سایت graphicriver ، یک فروشگاه محصولات گرافیکی آنلاین است که افراد می توانند به خرید و فروش تصاویر، آیکن، لوگوها، وکتورها و طرح هایی که با فتوشاپ ایجاد کرده اند بپردازند. GraphicRiver، زیر مجموعه شرکت envato (انواتو) است که ادعا می کند ماموریت آنها کمک به "کسب و کار و یادگیری آنلاین" است. متخصصان GraphicRiver روش هایی را به کار می بندند که صدها هزار نفر از مردم هر روز کالاهای دیجیتال گرافیکی را از این سایت خریداری می کنند و یا برای فروش بارگزاری می کنند. همچنین این سایت مجموعه ای از مطالب آموزشی است که به مردم کمک کند مهارت های خلاقانه یاد بگیرند. Envato ادعا دارد نویسندگان برتر در این سایت می توانند بین 20،000 تا 50،000 دلار در هر ماه محصول خود را به فروش برسانند و این افراد آزاد هستند که در هر وب سایت یک حساب کاربری ایجاد کنند.

 

فرم سفارش خرید از graphicriver

 

سایت graphicriver

فروش محصولات در سایت گرافیک ریور

طراحان همیشه به دنبال یک منبع برای افزایش درآمد خود هستند. سایت GraphicRiver ، مکانی است که طراحان از سراسر جهان برای فروش طرح های خود رقابت می کنند. زمانی که طرح خود را ارسال کردید؛ پس از آن باید منتظر نظر بررسی کننده برای طرح خود باشید؛ اگر ایده تان تصویب شد، طرح شما منتشر می شود که از طریق ایمیل مطلع می شوید. به طور معمول تا 7 روز طول می کشد، البته هر چند هیچ تضمینی وجود ندارد. همچنین، قیمت طرح شما با توجه به نرخ بازار تعیین می شود.

درخواست خرید ریالی از سایت graphicriver

سایت GraphicRiver ، یکی از پرطرفدارترین سایت ها برای خرید طرح های گرافیکی برای طراحی روی لباس، آیکن، لوگو، انواع وکتور و ... می باشد. صاحبان کسب و کار یا افرادی که علاقه مند به تصاویری خلاقانه برای آگهی کسب و کار خود، طراحی وب سایت، طرح های زیبا بر روی تی شرت و یا هر مورد دیگری هستند؛ سایت GraphicRiver می تواند بهترین انتخاب باشد، تنها لازم است یک تصویر مناسب پیدا کنید سپس آن را خریداری نمائید و در نهایت دانلود فرمائید. در صورت تمایل برای خرید هر یک از محصولات این سایت می توانید از خدمت ما بهره مند شوید. تنها لازم است پس از ثبت نام در سایت و پر کردن فرم سفارش، معادل ریالی ارز درخواستی را به حساب تراپی واریز نمائید.

 

از همراهی تان سپاسگزاریم!

تاریخ انتشار 07 امرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    رویا مروی ۰۷ دی ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام و خسته نباشین
    بنده داخل این سایت عضو شدم و اولین پروژه خودم رو آپلود کردم اما بعد از اون ایمیلی با این مضمون دریافت کردم که باید اطلاعات مالیاتی خودم رو وارد کنم چه راه حلی برای این موضوع هست

فرم ارسال نظرات کاربر