بیت کوین کش را می توان تا حدودی مشابه با بیت کوین دانست ولی تفاوت های جزئی نیز با یکدیگر دارند. این ارز دیجیتال با امید بهبود اوضاع بیت کوین به بازارهای جهاین عرضه شد ولی هم چنان هم بیت کوین در صدر جدول تمام ارزهای دیجیتال قرار دارد با وجود این که بسیاری از نوسانات را تجربه کرده است. در این مقاله می خواهیم با توجه به درخواست شما، استخراج بیت کوین کش را مورد بررسی قرار دهیم.

تفاوت استخراج بیت کوین کش و بیت کوین :

بیشترین تفاوت استخراج این دو ارز در تفاوتی است که در سایز بلوک های آن ها وجود دارد.  سایز بلوک های بیت کوین کش 8 برابر بیت کوین است و همین موضوع باعث می شود پیچیدگی استخراج و همچنین هزینه انجام آن نیز بالاتر باشد. میزان استخراج به ازای هر بلوک مشابه با همان استخراج بیت کوین است. ولی همان طور که می دانید ارزش بیت کوین خیلی بیشتر از بیت کوین کش است. بنابراین این روش برای بدست آوردن بیت کوین کش چندان توصیه نمی شود. در صورتی که می خواهید بیشتر با این تفاوت ها آشنا شوید می توانید از مقاله معرفی بیت کوین کش (Bitcoin Cash) و تفاوت آن با بیت کوین استفاده کنید. 

استخراج بیت کوین کش

استخراج بیت کوین کش چگونه است :

اگر با توجه به موراد بیان شده هم چنان هم می خواهید استخراج بیت کوین کش را انجام دهید می توانید گام های زیر را طی کنید.

قبل از هرچیزی باید یک کیف پول بیت کوین کش داشته باشید که بتوانید مقداری را که جمع آوری می کنید در آن ذخیره کنید. از امنیت این کیف پول اطمینان کافی را داشته باشد. حتما از رمز خود و کیف پول خود یک بک آپ داشته باشید که در صورت ایجاد مشکل بتوانید آن را بازیابی کنید. علاوه بر این از کیف پولی استفاده کنید که قابلیت نصب روی دستگاه استخراج را داشته باشد.

بعد از انتخاب کیف پول باید ببیند که می خواهید خود به تنهایی استخراج را انجام دهید با به یک مخزن ماینینگ بپیوندید.

مخزن ماینینگ چیست ؟

جمعی از ماینر ها یا همان استخراج کننده ها با یکدیگر جمع می شوند به این منظور که قدرت دستگاه های خود را به اشتراک بگذارند و در نتیجه شانس خود را برای استخراج افزایش دهند. زمانی که شما موفق به حل الگوریتم و یا پازل شدید بر اساس این که دستگاه شما چه مقدار توان داشته است، ارز استخراج شده بین ماینرهای گروه تقسیم خواهد شد. برای این که شما بتوانید وارد یک استخر یا مخزن ماینرها بشوید باید وارد سایت منتخب خود شده، حساب کاربری ایجاد کنید و سپس با انتخاب worker شروع به استخراج نمایید.

استخراج بیت کوین کش

از طرف دیگر اگر شما خود به تنهایی اقدام به استخراج بیت کوین کش کنید می توانید همه مقدار را دریافت کنید. اما از طرف دیگر توان زیادی باید برای این کار صرف کنید که یکی از معایب آن اسفاده بیش از حد از برق است.

بعد از این که نوع استخراج خود را تعیین کردید آماده هستید که به سخت افزار خود متصل شوید. برای این که بتوانید مراحل استخراج خود را کنترل کنید باید یک نرم افزار نیز روی سیستم خود نصب کنید. بسته به نوع سیستم عامل شما می توانید از نرم افزار های مختلفی استفاده کنید. 

در صورتی مه که از مخزن ماینرها برای استخراج استفاده می کنید، باید نام کاربری و رمز خود را در نرم افزاری که مختص به گروه ماینرها است را وارد کنید. زمانی که شما ادرس کیف پول خود را نیز وارد نمایید استخراج شما آغاز خواهد شد.

سخت افزار استخراج بیت کوین کش :

در این قسمت بهترین دستگاه های استخراج را که انحصارا برای استخراج ارز دیجیتال ایجاد شده اند را به شما معرفی می کنیم. همچنین اطلاعاتی از میزان برق مصرفی آن ها در اختیار شما قرار می دهیم.

استخراج بیت کوین کش

نرم افزار استخراج بیت کوین کش :

نرم افزارهای مختلفی در این زمینه وجود دارند که معروف ترین آنها CGminer و BFGminer است. برای استفاده از این برنامه ها باید از ترمنال کدهای خود را وارد کنید. اگر انجام این کار برای شما مشکل است می توانید از EasyMiner استفاده کنید. این نرم افزار برای هر دو حالت استخراج پاسخگو است. البته باز هم تاکید می کنم که انتخاب نرم افزار به سخت افزار شما بستگی دارد.

استخراج بیت کوین کش

مخازن استخراج بیت کوین کش به صورت گروهی :

بزرگترین و معروف ترین این گروه ها عبارت است از :

  • BTC.com
  • F2Pool
  • ViaBTC
  • Bitcoin.com
  • AntPool
  • BitClub
  • BTC.top

استخراج بیت کوین کش

 همراهان گرامی امیدوارم که در این مقاله راهنمایی های لازم در مورد استخراج بیت کوین کش را بدست آورده باشید. در صورتی که سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 10 اسفند 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
خرید بیت کوین کش
استخراج بیت کوین کش
 کیف پول بیت کوین کش
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر