در مورد ارزهای دیجیتال چه می‌دانید؟ آیا بیت کوین را می‌شناسید؟ ارزهای دیجیتال دیگر را چطور؟ اگر به دنیای ارزهای دیجیتال علاقه‌مند باشید، قطعا نام بلاک چین را شنیده‌اید؟ به طور کلی مبادلات و ترید ارزهای دیجیتال در شبکه‌ی بلاک چین انجام می‌شود. استفاده از بلاک چین در صنایع مختلف امکان پذیر می‌باشد از جمله در صنعت ساخت گوشی‌های تلفن همراه و به تازگی خبری منتشر شده است مبنی بر عرضه‌ی تلفن‌های همراه هوشمند توسط شرکت بزرگ HTC که از کلیه‌ی گره‌ها یا نودهای بیت کوین پشتیبانی می‌کند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد گوشی جدید HTC با تراپی در این مقاله همراه شوید.

ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال از سال 2009 عرضه شد و بازار این سکه‌های رمزنگاری شده در طی دو سال اخیر رشد چشم گیری داشته است. در میان ارزهای دیجیتال، بیت کوین از دیگر رمز ارزها در میان کاربران محبوب ترین است.

گوشی جدید HTC

گوشی جدید HTC

در حالی که بسیاری از کارآفرینان و موسسان شرکت‌ها و مدیران استارت اپ‌ها در مورد تکنولوزی غیر متمرکز و فراگیر شدن آن در آینده‌ای نزدیک دچار تردید هستند، شرکت HTC بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده‌ی تلفن‌های همراه هوشمند در کشور تایوان، یک گوشی جدید ارائه داده است که با هدف ارزهای دیجتال طراحی شده است به نام HTC Exodus 1S که این گوشی بعد از گوشی HTC Exodus 1 که در سال گذشته به بازار عرضه شد، طراحی و برنامه ریزی شده است.

گوشی جدید HTC با نام Exodus 1S از کلیه ی گره های بیت کوین پشتیبانی می کند

در حقیقت با استفاده از تکنولوژی بلاک چین، تولیدکنندگان این دستگاه تلفن همراه جدید HTC در تلاشند تا بتوانند استراتژی‌های خود را بر این تکنولوژی جدید متمرکز کنند.

Exodus 1S یک تلفن همراه رمز ارز است و همچنین اولین دستگاه موبایل است که از کلیه‌ی گره‌های بیت کوین پشتیبانی می‌کند. به عبارتی دیگر با استفاده از این دستگاه تلفن همراه کاربران می‌توانند معاملات بیت کوین را بدون واسطه انجام دهند.

فیل چن، مدیر بخش غیرمتمرکز در شرکت HTC می‌گوید : ما برای کاربران این امکان را فراهم کرده‌ایم تا بتوانند مالک کلیدهای خود باشند و هم اکنون ما یک قدم فراتر از آن برداشته‌ایم و برای کاربران این امکان را فراهم کرده‌ایم تا بتوانند کلیه‌ی نودهای بیت کوین را اجرا کنند. او می‌گوید ما ابزاری را ارائه داده‌ایم برای دسترسی به منبع مالی جهان، به این معنا که گوئی کاربر یک سوئیس بانک در جیب خود دارد.

ملزومات استفاده از تمام نودهای بیت کوین با تلفن جدید HTC

برای استفاده از این تلفن همراه باید آن را به وای فای متصل کنید، همچنین نیاز است که به منبع برق نیز متصل شوید. کاربر این تلفن همراه همچنین باید یک کارت SD داشته باشد با ظرفیت بیش از 400 گیگا بایت که بتواند یک کپی کامل از لجر بیت کوین را  درآن نگهداری کند.

گوشی جدید HTC

فیل چن همچنین می‌گوید، گره‌های کامل مهم ترین اجزا مقاومت شبکه‌ی بیت کوین هستند و ما این سد مقاوم را برای ورود کاربران کاهش داده‌ایم تا هر کاربر بتواند هر گره‌ای را اجرا کند.

قیمت گوشی جدید  HTC ، Exodus 1S

این دستگاه در حدود 219 یورو هزینه دارد که ارزان‌تر از مدل قبلی آن است. شایان ذکر است که کاربر می‌تواند هزینه‌ی Exodus 1S را از طریق ارزهای دیجیتال BTC ، ETH ، LTC ، BNB یا BCH پرداخت کند.

 Exodus 1s در اروپا ، تایوان ، عربستان سعودی و امارات متحده عربی موجود است ولی هنوز در ایالات متحده و اکثر مناطق آسیا موجود نمی‌باشد.

در این مقاله شما را گوشی جدید  HTC آشنا کردیم، تلفن همراه هوشمندی که از کلیه‌ی نودهای بیت کوین پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند با استفاده از آن مبادلات ارز دیجیتال را انجام دهد. جالب است بدانید که قیمت این گوشی از مدل قبلی آن ارزان‌تر است.

امید است از مطالب ارائه شده در قالب این مقاله لذت کافی برده باشید و این مطالب برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. در صورتی که با هر گونه سوال یا مشکلی مواجه شدید با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی با کمال میل به کلیه‌ی سوالات شما پاسخگو خواهند بود.

تاریخ انتشار 10 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر