در طی سال های اخیر، پی پال توانسته است جایگاه خوبی در میان کاربران خود پیدا کند. مدت ها بود قصد نوشتن مطلبی جهت راهنمایی برای برداشت پول از پی پال برای شما عزیزان داشتیم، که خوشبختانه توفیق آن حاصل شد. منکر آن نیستیم که شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی در ایران هنوز از آن بلوغ و رشد کافی برخوردار نیستند ولی توجه داشته باشید که از عمر این شرکت ها خیلی نگذشته است و نباید آن ها را با شرکت های خارجی مقایسه کرد. در این مقاله با تراپی همراه باشید تا با نحوه دریافت پول از paypal آشنا شوید و هر زمان نیاز داشتید بتوانید به راحتی تبدیل پی پال به ریال را انجام دهید.

برای ثبت سفارش نقد کردن ارز پی پال، کلیک کنید!

ما در تیم تراپی، سعی شده که با روش های خلاقانه و نوآورانه به بهبود کیفیت خدمات خود بپردازیم. عمده این خدمات از جمله برداشت پول از پی پال، تبدیل پی پال به ریال و ... توسط متخصصان جوان و با انگیزه انجام می شود. هدف ما در تراپی برد-برد است. در این راه با لبخندتان، ما را همراهی کنید.

نحوه برداشت پول از پی پال

وقتی صحبت از پی پال به میان می آید، اکثرا افراد آن را به واسطه خرید اینترنتی با پی پال از فروشکاه های معتبر خارجی، انتقال پول پی پال، پرداخت هزینه خرید و.... می شناسند. در حال حاضر پی پال یکی از بهترین درگاه های پرداخت ارزی می باشد و با قدرت، رقبای خود را پشت سر می گذارد. به نظر شما چه چیزی باعث شده است که پی پال به چنین موقعیتی دست پیدا کند؟ پی پال چگونه توانسته اعتماد کاربران را به خود جذب کند؟

در خصوص امنیت پی پال، مطمئنا جای صحبتی باقی نمی ماند. اما تاثیری که پی پال بر راحتی پرداخت های ارزی گذاشته است؛ انکار ناپذیر است. با این ابزار به راحتی می توانید به هر جای دنیا پول انتقال دهید.

ویژگی ها و مزیت های پی پال جهت تبدیل پی پال به ریال

آیا می دانید چرا پی پال اینقدر امن است؟ یکی از مهم ترین دلایل آن، عدم نیاز به اطلاعات بانکی گیرنده برای برداشت پول از پی پال و واریز به حساب پی پال او می باشد؛ شما برای این کار تنها به یک آدرس ایمیل احتیاج دارید.

پی پال کلیه ی اطلاعات بانکی شما را به صورت مخفی نگه داشته و از دید سایر کاربران محفوظ می باشد. بنابراین احتمال نقض حریم خصوصی کاربران و دارندگان اکانت پی پال به حداقل می رسد.

جالب است بدانید که شما می توانید اپلیکیشن پی پال را روی تلفن همراه خود نصب کنید و از امکانات آن بهره مند شوید. اپلیکیشن پی پال این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که بتوانند پرداخت های خود را برنامه ریزی کنند.

مطلب مهم دیگری که لازم است در مورد پی پال بدانید این است که برای نقل و انتقالات ارزی ، پرداخت با پی پال ، برداشت از پی پال و ... به هیچ عنوان نیازی نیست که اشتراک ماهیانه داشته باشید و تنها لازم است که کارمزد پی پال را که مبلغ ناچیزی است بپردازید.

به منظور برداشت پول از پی پال لازم است که حساب پی پال شما فول وریفای شده باشد. پس از آن می توانید از طریق شرکت های خدمات پرداخت ارزی، از حساب خود برداشت نموده و معادل ریالی آن را در حساب بانکی خود دریافت نمائید.

تبدیل پی پال به ریال و نحوه برداشت آن

به این نکته توجه کنید!

همانطور که می دانید تحریم هایی علیه کشور عزیزمان ایران صورت گرفته است که قوانین پی پال نیز شامل آن ها می شود. بنابراین با IP ایران شما نمی توانید وارد وب سایت پی پال شوید.

توصیه ما این است که به هیچ عنوان از فیلترشکن برای ورود به سایت استفاده نکنید، چون امکان لیمیت شدن حساب پی پال شما خیلی زیاد است.

بنابراین اگر در این خصوص با مشکلی مواجه شدید، می توانید با ما در تیم تراپی مشکل خود را در میان بگذارید. ما با کمال میل راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار خواهیم داد. در ادامه به سوال " چگونه از پی پال پول برداشت کنیم " می پردازیم.

نحوه دریافت با برداشت پول از پی پال

نحوه دریافت پول از paypal به چه شکل است ؟ این سوال بسیاری از کاربران است. در پاسخ باید بگوئیم که، تمام زیر ساخت های برداشت پول از پی پال، به صورت هوشمندانه، با کمترین نرخ کارمزد و سریع ترین زمان ممکن برای شما طراحی و پیاده سازی شده است. امید است با توکل به خداوند متعادل و همت و تلاش مستمر همکاران ما، با همراهی گرم شما دوستان عزیز، بتوانیم به ارائه خدمات بهینه به مردم کشور عزیزمان دست یابیم.

به منظور آشنایی هر چه بیشتر با نحوه دریافت پول از paypal مراحل زیر را همراه با ما انجام دهید.

گام اول : مرحله اول برای برداشت پول از پی پال این می باشد که در سایت، ثبت نام کنید. سپس جهت نقد کردن پی پال، و تبدیل دلار پی پال به ریال، می توانید از طریق این لینک زیر اقدام فرمائید.

گام دوم : پس از ثبت تیکت جهت دریافت پول از پی پال، و ارسال آن برای متخصصان ما، در همان تیکت شماره حساب پی پال تراپی، برای شما ارسال خواهد شد.

گام سوم : پس از آن که واریز وجه تان در حساب تراپی توسط همکاران ما مورد تائید قرار گرفت. معادل ریالی آن به شماره کارت بانک ایرانی تان که در زمان ثبت درخواست وارد کرده اید؛ واریز خواهد شد.

به همین سرعت دریافت پول از طریق پی پال برای شما انجام خواهد شد.

  • لازم به توضیح است برای دریافت پول پی پال به مبالغ بالای 200 دلار، نیاز به شماره شبا بانک می باشد و برای برداشت از paypal به مبالغ کمتر از 200 دلار، تنها شماره کارت بانکی تان ، کافی است.

نحوه دریافت پول از paypal

تمام تلاش ما این است که شما بتوانید بدون هیچ دغدغه ای، و در زمانی کمتر از یک ساعت تبدیل پی پال به ریال را انجام دهید و معادل ریالی ارزتان را در حساب بانکی ایرانی تان دریافت نمائید تا بتوانید به راحتی از آن استفاده نمائید.

کلام پایانی در مورد نحوه دریافت پول از paypal

پی پال ، پیشرو در ارائه خدمات پرداخت های بین المللی آنلاین، با در نظر گرفتن نیازهای کاربران در سراسر دنیا، خدمات انتقال ارز را با بالاترین سرعت و امنیت تضمین شده در خصوص حفظ حریم خصوصی کاربران ارائه کرده است. در مقاله ای که پیش رو دارید، با نحوه برداشت پول از پی پال آشنا شدید، بنابراین دیگر بابت این قضیه نگران نباشید و تبدیل پی پال به ریال را با خیالی آسوده به تراپی بسپارید.

تیم تراپی، به عنوان یکی از گروه های پیشگام در عرصه ارائه خدمات ارزی در کشور، با استفاده از نیروهای متخصص، همیشه در تلاش است تا گام موثری در جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز بردارد.

مشاوران ما ، منتظر پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. در صورتی که در روند برداشت پول از پی پال، و تبدیل پی پال به ریال سوالی داشته باشید می توانید با ما تماس بگیرید و از راهنمائی های همکاران ما بهره مند شوید.

با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 03 امرداد 1400
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    Mojtaba Yar Amadi ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    من با یه شرکت خارجی میخوام بصورت فریلنس کار کنم، اونا گفتن فقط با حساب پیپال میتونن پول بفرستن، من چطور میتونم حساب پیپال داشته باشم و راحت پولم رو نقد کنم

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۹ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام . میتوانید از طریق ما حساب پی پال افتتاح کنید . لطفا از منو خدمات افتتاح حساب پی پال فول وریفای را مطالعه کنید . موفق باشید

  • تصویر آواتار
    سارا ۰۹ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام هزینه انتقال پول به حساب ایران چقدر هستش؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۱۴ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام .
      در سایت لاگین کنید هزینه ها در پنل کاربری مشخص شده است .

  • تصویر آواتار
    ناشناس ۲۰ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من میخوام یه حساب پی پال افتتاح کنم این کار رو شما انجام میدین برای ما؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۱ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام بله توسط ما قابل انجام می باشد. جهت سفارش در سایت ثبت نام کنید

  • تصویر آواتار
    مریم پیغامی ۲۷ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من نمیتونم توی پی پال ثبت نام کنم کد ایران رو نداره میشه راهنمایی کنید

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۷ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام
      دوست عزیز امکان افتتاح حساب برای ایرانی ها وجود ندارد . اما ما میتونیم با مدارک معتبر براتون حساب پی پال افتتاح کنیم . در حال حاضر هم تخفیف خورده میتونید از لینک بالای سایت سفارش افتتاح حساب را ثبت کنید . موفق باشید

      • تصویر آواتار
        مریم پیغامی ۲۷ مهر ۱۳۹۹
        با حسابی که برام باز میکنید میتونم بازی کنم؟

  • تصویر آواتار
    پشتیبانی سایت ۲۸ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام و احترام
    حساب پی پال یک حساب ارزی مجازی است که برای انتقال و دریافت از طریق پی پال و خرید های اینترتی و یا دریافت از سایت هایی که درگاه پی پال را پشتیبانی کنند کاربرد دارد

    شادو سربلند باشید

  • تصویر آواتار
    رقیه سلیمانی ۱۴ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقتتون بخیر.من در بازی های خارجی دلار جمع کردم.برای برداشتش باید حساب پی پال داشته باشم.چطور میشه در ایران از پی پال دلار برداشت کنم؟آیا امکانش هست؟

    • تصویر آواتار
      م-پاکدامن ۱۷ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      دوست گرامی برای این مورد شما نیاز به حساب پی پال دارید . حساب پی پال به همراه مدارک معتبر و وی پی اس رایگان تقدیم حضورتان می شود . جهت ثبت سفارش از منو خدمات افتتاح حساب پی پال وریفای شده را کلیک کنید .

      • تصویر آواتار
        Gh ۱۷ آذر ۱۳۹۹
        حساب پی پال وریفای شده یعنی چی و فرقی با حساب های دیگه پی پال داره میشه توضیح بدهید

  • تصویر آواتار
    سبحان آقامحمدی ۱۲ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام یه سوال من ایرانی هستم برای ساخت پی پال مدارک محل سوکونت ایران باید بدم یا خارج چیکار کنم من 15سالمه پاسپورت هم دارم

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۱۲ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      خیر نیاز به هیچ موردی نیست . همه موارد را ما برای شما فراهم خواهیم کرد . اطلاعات خود را وارد کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

  • تصویر آواتار
    الیاس ۲۰ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقت بخیر ببخشید وقتی یک حساب پی پال ساختیم و بعدش از یک سایت به آن پول انتقال دادیم نیاز برای برداشت از یک حساب ساده پی پال که در آن کریدکارت و حسابی تعریف نشده به چه صورتی میشه آن پول را با کارت های ایرانی برداشت کرد؟شما انجام میدید؟با تشکر

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۰ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      شما هر میزان درآمد ارزی داشته باشید میتوانید اون رو از طریق تراپی نقد کنید . کافیه توی سایت عضو بشید و وارد حسابتون بشید سپس از طریق منوی نقد کردن درخواست خودتان را ثبت کنید.

  • تصویر آواتار
    SaeidSaeidi ۲۱ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من ۲۰۰ دلار پی پال دارم میخوام که شما برای من نقدش کنید بعدش برا اینکه نقد کنم میگه باید عکس از کارت ملی بدید درحالی که من زیر ۱۸ سال سن دارم میخواستم بدونم میشه به جای کارت ملی از شناسنامه استفاده کنم؟

  • تصویر آواتار
    معصومه انصاری ۲۱ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من ایرانی هستم ودانشجوی ارمنستان هستم و در بازیها مبلغ زیادی دلار بدست آورده ام اما نمیدانم چطور برداشت کنم

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۱ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      ابتدا ببینید چه روشهای برای برداشت از حساب وجود دارد ؟ این مورد را بررسی کنید تا ما راهنمایی تان کنیم .

  • تصویر آواتار
    عباس روزبهانی ۲۵ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام یک سری بازی هست که با پی پال میشه درآمدزایی کرد من حساب دارم ولی نمیتونم لینک بشم با بازی

  • تصویر آواتار
    gh ۳۰ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام. برای برداشت دلاری Pay pal از برخی بازی ها و دریافتش به ریال چکاری میشه کرد؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      باید خودتون حساب پی پال داشته باشید .
      از طریق تراپی میتونید حساب پی پالتون رو براحتی و با هزینه افتتاح کنید .

  • تصویر آواتار
    منیژه سلیمانیان ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من تو بازی دلار به دست آوردم ولی حساب پی پال ندارم برا نقد کردنش میشه راهنمایی کنید ...و اگر کسی حساب پی پال داره کمک کنه منم درصدی از پول میدم به خودش

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام تنها راه حل اینه که افتتاح حساب کنید :
      https://trapay.net/s/ppopen
      موفق باشید

  • تصویر آواتار
    ناشناس ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    باسلام ببخشید جناب بنده میتونم با حساب پی پالم از درگاه شما فقط جهت نقد کردن ارز استفاده کنم؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      بله میتونید. توی سایت عضو شوید و درخواست نقد کردن ایجاد کنید.

  • تصویر آواتار
    REZA ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خسته نباشید بنده اگه حساب پی پال داشته باشم ایا میتونم با همون حساب دلارهایی که دارم انتقال بدم برای صرافی های مث بایننس یا نه باید حتما وارد حساب ایران کنیم و اینکارو کنیم

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام
      خیر بایننس به پی پال وصل نمیشه . باید از طریق سایت ما یا همکاران ما این کار رو انجام بدید. اول حساب پی پال رو تهیه کنید:
      https://trapay.net/s/ppopen

  • تصویر آواتار
    عسل ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام من حساب پی پال دارم ک به کارت بانکی وصل نیست آیا میتونم از سایت ب حساب پیپالی پولو انتقال بدم و اینکه بعدش شما اونو نقد کنید برا من؟

  • تصویر آواتار
    Omid Zare ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خسته نباشید برای ثبت نام به چه مدارکی لازم هست

  • تصویر آواتار
    Mohammad Ghorbani ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    باسلام من حساب پی پال دارم وحدود 150دلار دارم شما میتونید کمک کنید برداشت کنم؟ممنونم

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام بله دوست من . توی سایت ثبت نام کن و درخواست نقد کردن پی پال رو ثبت کن.

  • تصویر آواتار
    اندیشه محمددوست ۰۳ فروردین ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقت بخیر حداکثر مقدار مبلغ قابل تراکنش از طریق حساب پی پال که افتتاح می کنید چقدر هست ؟ محدودیت جابجایی داره ؟؟
    مثلا ممکن به این حساب حتی مبلغ بالا مثلاا ۵۰ هزار دلار واریز و برداشت بشه ؟؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام خیر در 3 ماه اول باید مبلغ تراکنش ها کمتر از 100 دلار باشد بعد از 3 ماه نیز مبالغ به مرور افزایش یابد

  • تصویر آواتار
    pop ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام اگر شخصی حساب paypal باز کند آیا دائمی است؟آیا از ایران خارج شود شخص دارنده
    کارت پی پل میتواند خرید انجام دهد؟آیا میتواند به حسابش پول واریز کند؟
    ممنونم راهنمایی بفرمایید

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام بله حساب پی پال دائمی می باشد و میتوانید واریز و برداشت را انجام دهید
      اما توجه نمایید ویزا مستر کارت متصل بحساب دارای تاریخ انقضا می باشد که می بایستی پس از منقضی شدن کارت جدید تهیه نمایید

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام بله حساب پی پال تاریخ انقضا ندارد و هرجای دنیا میتوانید از ان استفاده نمایید

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام بله حساب پی پال تاریخ انقضا ندارد و هرجای دنیا میتوانید از ان استفاده نمایید

  • تصویر آواتار
    Sara_a ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقتتون بخیر
    میخاستم بدونم ایا میشه که دلار هامو از پی پال به صرافی انتفال بدم؟!

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام درصورتی که حساب شخصی پی پال دارید می توانید درخواست خود را در سایت ثبت نمایید

  • تصویر آواتار
    محمد مالکی ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من حدود ۷۰۰ s داخل بازی Dice garden بردم ولی باید با پای پال درش بیارم حسابم ندارم

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام. متاسفانه دریافت ارز مستقیم از بازی ها و سایت ها نداریم شما می توانید در سایت افتتاح حساب پی پال را درخواست دهید

  • تصویر آواتار
    ناشناس ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام من ۱۰هزار دلار پی پال دارم میخواهم نقد کنم شما حساب دارین بهم بدین که بتوانم بریزم به حسابتون شما برام نقد کنید

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام خیر متاسفانه جهت نقد کردن ارز پی پال می بایستی حساب شخصی داشته باشید

  • تصویر آواتار
    ودیعی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام جهت نقد کردن ارز خود می بایستی حساب شخصی پی پال داشته باشید

  • تصویر آواتار
    محمد مقدم ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام کارت ملی من هوشمند نیست و گذرنامه هم بایدتمدیدبشه امکان افتتاح حساب پی پال دارم؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      بله میتوانید در خواست افتتاح حسابتان را با همان پاسپورت قدیمی منقضی شده هم ثبت نمایید و مشکلی پیش نخواهد آمد.

  • تصویر آواتار
    محمد مقدم ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام روزانه چنددلارمیشه برداشت کرد؟

  • تصویر آواتار
    محمد مقدم ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    توی بازیها۲۰۰۰۰ دلاربرنده شدم چجوری میتونم همه روبرداشت کنم؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام. دوست عزیز جهت برداشت درامد خود باید حساب پی پال شخصی داشته باشید جهت افتتاح حساب پی پال می توانید در سایت اقدام نمایید

  • تصویر آواتار
    سید احمد موسوی دشتکی ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام با حساب پی پال تا چقدر میشه پول برداشت کرد؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلا
      کاربر عزیز در 3 ماه اول می بایستی مجموعه تراکنش های شما 800 تا 1000 دلار باشد و هر تراکنش مبلغش کمتر از 100 دلار باشد
      درصورتی که اعتبار حساب شما زیاد شود می توانید مبالغی بیشتر دریافت نمایید

  • تصویر آواتار
    عرفان ۲۴ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خسته نباشید
    من میخواستم با ویزا کارت یکی از آشنا ها در عمان حساب پی پال رو تایید کند و با از سایت freelancer درآمد داشته باشم. برای دریافت پول از حساب paypal آیا لازم هست اون طرف هم کار خاصی انجام بده؟ چون رودربایسی دارم نمیشه که دایم بخوام ازش بخوام کاری انجام بده

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۸ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام وقت بخیر پس از متصل کردن کارت به حساب خود نیاز به کار خاصی نمی باشد، مبالغ ارزی به حساب پی پال شما واریز میگردد نه کارت بانکی

  • تصویر آواتار
    بهزاد امیر امینی خلفلو ۲۵ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خسته نباشید
    میخواستم اگه امکان داره یه حساب پی مال باز کنم

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۸ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام دوست عزیز جهت افتتاح حساب پی پال می بایستی در سایت اقدام نمایید

  • تصویر آواتار
    ساسان زین العابدین پور ۰۱ امرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام .من حساب paypal دارم توش دلار هم هست ،ولی debit card ندارم.
    می خواستم بدونم که اگه توی سایت تراپی ثبت نام کنم ،شما می تونید به من کمک کنید که اون دلار رو به حساب ایران خودم واریز کنم ؟
    ممنون به خاطر پاسخگویی

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۰۳ امرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام. دوست عزیز تا زمانی که حساب خود را وریفایی نکنید نمی توانید تراکنشی داشته باشید بهترا ست اول یک کارت به حشاب خود متصل نمایید سپس جهت نقد کردن اقدام کنید

  • تصویر آواتار
    ساسان زین العابدین پور ۰۴ امرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    آیا شما debit card می فروشید؟

  • تصویر آواتار
    Akbar ۱۵ امرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خسته نباشید
    من توی بازیهای مختلف که جایزه دار هستن حدود چهارصد پانصد دلار پول برنده شدم و برای برداشت ازم حساب پی پل میخواد که متاسفانه ایران تحریم هست و قبول نمیکنه
    میخواستم بپرسم آیا میشه با یکی از دوستان که تو ترکیه هست حساب پی پل افتتاح کرد و بعدش اکانت رو خودم در اختیار بگیرم و دیگه نیازی به ایشون نباشه؟؟؟
    آیا میشه این پول هارو برداشت کرد؟؟

    ممنون از شما خواهشا جواب بدید

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۳۰ امرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام. شما باید از بازی ها اطمینان داشته باشید که این مبالغ را پرداخت میکنند سپس یک حساب معتبر افتتاح نماسسد توجه کنید پی پال همانند ایران تحریم می باشد

  • تصویر آواتار
    L g ۲۱ امرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خسته نباشید
    من 1000$ تو حساب پی پالم دارم
    می خواستم بدونم شما میتونبد این پول رو به حساب بانکی ایرانم انتقال بدین ؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۳۰ امرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام وقت بخیر بله شما میتوانید در سایت درخواست نقد کردن ارز پی پال را ثبت نمایید

  • تصویر آواتار
    عباس زمانی ۰۳ مهر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خسته نباشید میخواهم مبلغ ۲۰۰ دلار را که از طریق کارت جایزه ۲۰۰ دلاری پی پال برده ام به کارت بانکی منتقل کنم چه کنم؟

  • تصویر آواتار
    علی حسینی ۰۵ آبان ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    حساب پی پال میخوام درست کنید برام هزینش چیقدر میشه

  • تصویر آواتار
    هادی خیراندیش ۱۰ آبان ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام.وقت بخیر.من از گرم فری میخوام پول انتقال بدم به پی پالم.منظورم ارز گرم هست که تبدیل به دلار میکنه .اوکیه؟یا چون حسابم تو ایرانه و خودم تو ایرانم بلوکه میکنه؟لطفا راهنماییم کنین

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۱۵ آبان ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام دوست عزیز انتقال از پی پال به پیپال ممکنمی باشد

      • تصویر آواتار
        ودیعی ۱۵ آبان ۱۴۰۰
        سلام وقت بخیر در حال حاضر هزینه ی افتتاح حساب پی پال با 20 درصد تخفیف 990,000 تومان می باشد

  • تصویر آواتار
    ناشناس ۱۷ آبان ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام میتونید برای پی پال بسازید کا چجوری هست که نیاز بهش دارم بعد شما هم گفتین خریداری میکنید از افراد دیگه؟

  • تصویر آواتار
    مهراب رییس صفری ۱۸ آبان ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خسته نباشی ببخشید من داخل یه بازی ۵۰۰ دلار پی پال برنده شدم چطوری به ریال تبدیلش کنم و انتقال بدم به کارت خودم

  • تصویر آواتار
    حامد محمدی ۲۰ آذر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خسته نباشید ببخشید واسه سایتتون اپلیکیشن ندارید

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۱ آذر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      بله میتونید اپلیکیشن رو از طریق این لینک دانلود کنید https://trapay.net/s/apk

  • تصویر آواتار
    یحیی نوری ۰۲ دی ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    من میخوام از خارج برای یک اپلیکیشن ایرانی تومان واریز کنم چطوری میتونید کمک کنید

  • تصویر آواتار
    یحیی نوری ۰۲ دی ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    من از آلمان میخوام ثبت نام کنم تلفن آلمان را قبول نمیکنه و میگه باید یازده رقم باشه

  • تصویر آواتار
    هادی ۰۳ دی ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من پی پال وریفای کردم و نرم افزارسم نصب کردم فقط حساب بانکی نداشتم که بهش متصل کنم اینجوری بخوام ازش پول برداشت کنم امکان پذیر

  • تصویر آواتار
    رضاسعادنی ۰۵ دی ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وخسته نباشید..آیا امکان داره که درآمد ارزی رو به حساب پی پال شرکت شما انتقال داد و شما به ریال پرداخت کنین؟

  • تصویر آواتار
    Farzad ۰۷ دی ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام از شما من میخوام یک حساب پی پال امن و وریفای شده بسازم و از تریق اون درآمد داشته باشم آیا میشه از حسابی که بسازم پول برداشت کنم دلار رو به ریال؟ همچنین از طريق بازی ها هم میشه؟ ممنون میشم جواب سوال من را بدید سپاس?

  • تصویر آواتار
    امیرارسلان روستا ۱۳ دی ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خسته نباشید من میخوام توی سایت‌ playlists کسب درآمد کنم آیا برای دریافت پول از این سایت نیاز دارم که حساب پیپال داشته باشم یا خود سایت به صورت مستقیم پرداخت می کنه به کارت من

  • تصویر آواتار
    حامد حسینی ۲۳ دی ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خسته نباشید اقای پاکدامن....هزینه افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده چقدر هست؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۷ دی ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      هزینه افتتاح حساب ۱,۳۸۹,۰۰۰ تومان هست که توسط این کد تخفیف PP99400 که تا چند روز دیگه مهلت داره میتونید ۲۰ درصد هم تخفیف بگیرید.
      جهت ثبت سفارش : https://trapay.net/s/ppopen

  • تصویر آواتار
    امید حیدری ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام. من پاداش از طریق بازی جمع کردم و برای برداشت و نقد کردنش چه کاری باید انجام بدهم. ممنون از راهنمایی تون.

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام
      جهت دریافت درامد ارزی خود باید حساب پی پال افتتاح نمایید که از طریق لینک زیر میتوانید اقدام نمایید
      https://trapay.net/member/order/open/paypal/create

  • تصویر آواتار
    حمیدرضا ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من مقداری دلار از بازی خارجی بدست آوردم فقط قصد نقد کردنش رو دارم. میشه برام لطفا انجامش بدید و چ قدر طول میکشه تا ب دستم برسه؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام
      دوست عزیز متاسفانه دریافت مستقیم ارز از سایت ها بازی ها و شرکت ها نداریم جهت دریافت درامد ارزی می باید حساب پی پال داشته باشید

  • تصویر آواتار
    محمد رضا کشاورز ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    پولم را مخواهم بکنم به ریال

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      جهت تبدیل ارز به ریال باید حساب پی پال داشته باشید سپس میتوانید درخواست خود را در سایت ثبت نمایید

  • تصویر آواتار
    بهكام ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    ايا گيف كارت هم ميشه نقد كنيد ؟

  • تصویر آواتار
    ودیعی ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    جهت تبدیل ارز به ریال باید حساب پی پال داشته باشید سپس میتوانید درخواست خود را در سایت ثبت نمایید

  • تصویر آواتار
    بدرابادی a ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام لطفا هزینه را اعلام کرد ه و آیا اطلاعات حسابم را باید به شما بدهم

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام
      نرخ لحظه ای هست و هر زمان که قصد نقد کردن دارید باید نرخ را بررسی کنید
      جهت ارسال اینوویس به ایمیل پی پال شما نیاز هست

فرم ارسال نظرات کاربر