استفاده از سیم کارت های بین المللی زمانی که به خارج از کشور رفته اید می تواند در کاهش هزینه های شما بسیار موثر باشد. در غیر این صورت شما باید از طرح رومینگ استفاده نمایید که در این حالت با هزینه های سرسام آوری رو به رو خواهید شد. پس هنگام برنامه ریزی برای مسافرت به یکی از کشور های خارجی خرید یک سیم کارت بین المللی را حتما مد نظر داشته باشید. تراپی در زمینه پرداخت در انواع سایت خارجی می تواند به شما کمک کند. در این مقاله همراه ما باشید تا با سیم کارت بین المللی GigSky و نحوه خرید آن آشنا شوید. 

بیشتر بخوانید : 

معرفی سیم کارت بین المللی GigSky :

این نوع سیم کارت تنها برای انتقال داده کارآیی دارد به عبارت دیگر شما نمی توانید برای تماس صوتی از این سیم کارت استفاده نمایید. این سیم کارت قابل استفاده برای انواع دستگاه های دیجیتال مانند تلفن همراه و تبلت است. همچنین در سایز های مختلف مانند Micro ، Nano و Mini قابل استفاده است. 

سیم کارت بین المللی GigSky

نحوه فعال سازی سیم کارت بین المللی GigSky : 

برای فعال سازی این سیم کارت کار خیلی زیادی نباید انجام دهید جز این که برنامه تلفن همراه سیم کارت بین المللی GigSky را دانلود کرده و از طریق ان سیم کارت را فعال نمایید. از طریق همین برنامه می توانید میزان اعتبار سیم کارت خود را تعیین کنید. این سیم کارت دارای طرح های مختلفی است که متناسب با حجم داده و مدت زمانی که شما نیاز دارید قیمت آن ها متفاوت است. قیمت هر کدام از این سیم کارت ها 9.99 دلار است. 

خرید سیم کارت بین المللی GigSky : 

برای خرید این سیم کارت می توانید با استفاده از ویزا کارت و یا مستر کارت به راحتی از آمازون خرید خود را انجام دهید.

سیم کارت بین المللی GigSky

در صورتی که در رابطه با خرید و پرداخت در انواع سایت های خارجی سوالی دارید می توانید از مقاله های زیر استفاده نمایید : 

همراهان عزیز در صورتی که شما قادر به پرداخت برای خرید سیم کارت بین المللی GigSky نیستید می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای متخصصان تراپی ارسال نموه تا ما برای شما انجام دهیم : 

تماس با ما

مخاطبان گرامی با خرید سیم کارت بین المللی GigSky شما دیگر نیاز نیست وقت و هزینه کنید برای این که به سیم کارت محلی کشور مورد نظر خود را پیدا کنید، علاوه بر این که شماز این سیم کارت می توانید در بیش از 90 کشور استفاده کنید. 

تاریخ انتشار 05 خرداد 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر