آیا شما در زمینه‌ی طراحی صفحات وب فعالیت دارید؟ آیا برای خرید هاست و دامنه وب سایت خاصی را مد نظر دارید؟ تا کنون تجربه‌ی خرید از سایت hostgator را داشته‌اید؟ سایت‌های Godaddy و name.com را می‌شناسید؟ شرکت Hetzner چطور؟ آیا این شرکت خدمات وب را می‌شناسید؟ شرکت هتزنر (Hetzner Online GmbH) یک شرکت میزبانی اینترنت و اپراتور مرکز داده است که پایگاه آن در Gunzenhausen آلمان است. این شرکت در زمینه‌های میزبانی اختصاصی صفحات وب، سرورهای خصوصی مجازی، سرورهای مدیریت شده، ثبت نام دامنه، گواهینامه‌های SSL و ... می‌باشد. اما مشکلی که وجود دارد این است که برای کاربران ایرانی امکان خرید از هتزنر به طور مستقیم وجود ندارد، زیرا در این سایت مدارک کاربران ایرانی برای احراز هویت پذیرفته نمی‌شود. اما نگران نباشید، شما می‌توانید خرید از وب سایت هتزنر را به تراپی بسپارید. در این مقاله با ما همراه شوید تا مطالب لازم در مورد وب سایت هتزنر (Hetzner) را برای شما بیان کنیم.

ثبت درخواست خرید از وب سایت هتزنر

چگونه از وب سایت هتزنر (Hetzner) خرید کنیم؟

اگر قصد دارید از خدمات وب سایت هتزنر (Hetzner) بهره‌مند شوید  و از این وب سیات خرید کنید، چند راه برای خرید از وب سایت هتزنر (Hetzner) وجود دارد. در این بخش از مقاله به معرفی روش‌های خرید از وب سایت هتزنر (Hetzner) خواهیم پرداخت.

وب سایت هتزنر (Hetzner)

قبل از هر چیز باید بدانید که هتزنر (Hetzner) به خاطر مزایای زیادی که دارد به یکی از مراکز داده‌ی محبوب برای ایرانیان تبدیل شده است. این مزیت‌ها عبارتند از :

  • سرورهای آن در موقعیت‌های جغرافیایی بسیار مناسبی قرار دارند.
  • هزینه‌ی خدمات ارائه شده توسط این وب سایت بسیار پائین است.
  • دارای آپتایم بالایی است، به این معنا که این سایت خدمات پایداری‌تری را ارئه می‌دهد.

البته این نکته را بدانید که به تازگی وب سایت هتزنر برای ارائه‌ی خدمات خود به کاربران شرط احراز هویت را قرار داده است. اما سال‌های قبل این طور نبوده. البته هنوز مدارک کاربران ایرانی برای خرید از این وب سایت قابل قبول نیست.

خرید از وب سایت هتزنر (Hetzner)

برای خرید از وب سایت هتزنر (Hetzner)به چند روش می‌توانید عمل کنید. یکی از راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن به طور مستقیم از این وب سایت خرید نمائید این است که در وب سایت هتزنر (Hetzner) اکانت ایجاد کنید و به افتتاح حساب بپردازید و از طریق حساب خود مستقیما برای خرید اقدام نمائید.

راه دیگر این است که خرید از وب سایت هتزنر (Hetzner) را به ما در تیم تراپی بسپارید. اما قبل از آن نکاتی هست که باید از آن‌ها اطلاع داشته باشید.

وب سایت هتزنر (Hetzner)

خرید از وب سایت هتزنر (Hetzner) توسط تراپی

برای اینکه خرید از وب سایت هتزنر (Hetzner) را ما برای شما انجام دهیم باید ابتدا به سایت ما به آدرس https://trapay.net مراجعه نمائید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. در صفحه‌ای که برای شما ظاهر می‌شود، اطلاعات خواسته شده را وارد نمائید تا ثبت نام شما با موفقیت انجام شود.

دوستان، برای ثبت سفارش از طریق لینک زیر درخواست خرید خود را به ما اعلام نمائید. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی خواهیم کرد.

ثبت درخواست خرید از وب سایت هتزنر

توجه نمائید، در صورتی که از قبل در سایت تراپی حساب کاربری برای خود ایجاد نکرده باشید، از طریق لینک ثبت سفارش، ابتدا به بخش ثبت نام و ایجاد حساب کاربری ارجاع داده می‌شوید. پس از اتمام مراحل ثبت نام، فرم ثبت سفارش برای شما نشان داده می شود. در این فرم نیز اطلاعات خواسته شده را وارد نمائید و سفارش خود را ثبت کنید.

آیا شما تا کنون تجربه‌ی خرید از وب سایت هتزنر (Hetzner) را داشته‌اید؟ در صورتی که پاسخ شما به این سوال مثبت است، اگر مایل هستید، اطلاعات مفید خود را از طریق کامنت با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید و آنان را نیز از این مطالب مفید بهره‌مند سازید.

عزیزان در این مقاله سعی کردیم شما را با یکی دیگر از وب سایت‌های ارائه دهنده خدمات برای وب سایت‌ها جهت ارائه‌ی خدمات به وب مسترها و صاحبان وب سایت‌ها آشنا نمائیم. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما گرامیان قرار گرفته باشد.

اگر پس از مطالعه‌ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. ما در اسرع وقت به کلیه‌ی سوالات شما پاسخگو خواهیم بود.

تاریخ انتشار 17 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر