنیت بسیار بالایی نیز می‌باشد.

شرکت Emoney علاوه بر پلتفرمی که ارائه داده است، یک نرم افزار موبایل برای تلفن‌های همراه هوشمند با سیستم عامل اندروید و آی او اس نیز اراده داده است. که می‌توانید آن را تهیه و نصب نمائید و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید : چرا از کد امنیتی کارت اعتباری استفاده کنیم

در این مقاله سعی کردیم سیستم Emoney را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم. امید است مطالب ارائه شده مورد توجه و رضایت شما قرار گرفته باشد.

دوستان، لطفا هر گونه سوال یا مشکلی را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده ی پاسخگوئی به کلیه ی سوالات شما عزیزان خواهند بود. 

تاریخ انتشار 28 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر