با توجه به افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتالی، هر روزه کیف پول‌های سخت و افزاری و نرم افزاری جدیدتری برای این ارزها ایجاد و منتشر می‌شود که هر یک امکانات و ویژگی‌های خاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. جکس کیف پول ارز دیجیتالی چند منظوره است که انتخابی مناسب برای افرادی است که تازه به بازار ارزهای دیجیتالی آمده‌اند و اطلاع زیادی از نحوه‌ی کار و عملکرد این نوع ارزها ندارند. در ادامه‌ی این مقاله با تراپی همراه باشید تا از نقد و بررسی تخصصی کیف پول جکس jaxx  مطلع شوید.

معرفی کیف پول جکس jaxx

این کیف پول دیجیتالی برای اولین بار در سال 2014 عرضه و به سرعت تبدیل به یک کیف پول محبوب گشت. کیف پول جکس jaxx توسط شرکت Decentral، از پیشروهای کانادایی بلاکچین و بنیانگذار اتریوم ایجاد و  در اختیار میلیون‌ها کاربر قرار گرفت. از سال 2018 نیز با افزودن ویژگی‌های جدید به این کیف پول محبوب، جکس Liberty نسخه‌ی بهبود یافته‌ی کیف پول جکس jaxx قدرتمندتر و محبوب‌تر از گذشته شده است.

کیف پول جکس jaxx

ویژگی‌های شاخص کیف پول جکس jaxx

در ادامه به برجسته‌ترین ویژگی‌های کیف پول جکس jaxx  پرداخته شده است:

کنترل

  • کیف پول جکس jaxx  کنترل و مالکیت کامل کیف پول را به شخصی که دارای کلید خصوصی باشد، می‌دهد. این کلید با استفاده از یک الگوریتم منحصر به فرد آنتروپی ایجاد می‌شود و یک کلید خصوصی منحصر به فرد و غیرقابل پیش بینی برای انواع ارزهای دیجیتالی است.

رابط کاربری

  • رابط کاربری این کیف پول به صورتی طراحی شده که برای افراد میتدی نیز مناسب است. به صورتی که کاربران به راحت قادر به استفاده از ویژگی‌ها و امکاناتی نظیر ارسال و دریافت پول و سوییچ کردن بین ارزهای دیجیتالی مختلف می‌باشند.

متن باز و پشتیبانی از چندین پلت فرم مختلف

  • کد کیف پول جکس jaxx  برای همه‌ی افراد قابل بازبینی و دسترسی است و در وب سایت آن قرار داده شده است.
  • کیف پول جکس jaxx  ، ابزاری همه جانبه و چند منظوره است که قابلیت پشتیبانی از 8 پلت فرم مختلف را دارد.

امنیت

کیف پول جکس یکی از امن‌ترین کیف پول‌های نرم افزاری موجود در بازار ارزهای دیجیتالی است. مهمترین جنبه‌ی امنیتی آن دسترسی و کنترل رابط کاربری با استفاده از کلید خصوصی ایجاد شده با الگوریتم آنتروپی غیر قابل پیش بینی است. علاوه بر کلید خصوصی این کیف پول از یک کد 4 رقمی برای افزایش امنیت نرم افزار در باز کردن کیف پول و تایید معاملات استفاده می‌کند.

در استفاده از این کیف پول به یاد داشته باشید که از یک دستگاه غیر مخرب و امن استفاده کنید؛ چرا که در صورت استفاده از آن در دستگاه‌های مخرب، جاعلان می‌توانند به کیف پول دسترسی پیدا کنند و از آن سو استفاده کنند.

جکس Liberty یا کتابخانه جکس jaxx چیست؟

جکس Liberty به عنوان نسخه 2.0 این کیف پول دیجیتالی روانه‌ی بازار شد و قادر به پشتیبانی چندین ارز دیجیتالی و نگه داری بیش از  85 دارایی دیجیتالی مختلف می‌باشد. این نسخه‌ی جدید با ارائه‌ی ویژگی‌های جدیدی همچون یکپارچه سازی ShapeShift، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به راحتی بین ارزهای دیجیتالی مختلف بدون هیچ گونه هزینه یا تاخیری جست و جو کنند.

کیف پول جکس jaxx

ویژگی‌های جدید کیف پول جکس Liberty

از جمله ویژگی‌های نسخه‌ی جدید جگس عبارتند از:

  • توانایی ذخیره و مبادله ارزهای دیجیتالی مختلف
  • داشبورد این کیف پول تصویر کاملی از دارایی‌های دیجیتالی‌تان را در یک صفحه و به صورت یک عکس نمایش می‌دهد
  • با استفاده از این کیف پول قادر به جلوگیری از کاهش ارزش دارایی‌های خود در زمان واقعی می‌باشید
  • این کیف پول قابلیت نمایش اخبار بلاکچین، تمام پیشرفت‌های جدید آن و ارزهای دیجیتالی را دارد
  • با استفاده از Market Data در این کیف پول قادر به گرفتن قیمت، روند و ارزش بازار ارزهای دیجیتالی خواهید شد.
  • قادر به پشتیبانی از هر دو پلت فرم گوشی همراه و کامپیوتر

نحوه ی دانلود کتایخانه ی جکس jaxx

دانلود این برنامه کاملا رایگان است و برای انواع  پلت فرم‌های مختلف نظیر مک، ویندوز، اندروید، لینوکس و حتی اکستنشن کروم نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. نسخه‌ی اندروید کیف پول جکس در Google Play و نسخه‌ی Ios آن در فروشگاه Apple iTunes در دسترس است.

در صورتی که از صحت و اعتبار کیف پول پلت فرم ویندوز جکس اطلاع ندارید بهتر است دستورات ترمینال آن را روی دستگاه خود اجرا کنید و خروجی‌هایی را که در وب سایت جکس ارائه می‌شود را مشاهده نمایید.

سخن آخر

کیف پول جکس یکی از برترین کیف پول‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتالی است که میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. نسخه‌ی بهبود یافته‌ی این کیف پول تقریبا تمامی جنبه‌های ارزهای دیجیتالی را در نظر گرفته و برای استفاده‌ی کاربران تازه وارد در بازار ارزهای دیجیتالی نیز انتخاب مناسبی است.  شرکت جکس در نظر دارد تا در آینده استاندارهایی را برای ارزهای دیجیتالی تنظیم و به بازار عرضه کند.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 31 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر