این روزها ما به شدت شاهد این موضوع هستیم که چگونه به تعداد ارزهای دیجیتال اضافه می شود. در مقاله ارز دیجیتال چیست ما به طور کلی در مورد این مفهوم اطلاعاتی را در اختیار شما قرار داده ایم. اما در این مقاله می خواهیم ارز دیجیال جدیدی به نام EOS را به شما معرفی کنیم عملکرد این ارز چیزی شبیه با ارز دیجیتال اتریوم است. فناوری این ارز نیز بر اساس بلاک چین است و سازنده آن فردی به نام Dan Larrimer است که همچنین خالق Steem و BitShares نیز هست. در این مقاله همراه ما باید تا با ویژگی های  EOS آشنا شوید. 

ویژگی های  EOS :

  • پردازش موازی :  با استفاده از این ویژگی عملیات به صورت موازی انجام می شوند و این عامل موجب می شود که تراکنش ها با سرعت بیشتری توسط این ارز انجام شود.
  • قوانین ساختار یافته : بریا استفاده زا این ارز قوانین رسمی و جدی وجود دارد به این معنا که هر کس بخواهد از ارز دیجیتال EOS استفاده کند باید با آن ها موافق باشد تا بتواند به بلوک های این ارز متصل شود. 
  • سیستم عامل غیر متمرکز : این ویژگی از این ارز مشابه با سایر ارزهای دییجتال مانند بیت کوین است. بنابراین سازمان خاصی از این ارز حمایت نمی کند و به راحتی توسط همه قابل توسعه است البته به شرطی که فرد توسعه دهنده ارز دیجیتال EOS را دارا باشد. 
  • عدم پرداخت کارمزد : یکی از تفاوت های این ارز با ارز دیجیتال اتریوم این است که برای انجام امور مالی نیاز به پرداخت کارمزد نیست و همین موضوع باعث محبوبیت این ارز می شود.

ارز دیجیتال EOS

چالش های EOS : 

این ارز هم چنان در بازارهای جهانی جدید است و بسیاری از سیستم های مالی اساس خود را بر استفاده از ارز دیجیتال اتریوم گذاشته اند. در صورتی که در مرود ارز دیجیتال اتریوم است سوالی دارید می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید. 

سوال هایی از قبیل این که بودجه مالی ارز دیجیتال EOS چقدر است وجود دارد که هم چنان جوابی برای این موضوع نیست. البته سابقه تولید کننده این ارز می تواند نشانه ای از این موضوع باشد که مانند سایر اختراع های خود در مورد ارز دیجیال این ارز را نیز بعد از مدتی رها کند و توسعه آن را ادامه ندهد. همراهان عزیز در ادامه همراه ما باشید تا در مورد این ارز اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

تاریخ انتشار 25 اسفند 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر