در سال گذشته کلیه ی ارزهای دیجیتال مورد بررسی قرار گرفتند و در میان همه ی آن ها بیت کوین بهترین ارز دیجیتال در سال 2018 شناخته شده است. طبق بررسی EOS در سال گذشته ، این ارز دیجیتال هم به نسبت عملکرد خوبی داشته است؛ خرید ارز دیجیتال EOS و فروش آن و به طور کلی تبادلات و نوسانات آن بسیار آرام بوده است، و حتی دو دوره به بیشترین ارزش خود رسیده است. در ادامه به بیان مطالب بیشتری در خصوص روند تغییرات EOS در سال 2018 خواهیم پرداخت.

بررسی EOS در سال گذشته

ژانویه

EOS همواره به عنوان یک ارز دیجیتال جدید شناخته می شود که در سال 2017 به بازار ارز دیجیتال ارائه شد. در طول این مدت زمان می توان گفت تقریبا قیمت ثابتی داشته است، اما خیلی زود در بازار 2017-2018 شاهد افزایش قیمت آن بودیم. در ابتدای سال 2018 قیمت آن حدود 8.77 دلار بود و دو هفته بعد به 18.44 دلار رسید. این افزایش قیمت زمانی بود که کلا بازار ارز دیجیتال بازار خوبی بود و بیت کوین تا 2000000 دلار رسید.

آپریل

در ماه مارچ EOS دچار افت قیمت شد و به 4 دلار کاهش شدید پیدا کرد. در اوایل ماه اپریل، EOS شروع به افزایش کرد و به اوج خود رسید. این دومین باری بود که EOS این چنین افزایش قیمت پیدا می کرد. به طوری که در ابتدای ماه 6 دلار بود و ناگهان به 22.66 دلار رسید. این یک نمونه ی نادر از نوسان قیمت ارز دیجیتال تا کنون بوده است. در این دوره، سرمایه گذاران، از ارز دیجیتال EOS سود فراوانی به دست آوردند و همه برآورد می کردند که این افزایش قیمت تا 30 دلار هم برسد. اما نتیجه این چنین نبود و علت افزایش قمت EOS در ماه آپریل، بیانیه ای بود که تیم توسعه EOS مبنی بر مشارکت 200 میلیون دلاری EOS به منظور تسریع اکو سیستم EOSIO در آسیا ارائه کرده بود.

EOS در سال گذشته

می

متاسفانه افزایش قیمیت که در ما آپریل شاهد آن بودیم چندان دوامی نداشت و در ماه می EOS به شدت کاهش پیدا کرد وبه 17 دلار رسید و قبل از پایان ماه افت قیمیتی معادل با 5 دلار داشت و به 12 دلار رسید. که این نشان می داد که نسبت به ماه آپریل چیزی حدود 10 دلار کاهش قیمت داشته است. در ماه می نرم افزار EOSIO  شدیدا توسعه داده شد و این متاسفانه منجر به ارائه ی یک فاکتور اخلالگر در سیستم شد، برنامه ای که به تشویق هکرها برای اخلالگری در سیستم پرداخت و تست یکپارچگی پروتکل امنیتی نرم افزار منجر می شد.

جولای 2019

تا انتهای سال EOS شدیدا تلاش کرد تا بخش زیادی از ارزش خود را حفظ کند. در انتهای سال 2018 بسیاری از سرمایه گذاران EOS خود را کنار کشیدند و به نظر می رسید که در ماه های قبلی سود خوبی به دست آورده بودند و آنچه در این اواخر سال نصیبشان شده بود چندان چشمگیر نبوده است. با این وجود هنوز خیلی ها به افزایش قیمت EOS خوش بین بودند.

بیشتر بخوانید : انواع کیف پول ارز دیجیتال EOS

 در کل  EOS در سال گذشته نشان داده است که، EOS به عنوان یک راه حل برای مشکلات اتریوم باقی مانده است و این بدین معناست که با تغییراتی که بازار ارز با آن مواجه می شود، سرمایه گذاران سریعا به دنبال یک جایگزین بهتر برای آن می گردند و خبر بد این است که برای EOS هم چنین اتفاقی افتاد. با این وجود Block one به طور پیوسته به توسعه ی پلتفرم EOS پرداخته است و همه منتظرند تا شاهد نتایج آن در سال 2019 باشند.

عزیزان از توجه و همراهی شما بسیار سپاسگزاریم. لطفا سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. خدمت رسانی به شما، افتخار ماست.

تاریخ انتشار 25 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر