گیفت کارت ها را می توان به عنوان هدایای ارزشمندی در نظر گرفت که می توانید آن را دوستان به عزیزان خود هدیه دهید؛ به خصوص اگر دوستانتان به خریدهای اینترنتی علاقه مند باشند بوسیله این نوع کارت ها می توانند هر نوع کالایی که تمایل داشته باشند را از فروشگاه های معتبر خارجی نیز خریداری کنند. کارت های ووچر نیز نوعی کارت شبیه به کارت های هدیه می باشد و  علاوه اینکه می توانید با آن خرید کنید، امکان شارژ حساب نیز از طریق آن برای شما وجود دارد. آیا تا کنون تجربه ی استفاده از ووچر پرفکت مانی را داشته اید؟ آیا می دانید نحوه استفاده از ووچر پرفکت مانی چگونه است؟ در این مقاله با آموزش کار با ووچر پرفکت مانی در خدمت شما عزیزان هستیم. لطفا همراه تراپی باشید تا طریقه استفاده از ووچر پرفکت مانی را به شما آموزش دهیم.

مقاله مرتبط: ووچر پرفکت مانی چیست؟

آشنایی با نحوه استفاده از ووچر پرفکت مانی

اگر ووچر پرفکت مانی را از کسی هدیه گرفته اید یا خودتان آن را تهیه کرده اید، اما با نحوه کار با ووچر پرفکت مانی آشنایی ندارید، با مطالعه آموزش استفاده از ووچر پرفکت مانی موفق خواهید شد به درستی از از آن استفاده کنید و از مزیت های آن بهره ببرید.

استفاده از ووچر پرفکت مانی

استفاده از ووچر پرفکت مانی چند روش دارد. این روش ها عبارتند از :

روش اول : شارژ حساب با استفاده از ووچر پرفکت مانی

یکی از پرکابردترین روش های استفاده از ووچر پرفکت مانی مربوط می شود به شارژ حساب پرفکت مانی. شما می توانید با این کارت شارژهای پرفکت مانی حساب ای بین المللی خود را شارژ کنید یا مبالغی را از یک حساب به حساب دیگر انتقال دهید. نکته ی مهم در ارتباط با استفاده از ووچر پرفکت مانی این است که برای انتقال پول از طریق کد ووچر، شما هیچ کارمزدی نمی پردازید.

روش دوم : خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر با استفاده از ووچر پرفکت مانی

آیا شما هم از علاقه مندان خرید کالا از فروشگاه های معتبر خارجی هستید؟ خرید اینترنتی مزایای بسیاری دارد برای مثال می توانید روزانه به فروشگاه آنلاین مورد نظر خود سر بزنید و هر زمان که کالای شما در فروش فوق العاده قرار گرفت با قیمتی پایین تر، آن را خریداری نمائید.

از طرفی ممکن است مشابه کالای مورد نظر خود را در نمایندگی های آن محصول در داخل ایران نیز ببینید اما از اصل بودن یا تقلبی بودن آن برند مطمئن نباشیدتمامی این دلایل و هزاران دلیل دیگر شما را به خرید اینترنتی از فروشگاه های خارجی ترغیب می کند.

شما با استفاده از ووچر پرفکت مانی می توانید از هر فروشگاه آنلاین معتبر خارجی خرید کنید و بدون پرداخت هیچ مبلغی به عنوان کارمزد، پرداخت هزینه را انجام دهید. برای این منظور کافیست هنگام خرید، گزینه ی ووچر پرفکت مانی را انتخاب کنید و در مرحله بعد، کد ووچر پرفکت مانی را وارد نمائید. نحوه کار با ووچر پرفکت مانی به همین سادگی می باشد و نیازی نیست که برای پرداخت هزینه اطلاعات محرمانه حساب خود را وارد نمائید.

نحوه کار با ووچر پرفکت مانی

مزیت استفاده از ووچر پرفکت مانی

تا این بخش از مقاله سعی کردیم از طریق آموزش کار با ووچر پرفکت مانی به شما عزیزان راه ها و روش های استفاده از کد ووچر پرفکت مانی را یاد بدهیم.

کاربران زیادی با مشاوران ما تماس می گیرند و می پرسند آیا برای خرید اینترنتی حتما نیاز به داشتن حساب است؟ ما به آنها پاسخ می دهیم که لزوما خیر. در صورتی که فروشگاه مورد نظر پذیرنده درگاه پرفکت مانی باشد، بدون آن که نیاز به افتتاح حساب داشته باشید و متحمل پرداخت کارمزد بیشتری شوید، می توانید با ووچر پرفکت مانی خرید کنید.

شما می توانید با توجه به میزان ارز مورد نیازتان، اقدام به خرید ووچر پرفکت مانی. برای این منظور می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما در تیم تراپی اعلام نمائید. ما پس از انجام بررسی های لازم، ووچر پرفکت مانی را برای شما خریداری نموده و اطلاعات آن را برای شما ارسال خواهیم کرد.

برای درخواست خرید e-Voucher پرفکت مانی کلیک کنید!

حال که با نحوه کار با ووچر پرفکت مانی آشنا هستید، پس از دریافت کارت شارژ پرفکت مانی خود می توانید یا استفاده از آن خرید کنید و تراکنش های مالی خود را نیز انجام دهید.

کلام پایانی

در این مقاله آموزش کار با ووچر پرفکت مانی برای شما عزیزان گفته شد و حالا شما می دانید که چگونه با کارت شارژ پرفکت مانی خرید اینترنتی و واریز پول به حساب خود و دیگران را انجام دهید. در صورت که با هر گونه سوال یا مشکل مواجه شدید، با ما تماس بگیرید. مشاوران ما مشتاقانه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند...لطفا با ما در تماس باشید!

تاریخ انتشار 07 دی 1400
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سقف پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

آموزش پرفکت مانی به صورت مرحله به مرحله جهت آشنایی با نحوه استفاده از...

استفاده از ووچر پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی با مستر کارت
وب مانی به پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی
کسب درآمد از پرفکت مانی
دریافت پرفکت مانی رایگان
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    سارا لویی ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    این ووچر ها رو باید کجا بخریم؟ میشه برای رزرو هتل هم استفاده کرد ازشون؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام
      دوست عزیز جهت رزرو هتل می بایستی درگاه سایت هتل را بررسی نمایید اگر درگاه پرفکت مانی داشته باشد میتوانید ووچر خریداری نمایید

  • تصویر آواتار
    سعید ۰۲ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام به سایت خوب تراپی ممنون از این گستردگی مطالب بسیار کاربردی بود

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۲ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      رضایت شما باعث خرسندی و خوشحالی ماست
      موفق باشید

فرم ارسال نظرات کاربر