دوستان، اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که قصد مهاجرت کاری به کشور سوئد را دارید، بد نیست که ابتدا در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشید و پس از آن برای سفر اقدام نمائید. در مقاله ای تحت عنوان " ویزای کار سوئد " به معرفی کلی ویزای کار، برای کار در کشور سوئد پرداختیم. در این مقاله قصد داریم برای شما نحوه ی درخواست برای اخذ ویزای کار سوئد را به صورت مرحله به مرحله آموزش دهیم.

دوستان همراه، اول از همه باید این را بدانید که بهترین راه برای اخذ ویزای کار سوئد این است که به صورت آنلاین اقدام نمائید. به این ترتیب شما برای ورود به کشور سوئد نیازی به ویزا نخواهید داشت.

زمانی که شما برای ویزای کار اپلای می کنید، کارفرمای شما در سوئد، درخواست مجوز کار را برای شما، با تکمیل یک پیشنهاد کاری آغاز می نماید. اطلاعاتی که کار فرمای شما نیاز دارد به ترتیب زیر می باشد.

اخذ ویزای کار سوئد

اطلاعات شخصی مورد نیاز جهت درخواست ویزای کار سوئد

  • نام
  • تاریخ تولد
  • محل تولد
  • تحصیلات
  • آدرس ایمیل

که با استفاده از این اطلاعات، مسئولین آژانس مهاجرت سوئد  با شما ارتباط برقرار می کنند.

پس از آنکه کارفرمای شما، پیشنهاد کاری را برای شما تکمیل کرد، یک ایمیل برای شما ارسال می شود، به همراه اطلاعاتی در مورد نحوه ی اپلای دادن برای مجوز کار.

در ادامه نحوه ی اپلای دادن آنلاین برای ویزای کار سوئد را برای شما عزیزان آموزش خواهیم داد. لطفا تا پایان همراه ما باشید.

درخواست آنلاین جهت اخذ ویزای کار سوئد

مرحله ی اول : اسناد و مدارک خود را آماده کنید.

بررسی کنید که چه اسناد و مدارکی برای دریافت ویزا مورد نیاز است.

مرحله ی دوم : درخواست ویزای کار

پیش از این ذکر کردیم ،زمانی که کارفرمای شما در سوئد پیشنهاد کاری شما را تکمیل می کند، یک ایمیل به همراه اطلاعات مربوط به نحوه ی اپلای دادن برای شما ارسال می شود. طبق مراحلی که برای شما ذکر شده است، ثبت نام آنلاین را انجام دهید. پس از آن آژانس مهاجرت سوئدی، ادامه ی فرایند درخواست مجوز کار را برای شما ادامه می دهند و پس از آن شما می بایست منتظر بمانید تا نتییجه ی نهائی برای شما اعلام شود و در مورد شما تصمیم گیری شود.

مرحله ی سوم : اعلام نتایج

زمانی که آژانس مهاجرت سوئد، تصمیم نهائی را در مورد شما گرفت. نتیجه را از طریق ایمیل برای شما اعلام می کند. و تصمیم قطعی نیز پس از مراجعه ی شما به سفارت اتخاذ می شود. هنگام مراجعه به سفارت همراه داشتن پاسپورت الزامی است. و در نهایت نتیجه از طریق پست برای شما اعلام می شود.

مرحله ی چهارم : گرفتن کارت مجوز اقامت

به فرض، چنانچه برای شما مجوز کار بیش از سه ماه صادر شود، یک کارت مجوز شهروندی هم برای شما صادرمی شود.

به این ترتیب مجوز کار در کشور سوئد بای شما صادر خواهد شد.

دوستان عزیز، چنانچه قادر به انجام ثبت نام برای درخواست پذیرش و دریافت مجوز کار کشور سوئد به صورت آنلاین نمی باشید، می توانید در خواست خود را از طریق مراجعه به سفارت و تکمیل فرم های کاغذی انجام دهید.

 

دوستان و همراهان گرامی، امید است که از مطالب ارائه شده در این مقاله کمال استفاده را برده باشید. در صورت وجود هر گونه اشکال یا سوال، با ما تماس بگیرید. همکاران ما در تیم تراپی، آماده ی پاسخگوئی به شما عزیزان می باشند. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

بیشتر بخوانید : 

گرفتن ویزای کار سنگاپور چگونه است

راحت ترن کشورها برای گرفتن ویزای کار کدامند

مهاجرت به ترکیه | شرایط اقامت و اخذ ویزا

 

تاریخ انتشار 05 شهریور 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر