این روزها شاهد بحث و تبادل نظرهای بسیاری در زمینه‌ی پذیرش بیت کوین توسط کشورهای مختلف هستیم. چه بیت کوین توسط یک کشور پذیرفته شود و چه رد شود، برای هر کشور دلایل مربوط به خودشان وجود دارد که در فعالیت‌های تجاریشان از ارز دیجیتال بیت کوین استفاده بکنند یا نه و حتی استخراج بیت کوین در بسیاری از کشورها امری معمول و رایج است. به طور کلی اگر سوال کنید که کدام کشورها بیت کوین را پذیرفته‌اند و کدام نپذیرفته اند، می‌توان حدس زد که شما به کشورهایی مانند ژاپن و ایالات متحده آمریکا فکر می کنید که برای سال‌های بسیار زیادی است که در این بازی شرکت دارند. به طور کلی در این کشورها استفاد از ارز دیجیتال رایج و مرسوم است. اما در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که آیا کشور آلمان هم بیت کوین را پذیرفته است یا نه. به منظور کسب اطلاعات در این زمینه تا پایان این مقاله همراه تراپی باشید.

آلمان در مسیر پذیرش بیت کوین

زمانی که صحبت از ارز رمزنگاری شده به میان می‌آید،  اینگونه به نظر می‌رسد که کشور آلمان شانس خوبی برای موفق عمل کردن در این زمنیه ندارد. می‌دانید علت چیست؟ علت این است که کشور آلمان دارای مرکز قدرت مالی فیات است که همانطور که می‌دانید پول فیات هیچ پشتوانه‌ی فیزیک مثل طلا یا نقره ندارد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که  طبق مقررات این کشور، پذیرش بیت کوین با موانع بسیار کمی روبرو شود.

 بر اساس گزارشات اخیر این تنها یک خبر نیست بلکه یک حقیقت است که پذیرش بیت کوین و بلاک چین توسط کشور آلمان داغ‌ترین بحث روز و تیتر بیشترین خبرها، تا به امروز بوده است.

کشور آلمان به عنوان کشوری که بزرگ‌ترین اقتصاد را در منطقه اروپا دارد، شناخته شده است و یکی از بزرگ‌ترین کشورها با چرخه‌ی اقتصادی قوی در جهان به شمار می‌آید. آلمانی‌ها بسیار زیاد از تکنولوزی بلاک چین استفاده می کنند و بسیاری از کشورهای بزرگ دیگر نیز هستند که شجاعانه در صدد ایجاد بلاک چین جدید به منظور ایجاد یک انقلابی تکنولوژیکی در آن شوند، که این باعث می‌شود کل اروپا نیز از آن الهام بگیرند.  

پذیرش بیت کوین موضوع بسیار داغی است

 این حقیقت که پذیرش بیت کوین و بلاک چین یک عنوان داغ و مهم در آلمان است در حال حاضر نسبت به قبل قدری عادی شده است چرا که بنابر گزارش اخیر جمعیت بسیار زیادی از افراد در سنین 18 تا 29 سال در این کشور هم اکنون در حال فعالیت در زمینه خرید بیت کوین هستند و در این کار بسیار مشتاق و فعال عمل کرده اند.

پذیرش بیت کوین

بر اساس مصاحبه‌ای که توسط مرکز مصرف کنندگان آلمان انجام شده است، می‌توان گفت، افزایش علاقه و اشتیاق مردم به سرمایه گذاری در ارز دیجیتال، باعث شده است که بیش از یک چهارم جوانان آلمان در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند. و این به هیچ عنوان تعجب برانگیز نیست که جمعیتی که زندگی آنها در استفاده و به کارگیری تلفن‌های همراه هوشمند، اینترنت، و شبکه‌های اجتماعی متمرکز شده است، تا این حد به سرمایه گذاری در ارز دیجیتال مشتاق باشند و از خود علاقه نشان دهند.

می‌توان این حقیقت را به شرکت‌های بزرگ در آلمان بسط داد که از تکنولوژی بلاک چین استفاده می‌کنند و این کاملا مشخص و واضح است که چقد راین صنعت توانسته است بر جمعیت عمومی این کشور تاثیر بگذارد. یکی از مهم ترین و بزرگ ترین مثال‌هایی که در این رابطه می‌توان به ان اشاره کرد در مورد اتومبیل پورشه می‌باشد، یک کارخانه‌ی پیشرو در تولید اتومبیل در آلمان که اخیرا از تکنولوژی بلاک چین استفاده می‌کند.

هیئت مدیره این شرکت خودرو سازی می‌گویند که ما روی وعده‌های امنیتی بلاک چین و تراکنش‌های قابل پیگیری، حساب کرده ایم تا بتوانیم زنجیره تولید را مدیریت کنیم. پورشه به طور خاص برنامه‌های کاربردی بلاک چین را برای پارک ماشین‌ها، قفل کردن و باز کردن وسایل نقلیه و همچنین ارائه امکانات ساده و آسان تر برای تحویل وسایل نقلیه به متقاضیان، توسعه می‌دهد.

به این ترتیب از این به بعد زمانی که صحبت از کشورهایی به میان آمد که بیت کوین و تکنولوژی بلاک چین را پذیرفته‌اند، می‌توان علاوه بر ژاپن و ایالات متحده آمریکا، به کشور دیگری نیز فکر کرد.

از توجه و همراهیتان صمیمانه سپاسگزاریم. دوستان همیشگی تراپی، لطفا سوالات و مشکلات خود را از طریق برقراری تماس تلفنی با همکاران ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 13 اسفند 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر