مطالعات نشان داده است که ارز دیجیتال فیسبوک، لیبرا به اعتماد بالای سرمایه گذاران در بلاک چین کمک کرده است. طبق مطالعاتی که توسط گروه QRC در هنگ کنگ انجام شده است ، از سال گذشته تا کنون با بالا رفتن اعتماد سرمایه گذاران بلاک چین در کلیه‌ی صنایع، صنعت بلاک چین دچار تحول بزرگی شده است و گوئی از نو رونق یافته است. در این مقاله با تراپی همراه شوید تا مطالب بیشتری را در مورد تاثیر لیبرا بر سرمایه گذاری در بلاک چین برای شما بیان کنیم.

تاثیر لیبرا بر سرمایه گذاری در بلاک چین تا چه حد بوده است؟

مطالعات نشان می‌دهد که علت افزایش سرمایه گذاری در بلاک چین ، بیشتر مربوط می‌شود به اطلاعیه‌ای که فیسبوک در مورد پیشنهاد ارز دیجیتال خود، لیبرا که مبتنی بر بلاک چین می‌باشد، منتشر کرده است و این سطح بالایی از اعتماد در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اروپا را نشان داده است.

سرمایه گذاری در بلاک چین

این گزارش به تفصیل به این موضوع پرداخته است و علت این مسئله بررسی شده است که چگونه در سال جاری سرمایه گذاران نهادین کمتری وجود دارد و بیان این حقیقت که بیشتر سرمایه گذارن که حضور پایداری در سرمایه گذاری داشته‌اند، از حالت "احتیاط شدید" به حالت "خنثی" تغییر یافته‌اند، چرا که به طور کلی لیبرا توانسته است یک اعتبار عمومی را برای بلاک چین به ارمغان بیاورد و این نشان دهنده تاثیر لیبرا بر سرمایه گذاری در بلاک چین می‌باشد. در ادامه برای شما عزیزان خواهیم گفت که این سرمایه گذاران از کدام کشورها و مناطق کره‌ی زمین هستند و میزان پاسخ مثبت آن‌ها به سرمایه گذاری در بلاک چین تا چه حد بوده است.

نتایج آمار به دست آمده از تاثیر لیبرا بر سرمایه گذاری در بلاک چین

بیشتر سرمایه‌گذاران تهاجمی در سنگاپور، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی مستقر هستند، در حالی که در هنگ کنگ سرمایه گذاران مایلند که کمی محتاط تر عمل کنند، با وجودی که هنگ کنگ نیز نسبت به سایرمناطق از میزان سرمایه بیشتری برای سرمایه گذاری در بلاک چین برخوردار هستند.

در بررسی‌هایی که انجام شده است، آماری از سرمایه گذاران در پست های مختلف به دست آمده است که 30 درصد آن را مدیران عامل، 17 درصد آن را مدیران ارشد، 14 درصد آن را مدیریت در سطوح عادی، 9 درصد آن را متخصصین و کارمندان، 5 درصد آن را بازاریابان و مسئولین فروش و 4 درصد آن را سرمایه گذاران اختصاصی تشکیل داده‌اند.

آمار به دست آمده از سرمایه گذاری در بلاک چین از نقاط مختلف

طی یک نظر سنجی که انجام شده است در مورد سرمایه گذاری در بلاک چین در مناطق مختلف آماری به دست آمده است که عبارتست از :

  • 28 درصد در آمریکای شمالی
  • 18 درصد در روسیه
  • 9 درصد در خاور میانه
  • 23 درصد در آسیا
  • 3 درصد در آمریکای جنوبی
  • 17 درصد در آفریقا

که آمریکای شمالی در این بررسی در رتبه‌ی اول سرمایه گذاری در بلاک چین قرار دارد.

سرمایه گذاری در بلاک چین

در کل مدیران عاملی که به دنبال بنگاه ها و یا مراکزی جهت مشاوره در زمینه سرمایه گذاری در بلاک چین هستند، بیشتر تمایل دارند که اطلاعات کافی در مورد مطالب تخصصی و فنی و همچنین تجربیات موجود در این حوزه و در مورد شبکه های سرمایه و سرمایه گذاری در بلاک چین به دست آورند.

این مطالعات و بررسی‌ها همچنین نشان می‌دهد که سرمایه گذاران بلاک چین از هنگ کنگ، سنگاپور و موافقان با سرمایه گذاری در بلاک چین از خاورمیانه، معتقدند که این می‌تواند بسیار مفید واقع شود در حالیکه در آمریکای شمالی، تصورشان این است که این نوع سرمایه گذاری نمیتواند چندان کارآمد باشد به حدی که حتی نمی‌توان با استفاده ازآن با کلاهبرداری‌ها مبارزه کرد.

سخن آخر

به طور کلی با توجه به آمار به دست آمده از بررسی تاثیر ارز دیجیتال جدید فیسبوک به نام لیبرا بر میزان سرمایه گذاری در بلاک چین نشان می‌دهد که از آنجایی که این ارز دیجیتال توانسته است اعتماد بیشتر سرمایه گذاران بلاک چین را به خود جلب کند، علاوه بر اینکه باعث افزایش تعداد سرمایه گذارن در بلاک چین شده است، تحولی عظیم نیز در آن به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید : انواع بلاک چین

دوستان از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. اگر در مطالعه‌ی مقالات به مشکلی برخورد کردید یا سوالی ذهن شما را درگیر کرد، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 09 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر