وسترن یونیون یکی از روش های انتقال ارز به هرکجای جهان در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. اما متاسفانه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، نه تنها انتقال ارز با وسترن یونیون بلکه دریافت حواله وسترن یونیون در ایران نیز با مشکل رو به رو شده است. اما این مسئله به این معنا نیست که شما نمی توانید از خدمات حساب وسترن یونیون و انتقال ارز از این طریق بهره مند شوید. در ادامه این مقاله همراه تراپی باشید تا با نحوه دریافت حواله ارزی وسترن یونیون در ایران آشنا شوید.

آیا دریافت حواله وسترن یونیون در ایران امکان پذیر است؟

همانطور که در ابتدای مقاله بیان کردیم، وسترن یونیون نیز مشابه با کمپانی پی پال، خدمات ارزی و مالی خود را به روی افرادی که در ایران زندگی می کنند، بسته است. اما متاسفانه قوانین وسترن یونیون به اندازی ای سخت و مشکل می باشند، که حتی مشابه با پی پال، امکان افتتاح حساب وسترن یونیون در ایران وجود ندارد. بنابراین، بدون حساب وسترن یونیون نیز، شما نمی توانید از خدمات این شبکه مالی، بهره مند شوید. از طرف دیگر، با توجه به اینکه نمایندگی وسترن یونیون در ایران نیز وجود ندارد، شما حتی با مراجعه به نمایندگی نیز نمی توانید از مزایای انتقال ازر با وسترن یونیون بهره مند شوید.

اما جای نگرانی نیست. چرا که همیشه راهی برای دور زدن تحریم ها وجود دارد. برای دریافت حواله وسترن یونیون در ایران ، شما می توانید از خدمات ارزی شرکت واسط مانند تراپی استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از خدمات این شرکت، در کوتاه ترین زمان ممکن مبالغ زیاد را به هرنقطه از جهان انتقال داده و یا حواله ای را در ایران دریافت نمایید.

دریافت حواله وسترن یونیون در ایران

نقد کردن حواله وسترن یونیون

شما می توانید با استفاده از خدمت نقد کردن درآمد ارزی تراپی، ارز و دلاری که از طرق مختلف از کشورهای خارجی دریافت می کنید، در ایران به ریال تبدیل نمایید. بنابراین، بعد از دریافت حواله وسترن یونیون در ایران شما می توانید دلار و یا یوروی دریافتی را به ریال تبدیل نمایید.

مزایای حواله ارزی وسترن یونیون چیست؟

  • مهمترین مزیتی که در خصوص حواله ارزی وسترن یونیون می توان به آن اشاره کرد این است که شما می توانید بدون داشتن حساب بانکی، هم ارز انتقال دهید و هم در هر کجای جهان ارز دریافت کنید.
  • مزیت دومی که در رابطه با این روش انتقال و دریافت ارز می توان به آن اشاره کرد، بالا بودن مبالغی است که تنها در یک بار حواله می توان انتقال داد و یا دریافت کرد.
  • کوتاه بودن زمان انتقال و دریافت حواله، یکی دیگر از مواردی است که در رابطه با این نوع حواله ارزی می توان به آن اشاره کرد. بنابراین، اگر به دنبال دریافت وجه در کوتاه ترین زمان ممکن هستید، وسترن یونیون بهترین انتخاب خواهد بود.

دریافت حواله وسترن یونیون در ایران

با توجه به اینکه کارمزد وسترن یونیون به نسبت سایر روش ها مانند مانی گرام و پی پال بیشتر است، انتقال ارز از این طریق تنها به کسانی توصیه می شود که قصد انتقال ارز با مبالغ بالا را دارند. نرخ کارمزد وسترن یونیون برای مبالغ مختلف، به صورت زیر می باشد:

  • حواله ارزی تا 500 دلار: کارمزد 30 دلار
  • حواله ارزی از 500 الی 1000 دلار: کارمزد 45 دلار
  • حواله ارزی از 1000 الی 1500 دلار: کارمزد 55 دلار
  • حواله ارزی از 1500 الی 2000 دلار: کارمزد 65 دلار

نتیجه گیری

دریافت حواله وسترن یونیون در ایران توسط شرکت های خدمات ارزی واسط نظیر تراپی امکان پذیر است. خصوصا در مواقعی که مقدار ارز بالا بوده و نیاز دارید که در سریع ترین زمان ممکن آن را دریافت نمایید.

تاریخ انتشار 26 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
نمایندگی وسترن یونیون در ایران
کارمزد در وسترن یونیون
وسترن یونیون
انتقال پول وسترن یونیون
حساب وسترن یونیون
مزایای وسترن یونیون
دریافت حواله وسترن یونیون در ایران
انتقال پول به بلاروس
دستیابی وسترن یونیون به Accelerator
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    محسن باهنر ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    سلام به مجموعه تراپی
    یکی ازدوستان خارج از کشور قصد دارد ازطریق وسترن یونیون برای من دلارارسال کند
    برای دریافت دلارآیا نیاز هست که خودم حساب وسترن را داشته باشم
    و یاازطریق مجموعه شما می توانم اقدام به دریافت حواله کنم
    لطفا راهنمایی کنید
    باسپاس

  • تصویر آواتار
    پشتیبانی سایت ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام خدمت شما
    خدمات نقد کردن و تبدیل ارز وسترن یونیون به ریال در سایت ما ارایه می شود و برای دریافت شما نیازی به داشتن حساب ندارید
    کافیست در سایت عضو شوید و در خواست خود را در تیکت ثبت کنید تا به شما حساب داده شود و مبلغ را واریز نمایید
    پس از واریز معادل ریالی به حساب بانکی شما واریز خواهد شد
    موفق و پیروز باشید

فرم ارسال نظرات کاربر