گروه اچ اند ام (H&M) شامل 9 برند مختلف و منحصر به فرد می‌باشد که همگی در یک جا جمع شده‌اند با هدفی مشترک. هدف اصلی گروه H&M این است که بتوانند انواع طر‌ح‌های فوق العاده و جذاب را در دسترس مشتریان با سلایق مختلف قرار دهد. این 9 برند عبارتند از : H&M, COS, Monki, Weekday, & Other Stories, Cheap Monday, H&M Home, ARKET, Afound . انواع برند در H&M طیف وسیعی از سبک‌ها و طرح‌های مختلف مطابق با مد روز، محصولات زیبایی، لوازم خانگی و همچنین غذاهای سالم و مدرن به مشتریان ارائه می‌دهد. هر نام تجاری با هدف بهبود مستمر عملکرد خود به فعالیتش ادامه می‌دهد تا همیشه بتواند رضایت مشتریان را جلب کند. فروشگاه H&M در ابتدا فعالیت خود را در سال 1947 با یک فروشگاه کوچک که تنها در آن لباس‌های زنانه ارائه می‌شد، آغاز کرد، اما امروزه تبدیل شده است به یک گروه طراحی و مد جهانی که دارای حدود 71 فروشگاه محلی می‌باشد که بیش از 171000 نفر از سراسر جهان در تیم H&M مشغول به کار هستند که این کار گروهی باعث شده است تا بتوانند ایده‌ها و نظرات افراد مختلف تیم را در جهت ایجاد تنوع و خلاقیت هر چه بیشتر در خدمات و کالاهایی که ارائه می‌دهند، به کار بندند. همانطور که گفته شد کارمندان این شرکت از نقاط مختلف جهان هستند و از آنجا که در این گروه سعی شده است تا به نظرات همه‌ی افراد با فرهنگ‌های متفاوت احترام بگذارند در نتیجه محصولاتی که ارائه می‌دهند هم مطابق با سلیقه و فرهنگ اکثر مردم در مناطق مختلف جهان است. آیا شما تا کنون از فروشگاه اینترنتی اچ اند ام (H&M) یا فروشگاه Budy Building خرید کرده اید؟ اگر مایلید تا از این فروشگاه خرید نمائید توصیه می‌شود ادامه‌ی مقاله را به دقت مطالعه کنید تا با نحوه‌ی خرید از این فروشگاه اینترنتی آشنا شوید. با تراپی همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

خرید از فروشگاه اینترنتی گیلت (Gilt)

خرید از فروشگاه آنلاین هپسی بوردا (Hepsiburada)

اچ اند ام (H&M)

  خرید از فروشگاه اینترنتی اچ اند ام (H&M)

خرید از این فروشگاه آنلاین تفاوت چندانی با وبسایت فروشگاه آنلاین میسیز (Macy's) ندارد. در این بخش از مقاله به صورت گام به گام خرید از فروشگاه آنلاین اچ اند ام (H&M) را به شما آموزش می‌دهیم.

گام اول: برای خرید ابتدا به وب سایت hm.com وارد می‌شوید. و مطابق آنچه در تصویر زیر مشخص شده است با توجه به اینکه محصول مورد نظر شما در کدام گروه از محصولات قرار دارد، یکی از دسته‌ها را انتخاب می‌کنید. به طور مثال اگر قصد خرید لوازم زنانه را دارید می‌توانید گزینه‌ی woman را انتخاب کنید.

اچ اند ام (H&M)

گام دوم: پس از انتخاب دسته محصولات مورد نظر وارد صفحه‌ی مربوط به آن می‌شوید و در این صفحه مطابق تصویر زیر در سمت چپ می‌توانید مجددا از گروه محصولات ارائه شده یکی را انتخاب کنید تا محصولات در آن ‌د‌سته برای شما نمایش داده شود.

اچ اند ام (H&M)

گام سوم: در این صفحه کلیه محصولات همراه با قیمت آن‌ها برای شما نشان داده شده‌اند. محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده تا وارد صفحه‌ی مربوط به آن محصول شوید.

اچ اند ام (H&M)

گام چهارم: در این صفحه امکان نمایش آن محصول از دو زاویه مورد نظر برای شما وجود فراهم شده است، همچنین می‌توانید رنگ و سایز مورد نظر خود را انتخاب نمائید و با کلیک کردن گزینه‌ی  ADD  آن را به سبد خرید خود اضافه نمائید. 

اچ اند ام (H&M)

گام پنجم: برای پرداخت هزینه‌ی محصول مورد نظر مطابق آنچه که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، نشانگر موس را بر روی گزینه‌ی shipping bag نگه داشته تا گزینه‌ی checkout برای شما ظاهر شود.

اچ اند ام (H&M)

گام ششم: در این مرحله از شما خواسته می‌شود که

1. در صورتی که در وب سایت اچ اند ام (H&M) دارای حساب کاربری می‌باشید اطلاعات خود را وارد نموده

2. در غیر این صورت در صورت تمایل برای خود حساب کاربری ایجاد نمائید

3. این که به عنوان میهمان در سایت خرید خود را انجام دهید.

اچ اند ام (H&M)

گام هفتم: با انتخاب یکی از سه گزینه در مرحله‌ی قبل وارد مرحله‌ی پرداخت می‌شوید که پس از وارد کردن اطلاعات پراخت خود فرایند خرید شما تکمیل می‌شود. توجه داشته باشید که برای پرداخت هزینه باید یکی ازانواع کارت‌های اعتباری را در اختیار داشته باشید.

اچ اند ام (H&M)

خدمت تراپی برای پرداخت هزینه ی خرید از فروشگاه آنلاین اچ اند ام (H&M)

دوستان و همراهان گرامی، اگر شما هیچ یک از انواع کارت‌های اعتباری را در اختبار ندارید و یا به هر دلیل قادر به پرداخت هزینه‌ی خرید خود نیستید اصلا نگران نباشید. شما می‌توانید با خیالی آسوده پرداخت هزینه‌ی خرید خود را به ما بسپارید. برای این کار کافیست لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید. ما در اسرع وقت هزینه‌ی خرید از فروشگاه اچ اند ام (H&M) را برای شما پرداخت می کنیم.

ار اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا سوالات، مشکلات و پیشنهادات سازنده‌ی خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 11 بهمن 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر