اگر مقالات قبلی ما را مطالعه کرده باشید، قطعا با گوگل ادوردز آشنا شده‌اید و می‌دانید که گوگل ادوردز یکی از سرویس‌هایی است که برای تبلیغات در گوگل مورد استفاده قرار می‌گیرد. گوگل سرویس‌های تبلیغاتی دیگری نیز ارائه داده است که می‌توان از طریق آن‌ها کسب درآمد نمود. در این مقاله قصد داریم به معرفی سرویس تبلیغاتی گوگل ادسنس (Google AdSense) بپردازیم. لطفا با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : آموزش شارژ اکانت گوگل ادوردز برای تبلیغات در گوگل

امروزه برای بسیاری از صاحبان کسب و کار و بیزینس‌های مختلف، انجام تبلغات از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است؛ به خصوص با وجود افزایش کاربرد رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات آنلاین می‌تواند برای کاربران بسیار موثر و مفید واقع شود و موتور جستجوی گوگل این امکان را فراهم کرده است که کاربران بتوانند محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند.

گوگل ادسنس (Google AdSense)

یکی از خدماتی که شرکت بزرگ گوگل به طور رایگان در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند در آن تبلیغ کنند، سرویس گوگل ادسنس (Google AdSense) می‌باشد. در این سرویس امکان قرار دادن انواع تبلغات و کسب درآمد از آن‌ها برای کاربران وجود دارد.

پس همچنان با ما همراه باشید تا این سرویس تبلیغاتی گوگل را با جزئیات بیشتری برای شما معرفی کنیم.

معرفی سرویس تبلیغاتی گوگل ادسنس (Google AdSense)

پیش‌تر گفتیم که گوگل برای کاربران این امکان را فراهم کرده است که به ازای بارگزاری تبلیغات بتوانند کسب درآمد کنند و در این زمینه سرویس‌های مختلفی را ارائه داده است از جمله، گوگل ادسنس (Google AdSense) . برای استفاده از این خدمت گوگل، باید  بدانید که ابتدا باید در گوگل ادسنس (Google AdSense)  اکانت ایجاد کنید.

اما قبل از هر چیز خوب است بدانید که کاربران ایرانی برای استفاده از این سرویس ممکن است با مشکل مواجه شوند، زیرا اولا گوگل ادسنس (Google AdSense) از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند، ثانیا به دلیل وجود تحریم‌هایی که بر علیه کشور ایران وجود دارد امکان ثبت نام از کشور ایران، در این سرویس وجود ندارد.

اما نگران نباشید، شما می‌توانید برای ثبت نام از آدرس و شماره تلفن و دیگر اطلاعات مربوط به یکی از بستگان خود در خارج از کشور برای ثبت نام استفاده کنید و توجه داشته باشید که این اطلاعات باید واقعی باشد؛ چرا که پس از ثبت نام از سوی شرکت گوگل به آدرسی که وارد کرده‌اید یک بسته‌ی پستی به منظور تائید ثبت نام شما در سرویس گوگل ادسنس (Google AdSense) ، ارسال می‌شود.

اما همانطور که گفتیم گوگل ادسنس (Google AdSense) از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند و در صورتی که شما به زبان دیگری که در این سرویس پشتیبانی می‌شود تسلط داشته باشید می‌توانید از این فرصت که به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده است استفاده کنید. در این صورت سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که در صورت تسلط به زبان دیگر که توسط گوگل ادسنس (Google AdSense) پشتیبانی می‌شود، چگونه می‌توانم از این سوریس گوگل کسب درآمد کنم؟

گوگل ادسنس (Google AdSense)

چگونگی کسب درآمد از گوگل ادسنس (Google AdSense)

برای این که بتوانید از طریق گوگل ادسنس (Google AdSense) به درآمد برسید، می‌توانید یک وب سایت زبان غیر فارسی داشته باشید و پس از ثبت نام در گوگل ادسنس (Google AdSense) با آدرس و اطلاعاتی مربوط به کشوری غیر از ایران، با قرار دادن تیلیغات در وب سایت خود، کسب درآمد کنید.

به طور کلی کسب درآمد در گوگل ادسنس (Google AdSense) به دو روش امکان پذیر است :

  • پرداخت به ازای بازدیدکننده (CPM)
  • پرداخت به ازای میانگین تعداد کلیک (CTR)

در روش اول هر چه تعداد بازدیدکنندگان آن تبلیغ بیشتر باشد، مبلغ بیشتری از سوی گوگل برای شما واریز خواهد شد و در روش دوم، به ازای میانگین تعداد کلیکی که بر روی هر تبلیغ انجام شده است.

به هر حال هر دو این روش‌ها باعث افزایش ترافیک سایت شما می‌شود و این نیز باعث کسب درآمد بیشتری می‌شود.

نقد کردن درآمد حاصل از نمایش تبلیغات در گوگل ادسنس (Google AdSense) توسط تراپی

در هنگام ثبت نام در این سرویس رایگان تبلیغ گوگل ادسنس (Google AdSense) ، از شما خواسته می‌شود که نوع دریافت درآمد خود را تعیین کنید. شما می‌توانید هم از طریق چک این کار را انجام دهید و هم اینکه حسابی را برای واریز مبالغ دریافتی خود به آن‌ها معرفی کنید.

بیشتر بخوانید : پرداخت گوگل ادوردز و نکاتی درباره ی تبلیغ در گوگل

پس از آن که مبالغ دریافتی شما به حسابتان واریز شد، می‌توانید نقد کردن آن را به ما در تیم تراپی بسپارید، ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن معادل ریالی آن را با کسر یک کارمزد ناچیز، به حساب شما واریز خواهیم کرد.

از توجه و همراهی صمیمانه تان بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 14 دی 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر