در مقاله معرفی سیستم عامل اندروید p ما به تعدای از ویژگی های این سیستم عامل پرداختیم؛ همچنین توضیحات تکمیلی در رابطه با دلیل نام گذاری این سیستم عامل به نام "سیستم عامل اندروید پی" ارائه شد. در این مقاله می خواهیم به معرفی سایر ویژگی های این سیستم عامل پردازیم. همراه ما باشید.

سیستم عامل اندروید پی

ویژگی های سیستم عامل اندورید پی :

  • ML Kit :

با استفاده از این ویژگی شما قادر خواهید بود با دوربین گوشی همراه خود به تشخیص چهره، متن و .. بپردازیم که ممکن است برای بسیاری از افراد، ویژگی جدیدی برای سیستم عامل اندروید پی محسوب نشود!

 

  • حرکات جدید :

حتما می دانید که شما می توانید با استفاده از حرکات خاصی که برای سیستم عامل تعریف می کنید برخی از کارها مانند زیاد و کم کردن صدا را با استفاده از این حرکات خاص انجام دهید. سیتم عامل اندروید پی حرکات جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد.

  • پشتیبانی از چند دوربین :

سال گذشته نوکیا ویژگی جدیدی به نام Dual-Sight را برای برخی از تلفن های هوشمند معرفی کرد که با استفاده از آن کاربران می توانستند برای عکس گرفتن از هر دو لنز خود استفاده کنند. اما اکنون با استفاده از سیستم عامل اندروید همه می توانند از این ویژگی استفاده کنند.

  • گوگل مپ به روز می شود!

استفاده از برنامه های ناوبری برای بسیاری از افراد ضروری است و استفاده از گوگل مپ بسیار رایج است. اما شما در گذشته تنها می توانستید مسیرهای ماشین و پیاده رو را شناسایی کنید اما با این به روز رسانی قادر خواهید بود که فروشگاه ها، مراکز تفریحی و ... را نیز پیدا کنید.

  • بهبود طول عمر باتری :

هر به روز رسانی که از سیستم عامل اندروید ارائه می شود، توسعه دهندگان بیان می کنند که در این نسخه عملکرد باتری بهبود یافته است. اما در سیستم عامل اندروید پی این مسئله کاملا حل شده است. به جای این که شما بتوانید Battery Saver را زمانی که شارژ شما به 5 الی 15 درصد می رسد فعال کنید، می توانید زمانی که به 70 درصد می رسد فعال نمایید.

  • امنیت بیشتر :

در سیستم عامل اندروید پی دیگر میزان دسترسی برنامه های مختلف به دوریبن، میکروفون و سایر سنسورها قابل کنترل خواهد بود. اگر برنامه ای نیاز به دسترسی به این موارد داشت قبل از اجرای آن، از کاربر اجازه می گیرد.

سیستم عامل اندروید پی

نصب سیستم عامل اندروید پی چگونه است؟

برای این که شما بتوانید از این سیستم عامل استفاده کنید باید مطمئن شوید گوشی شما از آن پشتیبانی می کند. در حال حاضر گوشی های Nokia 7 Plus, Xiaomi Mi Mix 2, Oppo R15 Pro قادر به استفاده از سیستم عامل اندروید پی هستند. شما می توانید به وب سایت رسمی آن سر زده، در آن ثبت نام کنید و سپس منتظر دریافت آپدیت خود باشید. اما چون این سیستم عامل هنوز کامل نشده است انجام این کار را به شما توصیه نمی کنیم. چرا که اگر بخواهید به سایر نسخه ها برگردید ممکن است که داده های خود را از دست بدهید.

همراهان عزیز امیدوارم با استفاده از این مقاله به خوبی با سیستم عامل اندروید پی آشنا شده باشید ...

تاریخ انتشار 27 خرداد 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر