مانی گرام (MoneyGram) یک سیستم خلاقانه‌ی انتقال پول در سراسر دنیا می‌باشد که کلیه‌ی خدمات پرداخت آنلاین را برای کاربران ارائه می‌دهد. برای افرادی که نقل و انتقالات پول بین المللی را به دفعات زیاد انجام می‌دهند مانی گران می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی باشد. این سیستم پرداخت بسیار امن و راحت است و امکنات پرداخت پول به اعضای خانواده و یا دوست شما را در کشوری دیگر با بهترین و امن‌ترین شرایط پرداخت فراهم کرده است. امکان بهره‌مندی از خدمات مانی گرام در بیشتر از 200 کشور در سراسر دنیا وجود دارد. در ادامه با تراپی همراه شوید تا همه چیز را در مورد مانی گرام (MoneyGram) برای شما عزیزان بیان کنیم.

بیشتر بخوانید : سیستم پرداخت الکترونیک استرایپ (stripe)

هر آنچه لازم است در مورد مانی گرام (MoneyGram) بدانید

امکان نقل و انتقال پول به صورت آنلاین با استفاده از تلفن همراه، در فروشگاه‌های آنلاین و غیر آنلاین و ... با استفاده از مانی گرام (MoneyGram) برای کلیه‌ی کاربران عزیز فراهم شده است و استفاده از آن نیز بسیار آسان است. حتی اگر به هر دلیل از پرداخت پول منصرف شدید می‌توانید پرداخت خود را کنسل نمائید. حتما می‌پرسید چگونه؟ در ادامه با ما همراه باشید.

مانی گرام (MoneyGram)

چگونه یک تراکنش انتقال پول را در مانی گرام کنسل کنیم؟

برای کنسل کردن یک تراکنش در مانی گرام دو راه وجود دارد :

روش اول : از طریق اکانت یا همان حساب کاربری خود می‌توانید یک تراکنش مالی را کنسل کنید. به این ترتیب که ابتدا به اکانت خود لاگین می‌کنید و به تاریخچه‌ی تراکنش‌های خود بروید و از صفحه‌ی  Transaction Details ، تراکنش مورد نظر را کنسل کنید.

روش دوم : استفاده از ابزارهای Track a Transfer : این روش برای مواقعی مورد استفاده قرار می‌گیرد که شما اکانت مانی گرام نداشته باشید. در این شرایط برای کنسل کردن یک تراکنش، باید از ابزارهای Track a Transfer استفاده کنید و با استفاده از آن از صفحه‌ی جزئیات تراکنش‌ها مانند روش قبل، تراکنش مالی مورد نظر خود را حذف نمائید.

در این بخش ممکن است سوالی برای شما پیش بیاید که، آیا برای نقل و انتقال پول با استفاده از مانی گرام نیازی به ایجاد اکانت می‌باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوئیم که ، خیر! برای استفاده از مانی گرام جهت نقل و انتقال پول، نیازی به ایجاد اکانت نیست، مانی گرام این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به عنوان مهمان از خدمات ارائه شده توسط این سیستم پرداخت استفاده کنید.

سقف تراکنش‌ها در مانی گرام چقدر است؟

حداکثر مبلغی که در مانی گرام می توانید نقل و انتقال دهید برابر است با 6000 دلار. همچنین در کشورهایی که دارای نمایندگی مانی گرام هستند، پرداخت حضوری تا مبالغ بالاتر نیز امکان پذیر است. اما به خاطر داشته باشید که باید مبلغی را به عنوان کارمزد به آن شعبه از مانی گرام بپردازید.

مدت زمان انجام یک تراکنش در مانی گرام و ارسال پول برای یک حساب بانکی

مدت زمان ارسال پول با استفاده از مانی گرام به موارد مختلفی بستگی دارد که عبارتند از :

  • محلی که شما پول به آنجا ارسال می‌کنید

  • تفاوت‌های زمانی از یک منطقه به منطقه‌ی دیگر

  • سیستم‌ها و امکانات موجود

  • قوانین محلی

مانی گرام (MoneyGram)

به طور مثال واریز پول به اکانتی در مکزیک به طور معمولی کمتر از یک ساعت طول خواهد کشید، در حالی که واریز پول به اکانتی در هند، بیش از 3 ساعت به طول می‌انجامد و انتقال پول به اروپا حدود یک روز طول خواهد کشید. 

مدت زمان دسترسی گیرنده به پول ارسالی

در صورتی که برای گیرنده، گزینه‌ی دریافت نقدی را مشخص کرده باشید، او می‌تواند ظرف مدت چند دقیقه پول خود را نقدا برداشت کند.

توجه داشته باشید که اگر از طریق عوامل محلی برای انتقال پول اقدام نمائید، باید از پول نقد برای پرداخت استفاده کنید. اگر پرداخت را به صورت آنلاین انجام می‌دهید، گزینه‌های بیشتری برای شما وجود خواهد داشت. شما می‌توانید پرداخت را از طریق دبیت کارت یا مستقیما از حساب بانکی تان انجام دهید. البته برای پرداخت از این طریق شما باید هزینه‌ای اضافه تر پرداخت نمائید.

در این مقاله شما را با اطلاعات مفیدی در مورد مانی گرام آشنا کردیم، امید است پاسخ کلیه‌ی سوالات خود را در این زمینه دریافت نموده باشید.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 21 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    سید فایز سادات ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خوب هستید
    یک احواله بنام پدرم از آلمان به افغانستان آمد اما در نماینده گی مانی گرام رفتیم میگویند که احواله تان لاک شده حال نه نماینده گی آلمان همرای ما همکاری میکند نه افغانستان

فرم ارسال نظرات کاربر