در اینجا برخی نکات کلیدی که در زمان و مخصوصا هزینه های سفر صرفه جویی می شود را گردآوری کردیم. ما در این مقاله از هوشمندترین نکات برای کمک به شما در هنگام رزرو بلیط استفاده کرده ایم. دوران سفر ارزان قیمت به پایان رسیده است و از آنجایی که بلیط پرواز می تواند بزرگترین بخش هزینه های سفر شما باشد و اگر بلیط هواپیما بیش از حد گران باشد، ممکن است شما به هیچ جا مسافرت نکنید! امروز می خواهیم به شما کمک کنیم تا بتوانید  از راه های پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان مطلع شوید. این مراحل دقیق هستند. اگر از آنها پیروی کنید، مسافرتی را تجربه خواهید کرد که بیشتر برای خود هزینه می کنید! بعد از پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان قیمت، از دو طریق می توانید با استفاده از خدمات مجموعه تراپی هزینه آن را پرداخت نمائید.

 

راه های پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان

دلایل زیادی وجود دارد که موجب می شود بلیط پرواز گران شود. ورشکستگی شرکت های هواپیمایی موجب شده است تا این شرکت ها تحت فشار باشند و مجبور شوند سود حاصل از قیمت بلیط ها را تا حد زیادی کاهش ندهند. علاوه بر این، از آنجا که خطوط هوایی خطوط و ظرفیت را کاهش داده اند، آنها باید حتما با هواپیمای پر از مسافر، پرواز کنند.

1. در نظر داشته باشید راه های پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان به هیچ جادوی خاصی نیاز ندارد. طبق تحقیقات به عمل آمده بهترین روز برای رزرو پرواز، روز سه شنبه می باشد.

2. قیمت بلیط خطوط هوایی بسته به روز هفته، زمان سال و تعطیلات آینده، مانند کریسمس، شب سال نو، شکرگزاری، یا چهارم جولای متفاوت است. ماه آگست یک ماه ایده آل برای سفر در سراسر اروپا است.

نسبت به تاریخ سفرتان انعطاف پذیر باشید. اگر می خواهید به سفر بروید زمانی که تعداد مسافران در آن زمان بیشتر می باشد، مجبور می شوید هزینه های بالاتری را پرداخت کنید. اگر شما قصد سفر به پاریس دارید، در بهار یا پاییز به پاریس بروید، زمانی که افراد کمتری مسافرت می کنند و هزینه های هواپیما ارزان تر است.

قیمت بلیط هواپیما همیشه بعد از تعطیلات ارزان تر می شود. همچنین هزینه بلیط هواپیما در پایان هفته بیشتر از وسط هفته است.

3. برای پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان اگر نمی توانید بر روی تاریخ پرواز انعطاف پذیر باشید بر روی انتخاب مقصد منعطف باشید. موتورهای جستجوگر به شما کمک خواهند کرد تا ارزان ترین بلیط های هواپیما به صورت آنلاین خریداری کنید. در این مرحله ابزاری را به شما پیشنهاد می دهیم تا بتوانید براحتی بلیط هواپیمای ارزان را بیابید.

گام اول: 

به Google Flights رفته و بر روی نقشه کلیک کنید.

راه های پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان

گام دوم:

تاریخ و مقصد پرواز را مشخص کرده و از تمام گزینه هایی که ارائه می شود بهترین را انتخاب کنید.

راه های پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان

4. در گذشته هزینه بلیط پروازهای طولانی مدت بسیار گران قیمت بود. در امریکا تعداد این پرواز ها انگشت شمار می باشد اما در اروپا و آسیا، تعداد بیشتری وجود دارد و رقابت، قیمت ها را پایین نگه داشته است. پس تلاش کنید برای سفرهایی که انتخاب می کنید از بین شرکت های هواپیمایی، مناسب ترین آن را انتخاب کنید.

5. دوست دارم در این مرحله شما را با یکی از تجربه های خودم آشنا کنم. به شما توصیه می کنم سعی کنید از پروازهای مستقیم استفاده نکنید. من همیشه برای رسیدن به مقصد به فرودگاه های اطراف هم نگاهی می اندازم. اگر هزینه ما به تفاوت بالاتر از 150 دلار بود حتما این کار را انجام می دهم. در آخرین سفری که داشتم هزینه پرواز به پاریس 900 دلار بود اما هزینه بلیط هواپیما به دوبلین 600 دلار بود و از آنجا تا پاریس 60 دلار. درست است که پرواز بیشتری را تجربه کردم اما 240 دلار توانستم در هزینه های سفرم صرفه جویی کنم.

6. به یاد داشته باشید که نتایج تمام موتورهای جستجو برابر نیستند. اگر فقط از یک موتور جستجو استفاده کنید خیلی از شرکت های هواپیمایی که حق کمیسیون نمی پردازند را ممکن است از دست بدهید. بهترین موتورهای جستجو، آن هایی هستند که وابسته به هیچ یک از شرکت های هواپیمایی نیستند و پول خود را از طریق تبلیغات در سایت شان کسب می کنند. توجه داشته باشید تمام وبسایت ها دارای نقاط ضعفی هستند و همه خطوط هوایی را شامل نمی شوند. هیچ موتور جستجویی نمی تواند تمامی بلیط های هواپیمایی ارزان را پوشش دهد. حتی بهترین آن ها نیز خطاهایی دارند. یکی از راه های پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان جستجو در سایت هایی است که با این هدف تهیه شده اند. موارد مورد علاقه من عبارتند از:


Momondo
Google Flights (This is also the best site for searching multiple cities)
ITA Matrix
Skyscanner
Kayak

7. چندین بلیط را در یک خرید جستجو یا خرید نکنید. خطوط هوایی همیشه بالاترین قیمت بلیط را در یک گروه از بلیط ها نشان می دهنند. برای مثال، اگر شما یک خانواده چهار نفره هستید و برای چهار کرسی جستجو می کنید، خطوط هوایی چهار کرسی را با هم پیدا خواهید کرد و هزینه های خود را بر اساس بالاترین قیمت بلیط نشان می دهند. بنابراین اگر صندلی A 200 دلار باشد، صندلی های B و C 300 دلار و صندلی D 400 دلار است، به جای آنکه گروهی رزرو کنید همیشه بلیط ها را به عنوان یک فرد جستجو کنید. پس از آن، در فرآیند پرداخت، شما می توانید صندلی های خود را انتخاب کنید تا شما و خانواده تان با هم نشسته باشید.

8. یکی از راه های پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان خرید با سایر ارزها می باشد. اگر دارای حساب ارزی هستید می توانید بلیط خود را در سایر ارزها جستجو کنید. موردهای زیادی پیش آمده که با ارزهای مختلف هزینه بلیط متفاوت شده است البته این روش همیشه جواب نمی دهد.

9. بیش از اندازه برای پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان صبر نکنید. اگر کمترین قیمت موجود 1000 دلار برای یک پرواز باشد، و میانگین آن 1،500 دلار است، سعی نکنید تا 900 دلار صبر کنید، زیرا احتمالا این قیمت را نیز از دست می دهید.

10. هزینه بلیط های هواپیما همچنان افزایش می یابد، اما وقتی که شرکت های هواپیمایی شروع به کاهش یا افزایش کرایه ها بر اساس تقاضا می کنند، یک نقطه شیرین وجود دارد. زمان هایی وجود دارد که به دلیل کاهش تقاضا، قیمت بلیط ها ارزان می شوند؛ رزرو بلیط در آن مدت می تواند در کاهش هزینه های سفر به شما کمک کند. یکی از بهترین راه های پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان ، رزرو بلیط 6-8 هفته قبل از پرواز و یا حدود سه ماه قبل از فصل اوج مسافرت ها می باشد.

راه های پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان

من همیشه جستجوهای خود را با Momondo شروع می کنم زیرا آنها تمام خطوط هواپیمایی، وب سایت های غیر انگلیسی و انگلیسی و همه چیز را جستجو می کنند. نکاتی که در بالا ذکر شد را دنبال کنید. اگر بیش از یک ساعت برای پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان صرف می کنید، وقت زیادی را می گذرانید؛ مسلما دیوانه خواهید شد

راه های پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان
من همیشه در طی 30-40 دقیقه بلیط پرواز ارزان را پیدا می کنم و سپس آن را رزرو می کنم.
اگر از راهنمایی های بالا پیروی کنید، بلیط هواپیمای ارزان پیدا خواهید کرد. به شما توصیه می کنم از اشخاصی که بیشترین مبلغ را برای بلیط پرداخت می کنند؛ اجتناب کنید!

معرفی بهترین وب سایت ها برای پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان

این مطلب به شما در مورد بهترین وب سایت ها برای پیدا کردن پروازهای ارزان قیمت بدون یک مقصد خاص اطلاع خواهد داد:

Skyscanner

راه های پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان

سایت Skyscanner پروازهای ارزان قیمت بدون یک مقصد خاص ارائه می کند. نمی خواهم بگویم که با کمک Skyscanner در کمترین زمان ممکن بلیط ارزان خود را پیدا خواهید کرد، اما برای رساندن شما به هدف تان بسیار نزدیک است! Skyscanner نه تنها ارزان ترین قیمت ها را دارد، بلکه همچنین خطوط هواپیمایی کم هزینه تر را نشان می دهد (که بسیاری از موتورهای جستجوگر این کار را انجام نمی دهند)، و این به شما امکان انعطاف پذیری بیشتری می دهد. آیا برای سفرتان هیچ تاریخ خاصی مد نظر ندارد؟ بسیار عالی است. شما می خواهید ارزان ترین ماه را برای پرواز جستجو کنید؟ به کمک این سایت می توانید بلیط ارزان قیمت رزرو کنید.

یکی از دلایلی که به این سایت علاقمندم این می باشد که نتایج جستجو را در قالب تقویم یا نمودار نمایش می دهد و شما به راحتی می توانید قیمت پرواز را برای هر روز مشاهده کنید.

Wherefor.com

راه های پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان

عاشق این سایت هستم چرا که این سایت گزینه های واقع گرایانه ای را با بودجه ای که دارید ارائه می دهد. علاوه بر این، بازپرداخت 24 ساعته و تضمین کمترین قیمت توسط این Wherefor ارائه می شود.

خرید آنلاین بلیط پرواز ارزان

راه های پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان تنها به موارد ذکر شده ختم نمی شود. اما تمام تلاشمان را کردیم تا بتوانیم بهترین نکات را برای شما گردآوری کنیم. پس از آن که پرواز مورد نظرتان را پیدا کردید برای رزرو بلیط آن می توانید از کمک متخصصان ما بهره مند شوید.

تاریخ انتشار 26 امرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
انواع مستر کارت
مستر کارت چیست
نحوه خرید با مستر کارت
ویزا کارت چیست
ساخت ویزا کارت
ساخت مستر کارت
تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت چیست؟
پرداخت هزینه ریپورت آزمون تافل iBT
ویزا کارت هک شده چیست؟
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر