آیا حساب وب مانی ندارید ولی هنگام خرید آنلاین از فروشگاه های معتبر خارجی نیاز به اطلاعات حساب آن دارید؟ هنگام پرداخت آنلاین مشکل پیدا می کنید؟ زمان پرداخت فاکتور سفارش، بعضی از سایت ها اجازه نمی دهند با رجیستری ایران پرداخت کنید؟ بهتر است راه حل تمامی این مشکلات را از ما بخواهید! با خرید کارت شارژ وب مانی ، راه جدیدی برای ارسال و دریافت پرداخت آنلاین بدست می آورید. این کارت شارژ ها دارای میزان اعتبارهای متفاوتی بسته به نیاز شما می باشند. زمان پرداخت در سایت ها، هنگام Redeem کردن، به جای اطلاعات حساب، سریال و پسورد این کارت ها را وارد می کنید. لازم به توضیح است هنگامی که می خواهید فاکتور سفارش را پرداخت کنید حتما توجه داشته باشید که در آن سایت قید شده باشد که می توانید از کارت های پیمر استفاده نمائید.

خرید کارت شارژ وب مانی

چک های Paymer ساده ترین راه برای خرید آنلاین است. پرداخت ها با تکنولوژی Paymer فوری انجام می شوند؛ همچنین امنیت و اعتماد به نفس معاملات شما را تضمین می کنند. سهولت استفاده، تکنولوژی و امنیت بالای آن به شما این امتیاز را می دهد تا کارت شارژ وب مانی را در بیشتر سایت های معتبر استفاده نمائید.

کارت شارژ وب مانی یا چک های پیمر چیست؟

کارت شارژ وب مانی یا اصطلاحا Paymer checks ها یک ابزار پرداخت به صورت دیجیتال هستند که شامل یک سریال و پسورد می باشند. شماره سریال و پسورد Paymer را می توان در هر مکان ذخیره کرد و می توان آن را به دیگران از طریق ایمیل، فکس، تلفن و ... منتقل کرد. کارت شارژهای وب مانی حتی ممکن است چاپ و مانند پول نقد استفاده شوند. علاوه بر پرداخت فاکتور، از این کارت ها جهت شارژ انواع کیف پول های وب مانی نیز می توانید استفاده نمائید.

خرید کارت شارژ وب مانی

موجودی چک های پیمر چقدر است؟

لازم به توضیح است میزان اعتبار این کارت ها قابل شارژ نمی باشند و مقدار موجودی آن توسط صادر کننده تعیین می گردد. با توجه به تمایل و نیاز صادر کننده، موجودی چک های Paymer می تواند متفاوت باشد. شما می توانید کارت شارژ وب مانی خود را صادر کنید و از آنها به عنوان وسیله پرداخت استفاده نمائید. متخصصان ما در مجموعه تراپی قادر به صدور کارت شارژ های وب مانی از 1 دلار تا 200 دلار برای شما سروران گرامی می باشند.

امنیت کارت شارژهای وب مانی چگونه است؟

پس از خرید کارت شارژ وب مانی مورد نظرتان زمانی که سریال و پسورد آن را دریافت کردید حتما این دو شماره را در مکانی یادداشت فرمائید که کسی به آن ها دسترسی نداشته باشد. چرا که هرکسی که به این دو شماره دسترسی داشته باشد به عنوان صاحب کارت محسوب می شود.

خرید کارت شارژ وب مانی

در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشورت در مورد خرید کارت شارژ وب مانی یا اصطلاحا Paymer checks لطفا از طریق گفتگوی آنلاین با ما در تماس باشید.

    تاریخ انتشار 27 امرداد 1396
    نویسنده  پریسا رضایی
    دسته بندی
    مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
    وب مانی کیپر
    وب مانی رایگان
    خرید وب مانی بدون احراز هویت
    بازیابی رمز وب مانی
    تغییر رمز وب مانی
    کد حفاظتی در وب مانی
    پشتیبانی وب مانی
    مشکل وب مانی
    وام وب مانی
    فضای خالی
    نظرات کاربران
    • تصویر آواتار
      علی عمارلو ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام من سریال و پسورد وب مانی را دارم چگونه می توانم به حساب وب مانی خود انتقال دهم؟

    فرم ارسال نظرات کاربر