آیا شما تا کنون اسم آزمون EPT را شنیده اید؟ میدانید مدرک این آزمون در چه مواردی استفاده می شود و منابع آن چیست؟ از نوع سوالاتی که در این آزمون استفاده می شوند اطلاعات مفیدی می خواهید؟ پس در این مقاله همراه ما باشید تا مانند همیشه تراپی، اطلاعات مورد نیازتان را در اختیارتان قرار دهد.

آزمون EPT چیست؟

دانشگاه ایالتی کالیفرنیا برای تعیین سطح مهارت افراد در زبان انگلیسی در افرادی که می خواهند در کلاس های این موسسه شرکت کنند از آزمون EPT استفاده می کند. شما باید حتما در این آزمون شرکت کرده و نمره قبولی بیاورید قبل از اینکه در این داشنگاه ثبت نام کنید. البته داشتن مدرک قبولی این تست برای همه الزامی نیست اگر شما در یکی دیگر از آزمون های زبان انگلیسی نمره قبولی داشته باشید.

بیشتر بخوانید :

(TOEFL iBT) تافل iBT چیست؟

معرفی منابع آزمون تافل (TOEFL)

تافل بهتر است یا آیلتس؟

ثبت نام در آزمون آیلتس

آزمون EPT

آزمون EPT چند بخش است؟

به طور کلی این آزمون از دو بخش چند گزینه ای تشکیل می شود که یکی مربوط به تعیین سطح مهارت های خواندن و دیگری ترکیبی است. هر کدام از این بخش ها دارای 45 سوال چند گزینه ای است که برای هر کدام 30 دقیقه زمان دارید. علاوه بر این دو بخش، بخش سومی نیز وجود دارد که کیفیت مهارت نوشتاری شما را مورد بررسی قرارمی دهد. برای انجام این قسمت شما 45 دقیقه زمان دارید.

بخش مقاله نویسی در آزمون EPT چگونه است؟

در این بخش شما ابتدا یک متنی را مطالعه می کنید که در رابطه با یک موضوع خاص بحث می کند. بعد از آن شما باید بر اساس آنچه که متوجه شده اید، بخش های مختلف را پر نمایید. به عبارت دیگر شما باید متن خود را بر اساس موضوعی که به شما داده شده است بنویسید. پس اگر در رابطه با یک موضوع غیر مرتبطی شروع به نوشتن کنید، نمره شما 0 خواهد بود! توجه داشته باشید که برای گرفتن نمره کامل شما باید به خوبی قواعد نگارشی و گرامری را رعایت فرمایید. پس سعی کنید با قواعد نگارشی مانند رعایت طول پاراگراف ها به خوبی آشنا باشید.

آزمون EPT

بخش مهارت خواندن در آزمون EPT چگونه است؟

در این بخش شما باید به تعدادی سوال پاسخ دهید که هر کدام مربوط به متن هایی هستند که در اختیار شما قرار داده شده اند. هدف بررسی مهارت خواندن و فهمیدن متون انگلیسی شما است.

 بخش ترکیبی در آزمون EPT چگونه است؟

در این بخش سوالات مختلفی از شما پرسیده می شود تا میزان مهارت شما را در تشخیص درست از غلط تشخیص دهند. به عنوان مثال اینکه کدام تیتر برای متن مناسب است، جای خالی را با جمله مناسب پر کردن و  ... .

برای ثبت نام در آزمون EPT چه باید کرد؟

برای انجام این کار شما باید در سایت اصلی ثبت نام کنید و سپس بر اساس تاریخ ها و موقعیت های مکانی مختلفی که در اختیار شما قرار داده می شود یکی را انتخاب نمایید.

پرداخت هزینه آزمون EPT :

برای پرداخت هزینه این آزمون تنها کاری که ما باید انجام دهید این است که از طریق لینک زیر درخواست خود را برای متخصصان تراپی ارسال نمایید تا در زمانی کمتر از دو ساعت کاری، پرداخت شما را انجام دهند :

پرداخت هزینه آزمون ETP

همراهان عزیز اگر در مورد پرداخت هزینه آزمون EPT سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 11 آبان 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر