سلام خدمت همراهان همیشگی...خیلی از دوستانی که از طرفداران پروپاقرص سایت www.resello.com هستند از ما خواسته بودند تا آنها را در مورد نحوه خرید از سایت resello راهنمایی کنیم. از خدمات سایت resello.com، می توان خرید هاست، دامنه، VPS و... را نام برد. قبل از هر چیزی باید بگوییم برای خرید از این سایت باید یکی از انواع حساب ها مانند حساب پی پال یا یکی از کارت های ویزاکارت و مسترکارت را داشته باشید. در صورتی که اکانت پی پال ندارید می توانید با مطالعه مقاله ایجاد حساب پی پال ، یک حساب پی پال وریفای شده برای خود ایجاد کنید. در غیر این صورت ما می توانیم در کمترین زمان ممکن و با پایین ترین کارمزد، پرداختی های شما را واریز کنیم. خوشبختانه سایت تراپی با داشتن مجوز از "انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی" در تمام این سال ها توانسته اعتماد شما را به خود جلب کند. تنها لازم است بر روی لینک زیر کلیک فرمائید.

 

انجام پرداخت های ارزی

 

خرید از سایت resello

مزایای خرید از سایت resello.com

بخش نمایندگی فروش

یکی از قابل انعطاف ترین بخش ها در سایت، بخش فروش می باشد. از مزایای آن می توان پلت فرم کاملا خودکار برای فروش، صدور صورتحساب و مدیریت حساب شخصی را اشاره کرد.

بخش مشتریان

کار با کنترل پنل مشتریان بسیار آسان می باشد. بخش فروش دارای سیستم پشتیبانی قوی و یکپارچه ای می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

نمای فروشگاه

راه اندازی و پیکربندی محصول بسیار آسان می باشد. فروشگاه کاملا brandable می باشد و صفحات قابل ویرایش است.

 

دیگر برای خرید از سایت resello دغدغه ای نداشته باشید. مشاوران ما شما را راهنمایی خواهند کرد. اگر از سایت resello برای فروش نیز استفاده می کنید، ما می توانیم درآمدهای ارزی شما را بدون آنکه مدرکی از شما بگیریم نقد کنیم و شما در کمترین زمان ممکن، مقدار ریالی درآمد خود را دریافت کنید.

 

 

تاریخ انتشار 11 خرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر