سهام پی پال از زمان جدایی از ebay در سال 2015، 193 درصد رشد یافته است، چرا که برند پی پال در حال تبدیل شدن به پلت فرم تجارت الکترونیک است. ونمو Venmo پی پال یک سرویس پرداخت موبایل است که به طور گسترده­ای در حال رشد کردن است. پی پال همچنین با برخی از بزرگ­ترین پلت فرم­های تجارت الکترونیک در جهان همکاری می­کند که نتیجه­ی این مشارکت می­تواند در رشد شرکت همانند مشارکت با کارت اعتباری و بانک­ها سودمند باشد. در ادامه­ی این مقاله جهت اطلاع بیشتر از این دو کاتالیزور رشد پی پال با تراپی همراه باشید.

پی پال

پی پال سرویسی است که از طریق آن کاربران قادر به پرداخت، ارسال و دریافت پول می­باشند. به عنوان یک کاربر پی پال شما قادر به انتقال پول از حساب بانکی به پی پال، دریافت پول نقد از کارت اعتباری و سپرده گذاری در حساب پی پال، انتقال پول paypal از حساب پی پال به حساب­ پی پال دیگران، انتقال پول از حساب پی پال به حساب پس انداز و خرید و استفاده از کارت پی پال در مغازه­ها و فروشگاه­ها می­باشید.

رشد پی پال

مزایای استفاده از پی پال

پی پال یکی از سریع­ترین و آسان­ترین راه­های خرید آنلاین است.

مالیات پی پال 30 سنت است.

پی پال از خریداران و فروشندگان پشتیبانی می­کند و فرایند پرداخت آن بسیار خاص و منحصر به فرد است. از این رو در صورت دریافت نکردن کالاها یا پرداخت نشدن هزینه اصلا نگران نباشید.

  حریم خصوصی حساب پی پال امن است.

سهولت نگهداری رکوردهای پرداخت و توانایی گزارش گیری ساده توسط کاربران

در طی چندین سال اخیر این شرکت با همکاری با شرکت­ها و نهادهای مختلف عملکرد فوق العاده­ای داشت و درآمد زیادی کسب کرده که باعث رشد و موفقیت آن شده است. در ادامه به دو کاتالیزور رشد پی پال اشاره شده است.

 

رشد پی پال و کسب درآمد از طریق Venmo

 

Venmo یک سرویس پرداخت اجتماعی است که توسط میلیون­ها نفر برای ایجاد و به اشتراک گذاری پرداخت­ها در بین دوستان، فامیل و کسب و کار مورد استفاده قرار می­گیرد. کارکرد Venmo  دقیقا مشابه با کارکرد پی پال است با این تفاوت که Venmo به کاربران اجازه می­دهد تا پرداخت­ها و خرید­های خود را از طریق feed اجتماعی به اشتراک بگذارند و لایک کنند.

اپلیکیشن پرداخت نظیر به نظیر به عنوان جواهری در پلت فرم پرداخت پی پال می­درخشد. حجم پرداخت با استفاده از Venmo در سال گذشته 73 درصد افزایش داشته و در حال حاضر این میزان 100 میلیارد دلار برآورد شده است. جهت پرداخت با استفاده از این برنامه، می­توانید از ویژگی­هایی نظیر انتقال از طریق مسنجر و ارائه کارت اعتباری استفاده کنید. این برنامه در حال حاضر تولید سهمیه سالانه 300 میلیون دلار درآمد در سه ماهه اول سال جاری را جهت ایجاد خدمات سودآور آغاز کرده است.

مدیر عامل Venmo در گفتگوی خود خاطر نشان کرده که ویژگی کسب درآمد خط پایین رشد Venmo را متوقف می­سازد. پی پال در حال حاضر 15 درصد از درآمد کل شرکت را ایجاد می­کند. با این حال ممکن است چند سال طول بکشد تا Venmo با پی پال در سرویس­های دیگر به برابری برسد، اما استفاده از آن می­تواند به عنوان یک سرویس در حال رشد به شرکت  پی پال کمک کند.  در حالی که Venmo در خط پایین پی پال مشارکت دارد، این سرویس با سرعت بیشتری نسبت به بقیه شرکت­ها رشد می­کند، و به عنوان یک کاتالیزور رشد پی پال شناخته شده که باید به آن توجه کرد.

رشد پی پال

 رشد پی پال از طریق سرمایه گذاری در پلت فرم­های سریع تجارت الکترونیک

یکی دیگر از دلایل رشد پی پال ، مشارکت بیش از 22 میلیون بازرگان به عنوان گزینه­ی پرداخت پی پال است. پی پال به تازگی اعلام کرده که این مشارکت­ها برای این شرکت اهمیت بسزایی دارد؛ چرا که 15 درصد از کل حجم پرداخت­های خود را با استفاده از هزینه­ی شرکا پرداخت می­کند.

 

 از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، صمیمانه از شما سپاسگزاریم. امروزه با پیشرفت تکنولوژی بیشتر افراد کالاهای مورد نیاز خود را از طریق اینترنت خریداری می­کنند، از این رو نیاز به روشی امن، قابل اعتماد و کارآمد جهت انجام تراکنش­ها و خدمات آنلاین است، پی پال یکی از این روش­ها است که هر روزه با استفاده از تکنیک­های نوین و مدرن سعی در ارتقا عملکرد خود دارد.

 در صورت هر گونه اطلاع از نحوه­ی عملکرد و رشد پی پال ، همکاری آن با سایر شرکت­ها و پلت فرم­های تجارت الکترونیک و مزایای استفاده از آن لطفا نظرات خود را در کامنت­ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز بهره­مند شوند.

 

تاریخ انتشار 21 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر