خرید از برندهای معتبر هم موجب افزایش اعتماد به نفس در ما می‌شود و هم این اطمینان خاطر را به ما می‌دهد که خرید با کیفیتی انجام داده‌ایم. اما همانطور که می‌دانید بسیاری از این برندها خارجی بوده و برای خرید از سایت ها نیاز به پرداخت هزینه ارزی است. به عنوان مثال شما برای خرید ساعت از همیلتون ، باید به وبسایت اصلی این سایت مراجعه کرده و بعد از انتخاب مدل مورد نظر، پرداخت را انجام دهید. خبر خوب برای شما همراهان همیشگی تراپی این است که، نه تنها می توانید پرداخت هزینه خرید ساعت از همیلتون و سایر سایت های خارجی را انجام دهید، بلکه می‌توانید بدون نیاز به استفاده از شرکت های واسط، به طور مستقیم، کالا سفارشی خود را از تراپی دریافت کنید.

معرفی برند همیلتون :

همیلتون به عنوان یکی از دقیق‌ترین ساعت‌های جهان خصوصا در سال های ۱۸۹۳ الی ۱۹۶۹ در امریکا شناخته می شود. این کمپانی تا سال ۱۹۸۲ فعالیت خود را به عنوان برند رسمی آغاز نکرد و اولین ساعت خود را در سال ۱۹۸۳ طراحی نمود. پایه های اصلی این برند بر اساس استراتژی‌های ارگانیک و قوی ایجاد شد. کارخانه‌ای که همیلتون در لکانستر برای شروع کار خود انتخاب کرد، قبل از آن خانه ای برای ۳ کمپانی ساعت دیگر بود.

خرید ساعت از همیلتون

برخلاف کمپانی‌های قبلی که از این محیط به درستی استفاده نکردند و بعد از مدتی از دور خارج شدند، همیلتون تصمیم به رشد کردن گرفت که بدون شک این موفقیت را مدیون به طراحی دقیق و مکانیزم درست ساعت‌ها بود.

اما این تمام ماجرا نبود چرا که این برند علاوه بر این که به بالا بودن کیفیت خدمات و محصولات خود توجه داشت، سعی کرد از استراتژی فروش خوبی نیز استفاده کند. به همین دلیل ابتدا سعی کرد که ساعت‌هایش را به صنایع جدید امریکا معرفی کرده و از طریق تبلیغ روی دوام و قابلیت اطمینان ساعت هایش، اعتبار خود را در میان سایر برند و رقبا افزایش دهد.

به همین دلیل است که در همان سال‌ها ارتبط تنگاتنگی بین صنعت راه آهن امریکا و همیلتون شکل گرفت چرا که هر دو برای پیشرفت به یکدیگر نیاز داشتند. در آن زمان به دلیل این که زمان بندی درستی برای حرکت قطارها در راه آهن وجود نداشت، میزان تصادفات بالا بود و همین مسئله موجب افزایش خسارت به راه آهن می‌شد.

بنابراین اولین ساعتی که از این برند در اختیار کارمندان راه آهن قرار گرفت، ساعت جیبی بود که بعد از مدتی کوتاه بیش از نیمی از کارمندان از این ساعت برای افزایش بهره وری خدمات رسانی بهتر استفاده کردند. همیلتون زمانی که از کیفیت و درخواست افراد برای خرید ساعت، اطمینان حاصل کرد، در سال ۱۹۱۲ محصولات خود را که در ابتدا تنها ساعت جیبی بود، در اختیار عموم قرار داد.

خرید ساعت از همیلتون

نحوه خرید ساعت از همیلتون :

برای خرید ساعت از این برند می‌توانید به سایت اصلی این برند مراجعه نمایید. سپس از طریق منوی بالای، فروشگاهی که مد نظر دارید را در شهر مورد نظر انتخاب نمایید. البته اگر می‌خواهید تحویل کالا از طریق خدمات تراپی انجام شود، بهتر است قبل از خرید با مشاوران ما صحبت کنید. سپس می‌توانید از طریق قسمت دسته بندی، نوع ساعتی که می‌خواهید را انتخاب نمایید.

خرید ساعت از همیلتون

خوشبختانه با وجود فیلترهای متنوعی که در این سایت قرار داده شده است، می توانید به راحتی مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب ساعت، ویژگی های ساعت انتخاب شده به شما نمایش داده می‌شود تا انتخاب بهتری داشته باشید :

خرید ساعت از همیلتون

نحوه پرداخت هزینه خرید ساعت از همیلتون :

چون خرید ساعت از همیلتون به صورت بین المللی انجام می‌شود، روش های مختلفی برای پرداخت در این سایت در نظر گرفته شده است که عبات است از :

پرداخت از طریق کارت اعتباری  :

پرداخت با کارت                                                                                    شارژ کارت

بیشتر بخوانید : 

پرداخت با ویزا کارت - مسترکارت

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

پرداخت از طریق پی پال :

افتتاح حساب پی پال                                                                  سفارش شارژ پی پال

بیشتر بخوانید : 

پرداخت با پی پال بدون حساب

پرداخت پی پال (paypal payment ) و انواع آن

خرید با پی پال

پرداخت از طریق تراپی :

در صورتی که شما با دو نوع حساب پی پال و کارت آشنایی ندارید می توانید از طریق لینک زیر درخواستتان را برای ما ارسال نمایید :

خرید ساعت از همیلتون

همراهان عزیز، قبل از پرداخت هزینه خرید ساعت از همیلتون ، بهتر است که صفحه هدیه ها را نیز چک کنید تا از تخفیف‌های احتمالی آگاه شوید. اگر در مورد نحوه پرداخت سوال و یا مشکلی داشتید، از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 03 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر