به نظر شما آیا هنوز هم فروم مارکتینگ کارآیی دارد؟ و اگر کارایی داشته باشد آیا ارزش آن را دارد که برای در این زمینه بازاریابان به فعالیت بپردازند؟ با وجود گزینه های بسیاری که در بازاریابی آنلاین وجود دارد و بازاریابیان اینترنتی ترجیح میدهند از آنها استفاده کنند، ممکن است فکر کنید که روش کلاسیک فروم مارکتینگ دیگر چندان کارآیی ندارد که بتواند مشتریان را به خود جذب کند. در مقالات با نکات حیاتی برای بازاریابی استارتاپ ها آشنا کردیم، همچنین در مورد بازاریابی وابسته نکاتی را ذکر کردیم. در این مقاله با تراپی همراه باشید تا برای شما بگوئیم که چگونه فروم مارکتینگ (بازاریابی فروم ها) میتواند برای شما صاحبان کسب و کار، کارایی داشته باشد و نکات  مهم فروم مارکتینگ (بازاریابی فروم ها) برای افزایش ترافیک وب سایتها را برایتان بیان کنیم.

به هرحال ما در حال حاضر وارد دومین نسل از وب گسترده جهانی (WWW) شده ایم و فروم محبوبیت خود را به عنوان یک رسانه ی معتبر برای تبادل نظر بین تامین کنند و مشتری، بازاریابان و مشترکین و حتی بین فروشندگان و خریداران حفظ کرده است. با وجودی که در فروم مارکتینگ بر خلاف فیسبوک و توییتر و...از موتور جستجو هیچ خبری نیست، شما میتوانید در فرومها روابط خود را با مشتریان حفظ نموده و اطلاعات مفیدی را با مشتریان رد و بدل کنید.

فروم مارکتینگ (بازاریابی فروم ها)

چگونه فروم مناسب برای کسب و کار خود پیدا کنیم؟

برای اینکه بتوانید یک فروم مناسب بیابید، به وب سایت گوگل مراجعه نمائید و بخشی از بازارکار خود که قصد دارید در آن زمینه فعالیت داشته باشید را تایپ نموده و سپس علامت پلاس(+) را همراه با کلمه ی forum تایپ نمائید. این ترکیب کلمات کلیه ی فروم های مربوط به موضوع مورد جستجوی شما را مشخص کرده و شما میتوانید از میان آنها مناسب ترین را برای استراتژی کسب و کار خود انتخاب نمائید.

راه دیگر این است که از موتورهای جستجوی خصوصی سازی شده مانند boardreader.com استفاده کنید و از آن کمک بگیرید تا فروم مورد نظر خود را پیدا کنید. اینگونه وب سایتها شما را به سمت فرومهایی هدایت میکند که به زمینه ی کاری شما بسیار مربوط است اما گوگل کمتر به آنها توجه میکند.

به طور کلی فرومها یک مکان بسیار مناسب برای ملاقات غیرحضوری بازدیدکنندگان و صاحبان کسب وکار می باشد و از این طریق میتوانند با مشتریان روابط خود را توسعه بخشند و همچنین با دیگر صاحبان کسب وکار، متخصصان و اینفلوئنسرها روابط خود را گسترده نموده و استحکام بخشند. اما توصیه میشود که کار خود را از دو یا سه فروم شروع نمایید، چرا که شروع کار گسترده می تواند منجر به نتیجه ای ضعیف و همچنین شکست شما شود.

چگونه با استفاده از فروم مارکتینگ (بازاریابی فروم ها) ترافیک سایت خود را افزایش دهیم؟

زمانی که انجمنها یا فروم هایی را پیدا می کنید که نه با تمام معیارهای، بلکه با برخی از معیارهای بازاریابی و کسب و کار شما هماهنگی دارد و مطابقت می کند، بدانید که در جای درستی قرار گرفته اید و اینجا همان نقطه ی شروع است. مانند هر بازی، ورزش، یا هر فعالیت تجاری، در اینجا نیز قوانینی وجود دارد که توسط مدیر فروم تعیین میشود. بنابراین برای اینکه بتوانید بهره ی بیشتری از مدت زمانی که در برای فعالیت در یک فروم قرار می دهید دریافت کنید به نکاتی که در ادامه گفته میشود توجه کنید.

  • قوانین را بخوانید (مثلا حداکثر طول کلمات در هر پست چقدر باید باشد)
  • ترافیک سایت خود را افزایش دهید، به این ترتیب که با دیگر اعضای فروم ارتباط برقرار کنید و به تجربیات ارزشمند خود بیافزائید.
  • به عنوانها و علاقه مندی های داغ و برجسته بیشتر پاسخ دهید تا احتمال ورود به لینک خود را افزایش دهید.

و سخن آخر در زمینه ی فروم مارکتینگ (بازاریابی فروم ها)

بازاریابی فروم هنوز پا بر جا هستند و به قوت خود باقی مانده اند، چرا که می توانند منبع خوبی برای مورد هدف قرار دادن مشتریان و افزایش ترافیک برای کارآفرینان و کسب و کارهای تازه شان باشد. که این باعث افزایش اعتبار شما شده و منجر به افزایش فروش نیز میشود.

از اینکه تا پایان این مقاله با تراپی همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. امید است مطالب عنوان شده برای شما مفید واقع شده باشد. لطفا چنانچه شما هم تجربیات جالبی در این زمینه کسب نمودهاید آن را از طریق کامنت با دیگران به اشتراک بگذارید. 

تاریخ انتشار 27 بهمن 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر