اگر به دنبال این هستید که واریز پول به حساب پرفکت مانی چگونه انجام می شود؟ به جای درستی آمده اید. جهت شارژ حساب پرفکت مانی تان، یکی از آسان ترین راه هایی که به شما پیشنهاد می کنیم استفاده از ووچر (کارت شارژ) است. چرا که شما موجودی این کارت ها را می توانید به میزان دلخواه تان سفارش دهید. راه دیگر جهت شارژ اکانت تان این می باشد که این کار را به شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات ارزی واگذار نمائید. برای آموزش شارژ حساب پرفکت مانی تان با همراه باشید.

آموزش شارژ حساب پرفکت مانی

آموزش شارژ حساب پرفکت مانی

همان گونه که برای تان توضیح دادیم، جهت واریز پول به حساب پرفکت مانی تان دو روش وجود دارد. اول اینکه کارت شارژ پرفکت مانی تهیه فرمائید؛ که علاوه بر مزیت های فراوان این کارت ها، اطلاعات حساب شما فاش نمی شود. و روش دوم این است که این کار را به شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی واگذار نمائید.

توصیه مهمی که به شما دارم این می باشد که به هیچ وجه به هر شرکتی، این کار را واگذار نکنید. اولین فاکتور را بر اساس اعتبار آن شرکت لحاظ کنید. زمانی که لیستی از شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات ارزی تهیه کردید، به مقایسه کارمزد آن ها بپردازید و در تلاش باشید تا پائین ترین نرخ کارمزد با بالاترین سرعت عمل را انتخاب نمائید.

1. شارژ توسط ووچر (کارت شارژ) پرفکت مانی

گام اول برای اینکه توسط کارت شارژ پرفکت مانی تان، حساب تان را شارژ نمائید این است که به حساب کاربری خود وارد شوید.

در گام دوم از منویی که در بالای صفحه مشاهده می فرمائید بر روی گزینه ”Deposit” کلیک فرمائید.

برای گام سوم، گزینه "e-Voucher" را انتخاب کنید.

گام چهارم را با دقت بیشتری انجام دهید. کارت شارژی که تهیه کرده اید شامل یک شماره منحصر بفرد و کد فعالسازی می باشد. این اطلاعات را همراه با تایپ کد امنیتی، در قسمت های مربوطه وارد نمائید و در نهایت دکمه "Activation" را انتخاب کنید.

برای گام آخر فقط لازم است حسابی که می خواهید شارژ نمائید را انتخاب کنید.

به همین راحتی حساب پرفکت مانی تان شارژ می شود.

در صورت تمایل به سفارش کارت شارژ (ووچر) پرفکت مانی از طریق لینک زیر می توانید اقدام به خرید کنید.

 

خرید کارت شارژ پرفکت مانی

2. شارژ توسط تراپی

شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی زیادی می باشند که خدمت شارژ حساب پرفکت مانی را انجام می دهند. از اینکه تراپی را برای این کار انتخاب کرده اید بسیار خوشحالیم! متخصصان ما در کمترین زمان ممکن و با پائین ترین هزینه، این خدمت را برای شما انجام خواهند داد. تنها لازم است از طریق لینک زیر، درخواست خود را سفارش دهید. سپس اطلاعات حساب تان را برای ما ارسال نمائید و معادل ریالی ارز درخواستی را به حساب ما واریز نمائید. پس از دریافت وجه، همکاران ما در زمانی کمتر از یک ساعت به خدمت شما رسیدگی خواهند کرد.

شارژ اکانت پرفکت مانی

 

دوستان عزیزم همیشه در تلاش هستیم تا بتوانیم گام مثبتی در پیشبرد اهداف شما داشته باشیم. امیدوارم از آموزش شارژ حساب پرفکت مانی ، رضایت کافی را داشته باشید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشورت، مشاوران ما در چت آنلاین، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

تاریخ انتشار 02 آذر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سقف پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

آموزش پرفکت مانی به صورت مرحله به مرحله جهت آشنایی با نحوه استفاده از...

استفاده از ووچر پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی با مستر کارت
وب مانی به پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی
کسب درآمد از پرفکت مانی
دریافت پرفکت مانی رایگان
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    Mr.nmt ۰۶ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام اگر بخوام حساب پرفکت مانی خودم رو شارژ کنم باید از شما ووچر بخرم و در حسابم خودم واریز کنم؟
    آیا این مبلغی که در حساب من شارژ شده رو میتونم خودم ووچر بگیرم

فرم ارسال نظرات کاربر