زمانی که من به یک سایت مراجعه میکنم، اولین نکته ای که توجه مرا به خودش جلب می کند، این است که چه میزان صاحب این سایت برای کاربری آسان ارزش قائل بوده است. به این معنا که سایت به گونه ای طراحی شده است که خیلی زود جواب کاربر را بدهد بدون اینکه کاربر دچار پیچیدگی های مختلف شود. برای همین یکی از سایت های آموزشی خوب را می خواهم به شما معرفی کنم که در آن بریا همه ی حالت ها، دسته بندی های مختلفی در نظر گرفته است. سایت آموزشی codeavengers ، برای سنین مختلف دسته بندی های مختلفی قرار داده است که همین موضوع باعث می شود، سایت جامعی ایجاد شود چرا که همه گروه های سنی را در نظر گرفته است. شما با ساختن یک حساب کاربری می توانید پرداخت در این سایت را انجام دهید و از آموزش های آن استفاده کنید. برای این کار می توانید از لینک زیر استفاده کنید : 

پرداخت در codeavengers

در صورتی که در این مورد اطلاعات زیادی ندارید می توانید در ادامه همراه ما باشید. 

سایت آموزشی codeavengers

معرفی سایت آموزشی codeavengers :

همانطور که گفته شد این یک سایت آموزشی برای گروه سنی مختلف است. همچنین شما می توانید با ساختن یک حساب کاربری به مدت 7 روز از این آموزش ها البته به صورت محدود رایگان استفاده کنید. بعد ار 7 روز شما باید نوع حساب کاربری خود را تغییر دهید تا بتوانید از آموزش ها استفاده کنید. حسابی که ایجاد میکنید می تواند تاریخ انقضا داشته باشد. به این معنا که 6 ماهه و یا 1 ساله فعالیت داشته باشد. همچنین اگر شما زمان ثبت نامتان بیشتر باشد، می توانید از تخفیف استفاده کنید. بنابراین اگر به دنبال آموزش های روز دنیا هستید حتما به این سایت سر بزنید. 

سایت آموزشی codeavengers

پرداخت در سایت آموزشی codeavengers توسط مجموعه تراپی :

مجموعه تراپی برای راحتی کاربران خود این کار را برای آن ها تنها طی 3 مرحله ساده انجام می دهد : 

1. ابتدا وارد لینکی می شوید که در بالا قرار داده شده است.

2. لینک پرداخت سایت codeavengers را رد قسمت مربوط به آن وارد می کنید.

3. معادل دوره ای که انتخاب کرده اید را به تراپی می پردازید. 

متخصصان ما بعد از تایید پرداخت شما، در زمانی کمتر از 2 ساعت، پرداخت شما به سایت آموزشی codeavengers را با کمترین کارمزد انجام می دهند. همراهان گرامی در وصرت وجود هر گونه سوال می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما رد ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 16 بهمن 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر