اسکریل یا مانی بوکرز یکی از سیستم های پرداخت آنلاین است که بسیاری از افراد برای انجام معاملات مالی و ارزی خود از آن استفاده می کنند به جای این که خود را درگیر امور بانکی و کارمزد زیاد کنند.

به دلیل محبوبیت بالایی که این روش پرداختی دارد بسیایر از سایت ها امکان خرید با اسکریل را برای مشتریان خود فراهم کرده اند. در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات تکمیلی در این مورد را بدست آورید.

بیشتر بخوانید : 

حساب اسکریل چیست؟ 

آموزش افتتاح حساب اسکریل

مقایسه پی پال با اسکریل

روش های مختلف خرید با اسکریل :

قبل از هر چیز شما باید دارای یک حساب اسکریل باشید. به دلیل این که ایران توسط این سیستم تحریم شده است، شما خود قادر به افتتاح حساب نیستید و باید این کار را به یک شرکت خدمات ارزی مانند تراپی بسپارید.

پس می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید :

افتتاح حساب اسکریل

خرید با اسکریل

کارت اسکریل چیست؟

یکی از روش هایی که شما می توانید با استفاده از آن خرید با اسکریل را انجام دهید، کارت اسکریل است. نکته ای که وجود دارد این است که این کارت تنها برای افراد ساکن اروپا قابل استفاده است.

این کارت به کیف پول شما لینک می شود و شما می توانید از طریق آن در بسیاری از فروشگاه ها مشابه با کارت بانکی خود خرید انجام دهید. همچنین امکان استفاده از آن ها در بسیاری از خودپرداز های سطح جهان وجود دارد.

پرداخت آنلاین با اسکریل :

عزیزانی که در ایران هستید جای نگرانی برای شما وجود ندارد. می توانید از طریق سیستم پرداخت آنلاین خرید خود را با کیف پول اسکریل انجام دهید.

تنها نکته ای که وجود دارد این است که سایت فروشگاهی مورد نظر شما باید از سیستم پرداخت آنلاین اسکریل پشتیبانی کند. این روند دقیقا مشابه با چیزی است که برای پی پال استفاده می کنید. به عنوان مثال ایبی، از جمله سایت های فروشگاهی است که از این سیستم پشتیبانی می کند.

خرید با اسکریل

در صورتی که با پی پال آشنایی ندارید می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید :

بیشتر بدانید : 

همراهان عزیز اسکریل به دلیل سرعت بالایی که در انجام امور مالی دارد بسیار محبوب است. معمولا زمانی که برای انجام هر انتقالی نیاز است چیزی حدود 2 ساعت کاری است و این برای بسیاری از ما که با پرداخت ارز از کشوری به کشور دیگر مشکل داریم بسیار خوشآیند است.

پس تنها کافی است که کیف پول خود را با 40 نوع ارزی که اسکریل پشتیبانی می کند شارژ کنید و بعد از آن خرید با اسکریل را  با اکانت اسکریل خود که توسط تراپی ساخته شده ، تجربه کنید.

تاریخ انتشار 14 تیر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
باز کردن حساب اسکریل
خرید ارز اسکریل
انواع حساب اسکریل
خرید با اسکریل
مقایسه پی پال با اسکریل
افتتاح حساب اسکریل
حساب اسکریل
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر