دوستان همراه! دراسپاتیفای (Spotify) میلیون ها آهنگ وجود دارد. شما می توانید به راحتی آهنگ مورد علاقه خود را بشنوید و از آن لذت ببرید. همچنین آهنگ های جدید را پیدا کنید و مجموعه ای کامل را بسازید. با اسپاتیفای به راحتی می توانید از آخرین آلبوم های منتشر شده مطلع شوید. فقط کافیست موسیقی مورد علاقه خود را جستجو کرده و روی آن کلیک کنید. با ساخت یک اکانت در اسپاتیفای، یک لیست شخصی برای خود ایجاد کنید و از جدید ترین موسیقی های منتشر شده لذت ببرید. در این مقاله قصد داریم شما را با امکانات این وب سایت آشنا کرده و آموزش شارژ حساب اسپاتیفای (Spotify) را برای شما بیان کنیم. لطفا همراه ما باشید...

آموزش شارژ حساب اسپاتیفای

بسیاری از کاربران هنگام استفاده از سایت های مختلف از وجود تبلیغات زیاد در آن سایت ها بسیار شاکی هستند. اما جالب است بدانید که در سایت اسپاتیفای هیچگونه تبلیغی وجود ندارد. شما می توانید بدون هیچ گونه مزاحمتی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و در کمال آرامش و بدون وقفه لذت ببرید و همچنین این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید اسپاتیفای (spotify) را بر روی موبایل خود، تبلت و سیستم کامپیوتر خود نیز داشته باشید.

اسپاتیفای امکان دسترسی به آهنگ های مورد علاقه شما را فراهم کرده است، آهنگ هایی از قدیم تا کنون. از قدیمی ترن آهنگ ها تا جدیدترین آن ها را به راحتی با اسپاتیفای در گوشی تلفن همراه خود، تبلت و .... داشته باشید.

دوستان همراه! به منظور استفاده از امکانات اسپاتیفای، لازم است که شما یک اکانت اسپاتیفای برای خود ایجاد نمائید. و برای شارژ حساب خود اقدام نمائید. در ادامه با آموزش شارژ حساب اسپاتیفای می پردازیم.

آموزش شارژ حساب اسپاتیفای

روش های زیادی برای پرداخت در اسپاتیفای وجود دارد. شما می توانید به انتخاب خود یکی از روش های موجود را جهت انجام پرداخت انتخاب نمائید. اما به طور کلی به منظور چک کردن روش های پرداخت مطابق روش زیر عمل می کنیم : 

1. در صفحه اکانت خود  log in کنید.

2. سپس از منوی سمت چپ، گزینه subscription را انتخاب نمائید.

 

توجه کنید
برای شارژ حساب اسپاتیفای خود، کارت های صادر شده توسط MasterCard، American Express ،visa و Discover نیز قابل قبول می باشند.

 

چنانچه برای انجام پرداخت های خود، مایل هستید که از ویزا کارت استفاده نمائید، پیشنهاد ما به شما، ایجاد یک ویزا کارت مجازی است. تیم تراپی به راحتی این کار را برای شما انجام می دهد. برای ایجاد ویزا کارت مجازی خود می توانید از طریق لینک تهیه ویزا کارت مجازی اقدام نمائید. متخصصان ما در کمترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی خواهند کرد.

یاران همراه ! بسیاری از کاربران، با متخصصان ما تماس گرفته اند و مشکلات شان را در زمینه پرداخت های اینترنتی خود برای سایت اسپاتیفای-از طریق درگاه پی پال- در میان گذاشته اند. شما عزیزان جهت سهولت امر پرداخت آنلاین در این سایت، می توانید این کار را به ما بسپارید. همکاران و مشاوران ما در تیم تراپی آماده هر گونه خدمت رسانی به شما کاربران گرامی هستند.

به منظور استفاده از خدمات تیم تراپی در این زمینه، شما می توانید از طریق پر کردن فرم خرید با پی پال ، در خواست خود را برای ما ارسال نمائید. در کوتاه ترین زمان ممکن به تقاضای شما عزیزان رسیدگی خواهیم کرد.

فرم خرید با پی پال

تاریخ انتشار 06 شهریور 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر