شما قطعا با اهمیت بیمه چه در کشور خود و چه در کشورهای دیگر آشنا هستید و می دانید که شرایط بیمه در کشورهای مختلف متفاوت است. به طور مثال شرایط بیمه ی کانادا با دیگر کشورها ممکن است متفاوت باشد. بیمه ی "سوئیس کر" نیز یکی دیگر از انواع شرکت های آنلاین بیمه در سوئیس است. شرکت بیمه SWISSCARE در سال 2005 در فرایبورگ سوئیس تاسیس شد.  هدف از تاسیس این شرکت این بود که دانشجویان خارجی که در سوئیس زندگی می کنند، یک بیمه درمانی آنلاین داشته باشند. بیمه سلامت و بیمه مسافرت بین المللی SWISSCARE برای دانشجویان، گردشگران، متخصصان و مهاجران سراسر جهان می باشد. چنانچه مایل باشید از چگونگی بهره مندی از مزایای این بیمه آنلاین مطلع شوید، با تراپی تا انتهای این مقاله همراه شوید.

بیمه SWISSCare

آشنایی با SWISSCARE

به دلیل تقاضای بسیار زیاد دانشجویان در ایالات اروپایی و منطقه اقتصادی اروپا، برای بیمه دانشجویی و بیمه درمانی بین المللی، SWISSCARE تاسیس شد. این شرکت دارای مدرک برون مرزی است که به 30 کشور از منطقه اقتصادی اروپا دسترسی دارد. این شرکت راه های مختلف برای بیمه سفر و بیمه سلامت بین المللی را برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم کرده است.

افرادی که در SWISSCARE بیمه می شوند از استانداردهای بسیار بالا و خدمات بسیار پیشرفته این موسسه بهره مند خواهد شد. SWISSCARE نه تنها تلاش می کند تا بهترین محصولات را برای آن ها ارئه دهد، بلکه خدمات ویژه ای نیز برای بیمه شدگان ارائه می دهد. آسیا یکی از فعال ترین مناطق در جهان می باشد به این دلیل SWISSCARE یکی از شرکت های خود را در هونگ کونگ تاسیس کرد. یک شهر بزرگ با مردم خوب و یک محل مناسب در آسیا.

چگونه در SWISSCARE بیمه شویم؟

دوستان، چنانچه مایل باشید در SWISSCARE بیمه شوید به آسانی و تنها با چند کلیک می توانید این کار را انجام دهید. در ادامه با ما همراه شوید تا جزئیات بیشتری را در این مورد برای تان بیان کنیم.

گام اول : ابتدا به وب سایت swisscare.com وارد شوید و مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید، با انتخاب گزینه ی  lets start here وارد مرحله ی بعد شوید.

بیمه SWISSCare

گام دوم : در این مرحله گزینه های مختلفی که خدمات بیمه برای آن ها ارائه می شود، مشخص شده است. گزینه ی مورد نظر را انتخاب نموده، برای مثال ما بیمه دانشجویی را مشخص کرده ایم و به پائین صفحه اسکرول بزنید.

بیمه SWISSCare

گام سوم : مواردی که در پائین صفحه از شما خواسته شده است تا انتخاب کنید، عبارتند از :

  1. ملیت شما
  2. مقصد مورد نظر
  3. شرایط تحصیلی
  4. مدت زمان بیمه
  5. تاریخ تولد

بیمه SWISSCare

پس از انتخاب این موارد وارد مرحله ی بعد می شوید و باید برای پرداخت هزینه آماده شوید.

گام چهارم : در این مرحله مطابق آنچه در تصویر مشاهده می کنید، نوع بیمه و هزینه ها مشخص شده است. شما می توانید از این موارد یکی را انتخاب کنید و پس از پرداخت هزینه آن، از مزایای بیمه ی swisscare برخوردار شوید.

بیمه SWISSCare

پرداخت هزینه بیمه SWISSCARE توسط تراپی

دوستان و همراهان همیشگی تراپی، برای پرداخت هزینه ی بیمه باید یکی از انواع کارت های بانکی مثل کارت اعتباری یا دبیت کارت و...در اختیار داشته باشید که با وارد نمودن اطلاعات پرداخت می توانید هزینه ی مشخص شده را پرداخت کنید.

اما چنانچه به هر دلیلی امکان پرداخت هزنه برای شما وجود ندارد اصلا نگران نباشید، شما می توانید انجام این کار را به ما بسپارید و برای پرداخت هزینه ی بیمه SWISSCARE روی کمک ما حساب کنید. به این منظور کافیست شما لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در تیم تراپی در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهند داد.

گرامیان ، چنانچه مایلید تا با دیگر خدمات ما در زمینه ی انجام انواع پرداخت هزینه، آشنا شوید می توانید به وب سایت تراپی مراجعه نمائید و از خدمات ارائه شده در سایت ما بهره مند شوید.

دوستان عزیز، با مقاله ای دیگر با عنوان "پرداخت هزینه ی بیمه SWISSCARE" با شما بودیم. امید است مطالب ارائه شده برای شما مفید واقع شده باشد. از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. چنانچه برای انجام پرداخت های آنلاین خود با مشکل مواجه شده اید، مشکل خود را با ما در میان بگذارید. ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. خدمت رسانی به شما، افتخار ماست. لطفا با ما در تماس باشید.

تاریخ انتشار 19 اسفند 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر