به پاس احترام به نظرات شما امروز قصد داریم  یکی دیگر از سایت های Envato را به شما عزیزان معرفی کنیم. در وب سایت PhotoDune این امکان برای شما وجود دارد که عکس ها و تصاویر زیبایی را خریداری کرده و یا برای فروش در سایت بارگزاری کنید. یکی از نقاط قوت این سایت، این می باشد که محصولات در سایز های مختلف برای کاربران قرار داده  شده است. هدف این سایت خدمت به جامعه عکاسان و کارشناسان تصویربرداری دیجیتال می باشد.

دوستان همراه! شما می توانید از طریق لینک زیر به کمک ما از وب سایت PhotoDune خرید ریالی داشته باشید!

 

فرم سفارش خرید از PhotoDune

 

وب سایت PhotoDune

وب سایت PhotoDune

Photodune یکی از پویاترین و سریعترین سازمان های Microstock در سال های اخیر و بخشی ازسازمان Envato است که زمینه های زیادی را برای فروش محتوای دیجیتال و چندرسانه ای به ارمغان می آورد. وب سایت Photodune بسیار جذاب است و علاوه بر اینکه یک تجربه بسیار کاربردی برای کاربران است، آن را نیز می توان به عنوان یک جامعه ای از نویسندگان در نظر گرفت که می توانند فعالیت ها و تجربیاتشان را در این سایت  به اشتراک بگذارند. همچنین این وب سایت این امکان را برای شما فراهم می کند تا از رتبه بندی بهترین شرکت کنندگان و بهترین آثارمربوط به آن ها در بازار دیدن نمائید.

 

در مقالات گذشته به معرفی و بیان امکانات انواع سایت های زیر مجموعه Envato پرداختیم. استقبال زیاد شما از مطالب پیشین، ما را بر آن داشت تا امروز نیز به معرفی یکی دیگر از این سایت ها بپردازیم. مطالب را با بیان تعدادی سوال که شما دوستان عزیز به کرات از مشاوران ما پرسیده اید آغاز می کنیم. اولین سوال این است که :

آیا محدودیتی در  تعداد دفعاتی که از یک عکس می توان استفاده کرد وجود دارد؟


بله، تحت مجوز رسمی PhotoDune برای تمامی محصولات به جز وب سایت، عکس را تنها می توان تا 500،000 بار (از جمله کار هر مشتری) تکثیر کرد. شما به یک مجوز مستمر در هر بلوک از 500،000 نسخه نیاز دارید. تحت مجوز تمدید هیچ محدودیت تولیدی وجود دارد. به عنوان مثال اگر از یک عکس در کاتالوگ استفاده کنید، میتوانید فقط 500000 نسخه از این برگه را چاپ نمائید.

سوال دوم این است که:

آیا می توانم از همان عکس برای چند مشتری استفاده کنم؟


بله مجوز عکس، اجازه استفاده از آن را برای چندین محصول و چندین مشتری مختلف را می دهد اما مشتریان شما مجاز به استفاده مجدد از عکس اصلی به هیچ وجه نیستند. در صورت تمایل، آنها باید مجوز شخصی خود را برای عکس دریافت کنند. به عنوان مثال شما می توانید از عکس برای ایجاد آگهی های سفارشی برای مشتریان مختلف استفاده کنید، اما مشتریان شما پس از آن نمی توانند عکس را دوباره استفاده کنند تا آگهی های خود را در آینده ایجاد کنند، مگر اینکه مجوز خاصی داشته باشند.

و سوال دیگری که ممکن است به ذهن شما عزیزان خطور کند این است که:

آیا محدودیتی در نحوه استفاده از عکس هایی که از افراد نیز در آن استفاده شده وجود دارد؟


بله. اگر تصاویری از مردم منتشر شود نباید به گونه ای استفاده شود به این معنی که مدل چیزی را تایید می کند. آنها همچنین برای موضوعات حساس نیز نمی توانند استفاده شوند. موضوعات حساس عبارتند از استفاده از عکس ها برای مسائل پزشکی و بهداشتی، فعالیت جنسی، سوء مصرف مواد یا فعالیت غیرقانونی. لازم به توضیح است این یک فهرست کامل نیست، بنابراین با پشتیبانی تماس بگیرید.

خرید ریالی از وب سایت PhotoDune

وب سایت PhotoDune

عزیزان! با توجه به مطالب ارائه شده در خصوص خرید از وب سایت PhotoDune، در صورتی که تمایل به خرید ریالی محصولات موجود در این سایت دارید، می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمائید.  با واریز نمودن  معادل ریالی قیمت مربوط به تصویرمورد نظر، همکاران ما در تیم تراپی، تصویر دلخواه شما را برایتان خریداری می نمایند.

 

فرم سفارش خرید از PhotoDune

 

از همراهی شما عزیزان کمال تشکر را داریم و نیز مفتخریم که  متخصصان ما در مجموعه تراپی، توانسته اند امکان خرید ریالی شما از وب سایت PhotoDune را فراهم آورند. در صورت وجود سوال یا هر گونه ابهام، مشاوران ما آماده ی پاسخگویی به شما سروران می باشند.

با ما تماس بگیرید.....منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 12 امرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر