گروه ahrefs یک تیم چند ملیتی است که ریشه‌ی آن در اکراین می‌باشد و موسسان آن اهل سنگاپور هستند. این تیم در واقع کار خود را از یک استارت اپ کوچک آغاز کرد و سپس موفق به ارائه‌ی ابزارهای بسیار کاربردی با امکان استفاده‌ی بسیار آسان در زمینه‌ی سئوی سایت شد. اگر به وب سایت آن به آدرس ahrefs.com مراجعه نمائید متوجه خواهید شد که به طور هفتگی ابزارهای کاربردی و جدیدی در این سایت قرار داده می‌شود. به طور مثال شما می‌توانید از امکانات ابزارهای مهم و کاربردی سئو سایت از قبیل : Web Monitoring، Keyword Research، Backlink Research،Content Research، Competitive Analysis، Rank Tracking بهره‌مند شوید. برای این منظور کافیست در این وب سایت اکانت خریداری کنید. با تراپی همراه شوید تا با  ahrefs بیشتر آشنا شوید.

ahrefs

آشنایی با ابزارهای وب سایت ahrefs

در این بخش از مقاله شما را با مهم‌ترین ابزارهای سئو که می‌توانید با خرید اکانت ahrefs مورد استفاده قرار دهید برای شما بیان خواهیم کرد.

ابزارهای مانیتورینگ وب (Web Monitoring)

این ابزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید به مشاهده‌ی وضعیت بازار بپردازید. مثلا شما به کمک این ابزار از وضعیت تغییرات بک لینک‌ها، کلمات کلیدی و سایر موارد موثر در سئو، از دیگر سایت‌های مربوط به رقبای‌تان آگاه می‌شوید.

ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی (Keyword Research)

با استفاده از این ابزار شما می‌توانید از صدها کلید واژه‌ای که به شما پیشنهاد می‌شود به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. همچنین این ابزار این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید جستجوهای کاربران را در طی یک سال بررسی کرده و متوجه شوید که بیشتر کدام کلمات کلیدی توسط آن‌ها جستجو می‌شود.

ابزارهای آنالیز رقابتی (Competitive Analysis)

با استفاده از ابزار آنالیز رقابتی شما می‌توانید وضعیت رقبای خود را چک کنید و کلمات کلیدی که آن‌ها در سایت خود استفاده کرده‌اند را ببینید و همچنین ترافیک سایت آن‌ها را بررسی کرده و به این ترتیب به نقاط ضعف و قوت خود در این زمینه‌ها پی ببرید.

ابزارهای آنالیز محتوا (Content Research)

با استفاده از ابزار آنالیز محتوا می‌توانید به تجزیه و تحلیل محتوای سایت‌های دیگر رقبا بپردازید تا بدانید نحوه‌ی به کاربردن کلمات کلیدی در محتواهای تولید شده توسط متخصصین تولید محتوا در آن سایت‌ها چگونه بوده است و بیشتر چه زبان‌های نوشتاری می‌تواند برای مخاطبان جذاب باشد.

ahrefs

حال که با امکانات مفید این وب سایت آشنا شدید، به شما آموزش خواهیم داد که چگونه در وب سایت ahrefs اکانت خریداری نمائید تا بتوانید از این ابزارها برای سئوی سایت خود استفاده کنید.

نحوه ی خرید اکانت ahrefs و پرداخت هزینه‌ی خرید اکانت

برای اینکه بتوانید در سایت ahrefs اکانت خریداری نمائید باید ابتدا به سایت ahrefs.com وارد شوید.

مرحله‌ی اول : پس ار ورود به سایت ahrefs صفحه‌ای مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می‌کنید برای شما نشان داده می‌شود که کلیه‌ی ابزارهایی که پیش‌تر برای شما معرفی کردیم را در آن خواهید دید. برای خرید اکانت به بر روی گزینه‌ی pricing کلیک نمائید.

ahrefs

مرحله‌ی دوم : در این صفحه انواع اکانت ahrefs همراه با ویژگی‌های هر کدام، هزینه و مدت زمان اشتراک به همراه تعداد کاربران هر کدام نشان داده شده است. که می توانید بنا به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب نمائید تا وارد صفحه‌ی مربوط به آن شوید.

ahrefs

مرحله‌ی سوم : در این صفحه از شما خواسته شده است تا اطلاعاتی را وارد نمائید از قبیل نام، نشانی، ایمیل آدرس و... . همچنین نحوه‌ی پرداخت هزینه.

ahrefs

ahrefs

مرحله‌ی چهارم : با پرداخت هزینه‌ی مشخص شده از طریق کارت‌های اعتباری فرایند خرید اکانت پایان یافته و شما موفق به خرید اکانت ahrefs شده‌اید و می‌توانید از ابزارهای ارائه شده در این وب سایت استفاده نمائید.

خدمت تراپی برای پرداخت هزینه‌ی خرید اکانت ahrefs

دوستان همیشگی تراپی، در صورتی که به هر دلیل برای پرداخت هزینه‌ی خرید اکانت با مشکل مواجه شده‌اید و شرایط پرداخت هزینه با استفاده از کارت‌های اعتباری برای شما وجود ندارد، می‌توانید پس از انتخاب روش پرداخت، لینک مربوط به پرداخت را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در اسرع وقت، پرداخت هزینه‌ی خرید اکانت را برای شما انجام خواهند داد.

برای پرداخت هزینه خرید اکانت ahrefs، کلیک کنید!

از توجه و همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم، امید است با مطالعه‌ی مطالب ارائه شده پاسخ سوالات خود را دریافت کرده باشید و چنانچه با مشکلی مواجه شده‌اید یا سوالی در ذهن دارید می‌توانید آن را از طریق تماس تلفنی با همکاران ما در تیم تراپی در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 13 بهمن 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر