جی آر ای یکی از آزمون‌های بین‌المللی می‌باشد که مدرک قبولی آن برای تحصیل در برخی از دانشگاه‌های آمریکایی و ... الزامی است. یکی از روش‌های پرداخت هزینه آزمون جی آر ای ، خرید ووچر جی آر ای می‌باشد که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

معرفی آزمون جی آر ای

جی آر ای یکی از آزمون‌های استاندارد بین‌المللی است که مدرک آن برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در یکی از رشته‌های کسب‌وکار را دارند، الزامی است. مشابه با آزمون تافل، این آزمون نیز به دو صورت مبتنی بر کاغذ و مبتنی بر کامپیوتر در سراسر جهان برگزار می‌شود.

نمره قبولی آزمون جی آر ای چقدر است؟

یکی از تصورات اشتباهی که در خصوص این آزمون برای برخی از افراد وجود دارد این است که، محدوده خاصی برای نمره قبولی در آزمون جی آر ای در نظر می‌گیرند. این در حالی است که هیچ نمره خاصی برای قبولی در این آزمون وجود ندارد. بلکه هرچه نمره شما در سه بخش مختلف این آزمون بالاتر باشد، شانس شما برای قبولی در دانشگاه مدنظرتان نیز بیشتر می‌شود.

خرید ووچر جی آر ای توسط تراپی

خرید ووچر جی آر ای

همان‌طور که حتماً می‌دانید برای ثبت نام در آزمون جی آر ای باید به سایت ETS مراجعه کرده و یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید. بعد از آن باید از لیستی که در اختیارتان قرار داده می‌شود، محل برگزاری آزمون به همراه تاریخ برگزاری آن را انتخاب کنید. سپس به صفحه پرداخت هزینه آزمون هدایت می‌شوید. برای پرداخت هزینه آزمون جی آر ای شما گزینه‌های مختلفی پیش رو دارید که یکی از آن‌ها، خرید ووچر جی آر ای می‌باشد.

شما با خرید ووچر جی آر ای می‌توانید در آزمون ثبت نام کنید بدون آنکه مجبور به خرید ویزا کارت یا مستر کارت شوید. چرا که هزینه خرید این نوع کارت‌های اعتباری نسبت به ووچر بسیار بیشتر بوده و برای برخی از افراد مقرون به صرفه نیست.

شما می‌توانید برای خرید ووچر جی آر ای از خدمات ارزی تراپی استفاده کنید. برای انجام این کار می‌توانید در سایت یک حساب کاربری ایجاد کرده و سپس درخواست خود را در بخش سفارشات ثبت نمایید.

مهم‌ترین نکاتی که در خصوص خرید ووچر جی آر ای باید بدانید

  • هزینه خرید ووچر جی آر ای از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. بنابراین بسته به کشوری که برای محل آزمون انتخاب می‌کنید، باید هزینه‌ای پرداخت نمایید.
  • قیمت ووچر جی آر ای بسته به نوع آزمون که از نوع عمومی و یا موضوعی است، متفاوت می‌باشد. (آزمون موضوعی مربوط به رشته‌های بیولوژی، ریاضیات، فیزیک، روانشناسی و ... می‌باشد.) هزینه خرید ووچر جی آر ای برای آزمون موضوعی بیشتر از آزمون عمومی می‌باشد.
  • با توجه به اینکه تعداد ووچرهای موجود در مجموعه بسیار محدود می‌باشد، در صورتی که قصد دارید از این روش برای ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون جی آر ای استفاده کنید، حتماً سریعاً درخواست خود را در سایت ثبت نمایید.
  • به خاطر داشته باشید که ووچرهای صادر شده غیر قابل بازگشت و انتقال به غیر می‌باشند. بنابراین در انتخاب محل و تاریخ برگزاری آزمون دقت کنید. چرا که در صورت وجود هرگونه اشتباه، هزینه به شما بازگردانده نمی‌شود.
  • با خرید ووچر آزمون دیگر نیازی به شرکت‌های واسط جهت ثبت نام در آزمون نیست. شما می‌توانید با ورود به سایت http://ets.org/ ثبت نامتان را انجام دهید.

خرید ووچر جی آر ای توسط تراپی

نتیجه‌گیری

یکی از روش‌های پرداخت هزینه آزمون جی آر ای، خرید ووچر جی آر ای می‌باشد. شما می‌توانید با خرید این کارت‌های اعتباری، به سادگی با مراجعه به سایت ETS، تاریخ و محل برگزاری آزمون را انتخاب کرده و ثبت نامتان را انجام دهید. در صورتی که برای ثبت درخواست خرید ووچر سؤالی دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با مشاورین ما در تماس باشید.

تاریخ انتشار 05 دی 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر