راه‌ها و روش‌های بسیاری برای کسب درآمد وجود دارد، مثلا با راه اندازی یک استارت اپ یا مبادله ی ارز دیجیتال یا از طریق فعالیت‌های فریلنسری و ... می‌توان به کسب درآمد رسید. اما راه دیگری نیز برای افرادی که به بازی‌های آنلاین علاقه‌مند هستند نیز وجود دارد. گیمرها می‌توانند از طریق انجام بازی به کسب درآمد برسند. شاید نام بازی‌هایی نظیر کلش آف کلنز، فیفا و ... را شنیده باشید که افراد زیادی از طریق آن‌ها توانسته‌اند به درآمد برسند. در ادامه با تراپی همراه باشید تا شما را با کسب درآمد از طریق خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA) آشنا نمائیم.

چگونه از طریق خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA) درآمد کسب کنیم؟

همانطور که از نام آن پیداست فیفا (FIFA)  یک نوع بازی گرافیکی بسیار عالی است که در آن بازی فوتبال به خوبی شبیه سازی شده است و هر ساله ورژن‌های مختلفی از آن به بازار عرضه می‌شود. شرکت سازنده‌ی بازی فیفا Electronic Arts نام دارد و اولین نسخه‌ی آن در سال 1995 ارائه شده است. این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین است و توانسته است طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. شاید بپرسید که چگونه می‌توان از طریق بازی فیفا (FIFA) به درآمد رسید؟ در ادامه با ما همراه شوید تا شما را با چگونگی خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA) و کسب درآمد از آن آشنا نمائیم. باید بدانید که افرادی که در این بازی از تبحر خاصی برخوردار می‌شوند می‌توانند به درآمد خوبی برسند. قبل از آنکه به آموزش خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA) و کسب درآمد از آن بپردازیم، خوب است ابتدا اندکی با بازی فیفا آشنا شوید.

خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA)

معرفی بازی فیفا (FIFA) 19

در سپتامبر 2018 آخرین نسخه‌ی بازی فیفا (FIFA)به بازار عرضه شد با نام فیفا (FIFA)19 که دارای ویژگی‌های اضافه‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی بود. به طور مثال لیگ قهرمانان اروپا و سیستم شوتی به نام Timed Finishing به بازی اضافه شد. بازی فیفا (FIFA) 19 قابل استفاده بر روی پلتفرم‌های :  مایکروسافت ویندوز، اکس باکس 360، پلی استیشن سه ، اکس باکس وان می‌باشد.

این بازی دارای حالت‌های گوناگونی است که یکی از محبوب‌ترین حالت‌های آن FUT  (FIFA Ultimate Team) می‌باشد که در آن می‌توان هر بازیکنی از هر لیگی برای بازی در تیم خود انتخاب کنید. همچنین چنانچه بتوانید سکه به دست آورید می‌توانید بازیکن مورد علاقه‌ی خود را نیز خریداری کنید.

چگونگی خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA)

زمانی که شما در بازی فیفا (FIFA)موفیقیت کسب می‌کنید، سکه پاداش می‌گیرید و اکانت شما ارزشمند می‌شود و می‌توانید اکانت خود را به دیگر علاقه‌مندان بفروشید که این به راهی برای کسب درآمد گیمرها تبدیل شده است. وب سایت های بسیاری وجود دارند که در این مینه به فعالیت پرداخته‌اند و در زمینه‌ی خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA)فعالیت می‌کنند. اما بهتر است به جای خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA)در سایت‌های داخلی، در سایت‌های خارجی این کار را انجام دهید. اما این نکته را رعایت کنید که چنانچه به صورت بین المللی به خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA) می‌پردازید، باید از چگونگی انتقال پول مطمئن شوید.

خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA)

خدمت تراپی برای خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA)

پردازشگرهای آنلاین بین المللی بسیاری مثل درگاه پرداخت پی پال، اسکریل، و... وجود دارد که می‌توانید از طریق آن‌ها، پول خود را دریافت کنید، اما برای کشور ایران دارای قوانین و ضوابط خاصی می‌باشد. تیم خدمات پرداخت ارزی تراپی در زمینه‌ی خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA)به صورت بین المللی، آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد که شما بتوانید با خیال راحت و با اطمینان کامل به خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA)بپردازید.

برای نقد کردن فروش اکانت فیفا، کلیک کنید!

ارزش اکانت فیفا (FIFA)چگونه محاسبه می‌شود؟

شما در هر بازی که برنده شوید، تعدای سکه پاداش می‌گیرید و این سکه‌ها به اکانت شما افزوده می‌شود و این تعداد سکه ها هستند که ارزش اکانت شما را مشخص می‌کنند. حداقل باید 40 هزار سکه در اکانت شما وجود داشته باشد تا بتوانید اکانت خود را به قیمت 10 هزار دلار بفروشید.

در خصوص فروش اکانت بازی فیفا، آنچه اهمیت دارد تعداد سکه‌هایی است که شما در طی بازی بدست آورده‌اید. به عبارتی قیمت اکانت شما بر طبق میزان سکه بدست آمده مشخص می‌شود.

امید است مطالب گفته شده در این مقاله مورد توجه و رضایت شما قرار گرفته باشد. در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 13 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر