در میان انواع کیف پول سخت افزاری که برای نگهداری و سرمایه گذاری در ارز های رمزنگاری شده استفاده می‌شود، کیف پول لجر نانو ، محبوبیت ویژه‌ای دارد. اما آیا شما با روش‌های تشخیص اصل بودن لجر نانو اس آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید که هنگام خرید لجر نانو اس به چه نکاتی باید توجه کنید؟

خوشبختانه در حال حاضر امکان خرید این کیف پول سخت افزاری در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی فراهم شده است. اما متاسفانه برخی از افراد در عدم آگاهی افراد سو استفاده کرده و یک دستگاه تقلبی را با همان قمیت و یا ارزان تر به افراد می‌فروشند. در نتیجه با خرید یک کیف پول تقلبی نه تنها بخشی از سرمایه شما از دست می‌رود، بلکه امنیت ارز رمزنگاری شده‌ای که در این کیف پول نگه می‌دارید را نیز به خطر می‌اندازید. به همین خاطر، هنگام خرید لجر نانو اس باید به خوبی حواستان را جمع کنید. به همین سبب، در ادامه ما روش‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که از طریق آن‌ها می‌توانید متوجه اصل بودن لجر نانو اس خریداری شده شوید. همراه ما باشید.

روش های تشخیص اصل بودن لجر نانو اس چیست؟

خرید لجر نانو از فروشگاه های اینترنتی معتبر

در صورتی که نمی‌خواهید سرتان کلاه برود، پس به سراغ فروشگاه‌هایی بروی که امتحان خود را پس داده و اعتماد بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. به همین سبب، به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید حتما به چند سایت فروشگاهی سر بزنید. به طور کلی خرید از وب سایت رسمی لجر نانو اس حالت ایده آل خواهد بود. که البته برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، قابل استفاده نمی‌باشد.

چرا که در حال حاضر امکان ارسال کالا از این فروشگاه آنلاین به ایران وجود ندارد. اما جای نگرانی نیست. چرا که شما می‌توانید از سایت‌های دیگر مانند آمازون خرید کرده و کالا را در ایران تحویل بگیرید. در صورتی که برای خرید از آمازون سوالی دارید، می‌توانید به مقاله آموزشی مربوطه مراجعه نمایید.

توجه: در صورتی که قادر به خرید از آمازون و یا سایر سایت‌های خارجی نیستید، می‌توانید انجام این کار را به تراپی بسپارید. شما می توانید با استفاده از خدمات ارزی تراپی، به راحتی از بسیاری از سایت‌های خارجی خرید کنید. کافی است که از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید:

محتویات جعبه لجر نانو اس

بعد از آنکه فروشگاه معتبری را انتخاب کرده و کالا را خریداری کردید، نوبت به بررسی محتویات جعبه جهت تشخیص اصل بودن لجر نانو اس می‌رسد. در صورتی که کالای شما اصل باشد، موارد زیر در جعبه وجود خواهند داشت:

  1. دستگاه لجر
  2. 3 کارت کاغذی
  3. کارت Getting Started
  4. کارت Did You Notice
  5. کارت سفید بازیابی Recovery Sheet
  6. بند و آویز

چگونه اصل بودن لجر نانو اس را تشخیص دهم؟

کارت بازیابی لجر نانو اس

کارت بازیابی، یکی از مهمترین مواردی است که در رابطه با کیف پول لجر نانو اس باید به آن توجه کنید. چرا که با استفاده از رمزی که روی این کارت می‌نویسید، می‌توانید محتویات کیف پولتان را در صورت ایجاد مشکل بازیابی کنید. بنابراین، سفید بودن و خالی بودن این کارت هنگام خرید، اهمیت زیادی دارد. این کارت شامل 24 شماره با جای خالی است که رو به روی هر یک از آن‌ها شما باید یکی از حروفی که دستگاه در هنگام راه اندازی به شما نشان می‌دهد را بنویسید. فراموش نکنید که نگهداری این کارت در جایی امن، تضمینی برای حفظ امنیت سرمایه شما است.

چگونه اصل بودن لجر نانو اس را تشخیص دهم؟

تنظیمات کیف پول اجر نانو اس

اگر اولین کسی هستید که در حال استفاده از کیف پول خریداری شده هستید، پس نباید هیچگونه تنظیمات قبلی روی دستگاه ست شده باشد. پس زمانی که کیف پول را روشن می‌کنید باید با یک پیام Welcome و سپس پیام Press Both Buttons To Begin رو به رو شوید.

بعد از آن باید PinCode  را وارد کنید. در صورتی که بعد از وارد کردن این کد، کد دیگری از شما خواست، نباید از کیف پول استفاده کنید.

استفاده از اپلیکیشن لجر

روش آخر جهت تشخیص اصل بودن لجر نانو اس ، استفاده از اپلیکیشن رسمی کمپانی لجر است. این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که تنها با دستگاه‌های اصل کار کند. بنابراین، در صورتی که برنامه دستگاه شما را شناسایی نکرد، احتمال اینکه دستگاه تقلبی باشد، وجود دارد.

نتیجه‌گیری

روش‌های مختلفی جهت تشخیص اصل بودن لجر نانو اس وجود دارد که حتما توسط فرد خریدار باید مورد بررسی قرار گیرند. چرا که اگر دستگاه تقلبی باشد، امنیت ارز موجود در حسابتان به هیچ وجه قابل تضمین نخواهد بود.

تاریخ انتشار 23 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر