قطعا شما اگر به خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی نظیر والمارت و هپسی بوردا ... علاقه‌مند باشید، با درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال آشنا هستید، شرکت‌های مالی ایلات متحده سال‌ها بود که در تلاش بودند تا بخشی از بازار انبوه چین را بتوانند تامین کنند. دستاورد اخیر پی پال از GoPay، یک پیروزی بزرگ برای این ارائه ی دهنده‌ی خدمات پرداخت آمریکایی است و پی پال توانست به اولین پلتفرم پرداخت خارجی در چین تبدیل شود. برای آگاهی از جزئیات بیشتر در این مورد با تراپی همراه شوید.

تاکنون بازار مالی چین دور از دسترس ارائه دهندگان پرداخت‌های خارجی بوده است. این مسئله به پی پال فرصتی می‌دهد تا بتواند رد پای قابل توجهی را از خود به جای بگذارد و جایگاه خود را در این بازار مالی که به سرعت در حال رشد است ، تضمین کند.

دستاورد جدید پی پال از GoPay آن‌ها را به سوی یک بازار جیدید سوق داد

بیانیه‌ی اخیر Guofubao تائید کرد که پی پال توانسته است 70 درصد از سهام عدالت GoPay را از طریق شرکت فناوری اطلاعات Yinbaobao به دست آورد. به این ترتیب پی پال به عنوان اولین پلتفرم خارجی محسوب می‌شود که خدمات پرداخت آنلاین را در چین ارائه می‌دهد.

پلتفرم پرداخت خارجی

در این بیانیه نیز آمده است که : بانک مردم چین (The People’s Bank of Chin)، با در دست داشتن 70 درصد از سهام شرکت شرکت فناوری اطلاعات Yinbaobao  توسط پی پال موافقت کرده است، که این شرکن یکی از دارندگان مجوز پرداخت تجاری در چین است.

پی پال می‌گوید : ما مفتخریم که به اولین پلتفرم پرداخت خارجی در چین که مجوز ارائه خدمات پرداخت آنلاین را دارد تبدیل شده‌ایم. وی همچنین می‌گوید، ما مشتاقانه در انتظار همکاری با موسسات مالی چین و همچنین پلتفرم‌های فناوری هستیم، تا مجموعه‌ای از راه حل‌های پرداختی را برای کسب و کارها و مشتریان ارائه دهیم، هم در چین و هم در کل دنیا.  

بانک مردم چین (The People’s Bank of Chin)، این دستاورد را تائید کرد و با این کار توانست درهای بزرگی را در پیش روی پی پال بگشاید و پی پال هم اکنون می‌تواند مزایای بسیاری را از این بازار پرسود کسب کند.

GoPay هم معاملات آنلاین و هم موبایل ، را در درجه اول برای تجارت الکترونیکی و صنایع گردشگری حمل و نقل هوایی ارائه می‌دهد.

مسئله‌ی بسیار جالب توجه این است ک این دستاورد و موفقیت پی پال و تبدیل شدن آن به اولین پلتفرم پرداخت خارجی چین، در زمانی اتفاق افتاد که بین ایالات متحده و چین تنش‌هایی وجود داشت و با توجه به اینکه در ایالات متحده از سرمایه گذاری چین ممانعت شده بود، دیدن پی پال در بازار امریکا قدری تعجب برانگیز است.

مزایای ورود پی پال به بازار مالی چین و تبدیل شدن آن به اولین پلتفرم پرداخت خارجی

در واقع شکی نیست که ورود پی پال به بازار گسترده‌ی چین حرکت بزرگی برای آن محسوب می‌شود و این حرکت فرصت بسیار خوبی را برای پی پال در بازار به وجود خواهد آورد به ویژه اینکه سرعت رشد پی پال در بازار بسیار افزایش می‌یابد.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

پیش بینی می‌شود که بازار پرداخت چین تا سال 2023 بیش از 96 هزار میلیارد دلار رشد کند و هم اکنون پی پال با تبدیل شده به پلتفرم پرداخت خارجی در کشور چین فرصتی دارد تا به این معدن طلا وارد شود و بخشی از آن را در دست گیرد.

پلتفرم پرداخت خارجی

همچنین بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که تقاضا برای تجارت الکترونیک، که نقش بسیار مهمی را در بازار مالی چین ایفا می‌کند، رو به افزایش است. با توجه به اینکه بیشتر تامین کنندگان تجارت الکترونیک در چین قرا دارند، بازار آن، همواره از تعداد زیادی از تراکنش‌های زیادی که در هر روز انجام می‌شود سود می‌برد.

با افزایش تقاضا برای تجارت الکترونیک ، فضای زیادی برای رشد بازار پرداخت چین وجود دارد. از این گذشته پیش بینی می‌شود تعداد کاربران فعال پرداخت کننده با استفاده از تلفن همراه به صورت انبوه تا سال 2023 افزایش یابد و به 956 میلیون نفر برسد.

در این مقاله مطالبی را در مورد  ورود  پی پال به بازار چین و تبدیل شدن آن به اولین پلتفرم پرداخت خارجی در این کشور بیان کردیم. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. 

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 05 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر