شاید کمی عجیب به نظر برسد اما آمازون بزرگ‌ترین سایت خرده فروشی در دنیا، کار خود را با فروش کتاب‌های استفاده شده شروع کرد. بزرگترین خرده فروش جهان، در حال حاضر بیش از 602 میلیارد دلار ارزش دارد و برخی از کارشناسان مالی پیش بینی می‌کنند این شرکت به زودی یک تریلیون دلار ارزش خواهد داشت. خیلی از افراد تصور می‌کنند که آمازون تنها سایتی جهت خرید کالا است، اما باید بگوییم که به هیچ وجه درست نیست. آمازون فقط مکانی جهت خرید آنلاین نیست، این شرکت همچنین نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌هایی را از طریق Amazon Studios تولید می‌کند علاوه بر این، این شرکت همچنین در سال 2017 فروشگاه زنجیره‌ای مواد غذایی محصولات Whole Foods را نیز خریداری کرده است. Zappos ،IMBD ،Audible ،Goodreads و Twitch.tv از جمله محصولات دیگر شرکت آمازون می باشند. با رشد شرکت، بازار فروش آمازون نیز افزایش یافت و به دلیل ارائه خدمات و محصولات مختلف زیادی که شرکت ارائه کرده، افراد زیادی قادر به کار کردن و کسب پول اضافه برای این شرکت از خانه خود می باشند. در ادامه با تراپی همراه باشید تا با اطلاعات بیشتری در مورد کسب درآمد از طریق سایت آمازون آشنا شوید.

 

کسب درآمد از طریق سایت آمازون

راه های واقعی کسب درآمد از طریق سایت آمازون


در صورتیکه تمایل به پیوستن به شبکه افرادی که برای آمازون کار می کنند را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا با گزینه های مورد نظر بیشتر در مورد کسب درآمد از طریق سایت آمازون آشنا شوید:

 

سیستم همکاری در فروش آمازون

تبدیل شدن به یک شرکت وابسته در آمازون یک راه عالی برای تولید درآمد اضافی است. با استفاده از سیستم همکاری در فروش آمازون، می توانید با تبلیغ محصولات آمازون تا 10٪ در هزینه تبلیغات درآمد کسب کنید. اگر می‌خواهید به سیستم همکاری در فروش آمازون بپیوندید، ابتدا باید در آمازون ثبت نام کنید. پس از فرآیند تأیید، می‌توانید "از بیش از یک میلیون محصول، محصولی را برای تبلیغ به مشتریان خود انتخاب کنید." افرادی که به سیستم همکاری در فروش آمازون می‌پیوندند، معمولاً:

باید مخاطبان بزرگی داشته باشند که از آنها تأثیر بگیرند
مخاطبان باید مرتبط با محصول انتخابی باشند تا بتوانید محصولاتی را که تبلیغ می کنید  را خریداری کنند

 لازمه همکاری با آمازون از این طریق داشتن وب سایتی به نام خودتان است، اما اگر ندارید می‌توانید به راحتی وبسایت و یا بلاگی بسازید و کار با آمازون افیلیت را شروع کنید.

 

Retail Arbitrage 

شما می توانید محصولاتی را در تخفیف یا فروشگاه های ارزان قیمت خریداری کنید و سپس در آمازون به فروش برسانید. بسیاری از افراد با استفاده از این روش، فروش  خود را در آمازون آغاز می‌کنند. این روش به سادگی به معنای خرید پایین قیمت و فروش با قیمت بالا است. برخی از فروشندگان تمام زندگی خود را فقط صرف این کار می کنند. بسیاری از فروشنده گان وقت زیادی را صرف گشتن در شعبه های فروشگاه‌های بزرگ مانند والمارت می کنند و بهترین و ارزان‌ترین محصولات را در تخفیف ها خریداری می‌کنند. سپس تا جایی که در آن فروشگاه اجازه داشته باشند محصولات را خریداری می‌کنند و در آمازون می‌فروشند.

 

انتشار کتاب


انتشار کتاب راهی عالی برای کسب درآمد در آمازون است. 3 روش مختلف وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید  این روش ها عبارتند از انتشار کیندل، paperback و کتابهای صوتی. انتشار کتاب در آمازون راهی آسان و ارزان قیمت برای درآمدزایی است. تنها سرمایه گذاری مورد نیاز برای این کار ایجاد یک جلد کتاب است. هنگامی که کتاب خود را منتشر می‌کنید، طی 24 ساعت، کتاب شما در آمازون به صورت زنده منتشر می‌شود. شما می‌توانید به راحتی در مورد هر چیزی که دوست دارید و در مورد آن دانش کسب کرده‌اید شروع به نوشتن کنید و از آن درآمد کسب نمایید. توجه کنید که چون کتاب خود را در آمازون منتشر می‌کنید، دلیلی برای خریداری دائمی کتاب شما مشتریان نیست. برای شروع می توانید از انتشارات Kindle Direct (متعلق به آمازون) استفاده کنید.

 

پیوستن به Mechanical Turk

Amazon Mechan Turk یا MTurk راهی جهت کسب درآمد ناچیز و انجام کارهای آسان و بدون ذهن است. MTurk  پلی بین کارهایی است که انسان می تواند انجام دهد و کارهایی که کامپیوتر نمی‌تواند انجام دهد.  آمازون این سیستم را “Human Intelligence Task” نامیده است. این سیستم شامل ورود داده‌ها، رونویسی، طبقه بندی، تشخیص تصویر، نامگذاری و دیگر کارها است. شما به احتمال زیاد پول زیادی از این طریق کسب نخواهید کرد، اما انجام این کار بسیار ساده است و تقریباً هر کسی قادر به انجام آن می‌باشد.

کسب درآمد از طریق سایت آمازون

 

به طور کلی باید بگوییم که در مورد هر کاری که می‌خواهید برای کسب درآمد بیشتر انجام دهید، حتما باید تحقیقات لازم در این زمینه را انجام دهید. قبل از انتخاب یکی از موارد ارائه شده در قسمت بالا، حتما در مورد آنها تحقیقات لازم را انجام دهید و درست‌ترین گزینه را انتخاب کنید. در صورت استفاده از یکی از روش های کسب درآمد از طریق سایت آمازون در قسمت بالا یا دیگر روش‌ها لطفا نظرات خود را در کامنت‌ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز بهره‌مند شوند.

تاریخ انتشار 06 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر